29 Ocak 2009 Perşembe

5 Kişi ile Ağlayarak Orgazm oldum

Tamamen gerçek olan anlatacaklarıma başlamadan önce size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. 34 yaşında¤ 1.70 boyunda¤ 85-55-85 ölçülerinde¤ hafif esmer¤ kısa saçlı¤ çıkık kalçalı¤ 55 kiloda¤ 10 yıllık evli bir bayanım. Kendime ait bir moda evim var. İşyerim 3 katlı bir binadır. Giriş katta dikim makinaları vardır. 2. kat showroomdur. 3. katta ise eşimle beraber otururuz. Gündüzlerim hep 2. katta geçer. Orada modellerimi çıkarırım sonra alt kata dikime veririm. Perakende çalışmamız yoktur. Yılbaşından 10 gün kadar sonra¤ uzun zamandır anlaşmaya çalıştığım Türkiye nin en büyük tekstil firmalarının birinde çok çok büyük bir teklif isteği geldi.Yani anlaşıpta o işi teslim etsem¤ sonra da firmamı kapatsam ömür boyu kazanacağım para bize yeterdi.1 hafta kadar arşivimi yeniledim ve yeni modeller çıkardım.Eşimde bende ki sevinci ve heyecanı görüyordu. Beğenecekleri her takımdan 2 şer bin adet sipariş az bir şey değildi.Neyse bir gün tekrar telefon geldi ve cuma akşam üzeri saat 18.00 de takımları görmek için firma yetkilileri ile beraber geleceklerini bildirdiler. Zaten günlerden Çarşamba idi. Beni yeniden bir telaş aldı. Bir sürü eksiğim olduğunu anladım. Ertesi gün manken aramaya başladım. Adamların takımları canlı manken üzerinde görmesi gerekti.En azından daha profesyonel olurdu. Ancak tüm ajansları aramama rağmen cuma akşamı için bir manken bulamadım. Bulduklarımda zaten şekilsiz ve saati 300 dolardan başlıyordu. O akşam eşim Savaş bu konuyu fazla kafama takmamamı¤ mankenliği de benim yapabileceğimi söyledi. Neden olmasındı! Bulacağım mankeninde ölçüleri hemen hemen benle ayı olacaktı zaten.Cuma akşamı geldi çattı. Tüm hazırlıklar tamamlanmıştı. Misafirlerimizi direk 2. kata çıkardık. Eşimde benle beraberdi. Tam 6 kişi gelmişlerdi. Firma sahibi Tayfun Bey¤ ortağı Can Bey¤ direktör Tolga Bey¤ Tayfun Bey'in yardımcıları Osman ve Levent Bey¤ birde özel sekreter Sibel Hanım. Hiç acele etmeden salona geçtik.Tüm mutfak servisi hazırdı. Herkes koltuklara gömüldükten sonra misafirlerimize ve eşim istekleri doğrultusunda alkol servisi yaptım. Yaklaşık 2 saat hiç iş konuşmadık ve havadan sudan sohbet ettik. Bu arada herkes sanki sohbete gelmiş gibi sohbet ediyordu. Eşim Savaş ise Sibel Hanımla sohbeti koyulaştırmış beni unutmuştu bile.Diğer beylerinde odak noktası bendim. Hem sohbet olarak hemde gözle yeme açısından. Bunu hissettikçe kendime güvenim artıyordu. Bir bacak bacak üstüne atışımda adamların hepsinin kızardığını görmek çok komiğime gidiyordu. Bu akşam mankenliği onlara bizzat kendimin yapacağımı söylemem çok hoşlarına gitti.Hatta Tayfun Bey şaka yollu o zaman siparişlere kesin gözüyle bakabiliriz o zaman dedi. Bense en çok takımların sunumunu nasıl yapacağımı düşünüyordum çünkü içtiklerimden başım dönmeye başlamıştı. Eşim ise benden daha fazla kafayı bulmuştu. 4. şişe viskiyi getirdiğimde Tayfun Bey benim ve eşimin güzel içki içtiğimizi söyledi.Başka bir şey kullanıyor musunuz dedi. Nasıl yani filan dedik. Güldü. Mangalınız varmı dedi. Normal bildiğimiz mangal. Var dedik. Yakıp ateşler iyice kor olduktan sonra getirmemizi rica etti. Eşimde evin olduğu kata mangalı yakmaya gitti. Merak etmiştim doğrusu. Eşimin gitmesiyle yanlız kalan Sibel' de bizle sohbete dalmıştı. O da güzel hatta oldukça güzel ve genç biriydi. Oldukça da dekolte giyinmişti.Ama yinede erkeklerin odak noktası bendim. Yaklaşık yarım saat sonra eşim elinde mangalla gelene kadar bizler birer duble daha içmiştik. Mangal geldiğinde odanın bir köşesine kondu. Tayfun Bey kalktı ve cebinden çıkardığı bir şeyi mangalın üzerine serpmeye başlamasıyla salon bir anda duman içinde kaldı. Daha sonra duman dağıldı ama felaket ağır bir koku sardı.Bu duman 5 dakika içinde herkesi daha da sarhoş etmişti ve birden Tayfun Bey ciddileşerek haydi bakalım işimize başlayalım görelim şu meşhur takımları dedi. Bende ciddileşerek kalktım ve eşimden bana yardım etmesini istedim. Soyunma odasına giderek ilk takımı giydim.Bütün takımlar gibi buda oldukça dekolte bir kıyafetti. Eşim giyinmeme yardım ediyordu. Ben yaklaşık bir saat boyunca tam 14 takım gösterdim. Her seferinde erkekler elleriyle açıkça erkekliklerini düzeltiyorlardı. Bende işin havasına girmiştim doğrusu. Eşimde bana yardım ederken oldukça tahrik olmuştu. Şunlar gitsede bir an evvel seni yatağa atsam diyordu. Bende muzur muzur gülüyordum.Son takım bir felaketti. Ön tarafı tamamen transparan¤ kenarları siyah dantelden mini etekli bir takımdı. Eşim bunla içeri gidersen seni kesin becerirler bak dedi. Ben gülümsedim ve o kıyafet üzerimdeyken eğilip eşimin fermuarını açıp erkekliğini çıkardım. Sadece bir kere baş tarafını emip bıraktım. Tam delirdi.Sonra hemen koridora çıkıp salona girdim. Herkes kelimenin tam anlamıyla şok oldu kıyafetimi görünce. Göğüslerim resmen gözüküyordu. Tayfun Bey inadına şöyle böyle döner misiniz diyordu. ( Tabii bu arada alkoller tüketiliyor mangaldan hala ufak ufak duman süzülüyordu. ) Tayfun Bey sonunda "evet hepsi çok güzel. haydi oturun konuşalım şimdi" dedi. Üzerimi değiştirip hemen geliyorum dedim.Hayır gerek yok neden böyle otur muyorsunuz dedi. Mecburen kabul edip oturdum. Eşimde bu arada salona gelmiş yine Sibel ile sohbeti koyulaştırmıştı. Şu anda 5 erkeğinde gözü baldırlarıma kadar gözüken bacaklarım ve siyah transparanın altından gözüken göğüslerimdeydi. İçkiler yine devam ediyordu.Tayfun Bey tüm takımlardan %99 sipariş vermeye karar verdiğini söylediğinde utanmasam kalkıp adamın boynuna sarılacaktım. Bunu kutlamak için kadeh kaldıralım o zaman dedim. Herkes kadehini kaldıracakken Tayfun Bey " ee müziğiniz yok mu " dedi. Eşim hemen gidip sete yabancı slow bir müzik koydu. Kadehlerimizi kaldırdıktan sonra Sibel eşimi dansa kaldırdı. Artık iş hallolmuştu.Ama imzalar atılsın %1 lik kısmıda hallolsun diye bakıyordum ben. O sırada Tayfun Bey'de beni dansa kaldırdı. İkimizde alkol ve o garip dumandan sendeleyerek kalktık salonun ortasına. Benim ellerim Tayfun'un boynunda onunkiler ise benim belimde dans ediyorduk. Sertliğini göbeğimde hissediyordum ve gittikçe artıyordu.Ben geri çekildikçe o inadına ittiriyordu. O sırada eşim baktım. Sibel ile sarmaş dolaş dans ediyorlardı ve eşimin iki eli Sibel'in kalçalarını tamamen avuçlamış durumdaydı. Bir an çok kızdım ve Tayfun'un ittirmelerinden kaçmamaya karar verdim. 2-3 dakika sonra yanımıza Can Bey geldi ve benle dans etmek için izin istedi. Tayfun kibarca beni ona devrettti. Can belime sarılınca dansa devam ettik.Bu arada Tayfun mangala yine bir şeyler serpiştirince oda yine duman içinde kaldı. Başım felaket dönüyordu. Ufaktan sendeleyince Can ellerini biraz aşağı indirdi beni tutmak için ama sonrada çekmedi. Onunda elleri benim kalçamdaydı şimdi ve taş gibi sert organını kadınlığıma bastırıyordu. 15 dakika boyunca eşim dışındaki tüm erkekler benle dans etti değişerek hepside kalçalarımı elleyip erkekliklerini önüme bastırıyorlardı.En son Tolga Bey ile dans ederken Tayfun yanımıza geldi ve benle dansı devralmak istediğini söyledi. Ama Tolga o kadar kendini kaptırmıştıki ya duymadı yada duymazdan geldi. Bunu üzerine Tayfun arkama dolandı ve arkamdan bana sarıldı. çok garip bir durumdu. iki erkekle birden aynı anda dans ediyordum. İkisinin arasında kalmıştım. Artık Tolga'nın erkekliğini kadınlığımda¤Tayfu'nun erkekliğini de kalçalarımın arasında hissediyordum. Hatta Taufun iyice azıtmıştı arada bir erkekliğini eliyle açıkça düzeltiyor¤ arkama hizalıyor ve bastırıyordu. O anda eşime baktım. Sibelle ayakta resmen sevişiyorlardı. Bende çok tahrik olmuştum. Bir ara Tayfun un erkekliğinin kalçamın arasına sıkıp gevşetmeye başladım. Bu hareketimle beraber dudaklarını boynuma yapıştırdı. Tolga'da resmen göğüslerimi yoğuruyordu.Bu durumu gören Can¤ Levent ve Osman'da yanımıza geldiler ve yavaş yavaş beni soymaya başladılar. Engel olmak istiyor ama yapamıyordum. Hem işime geliyor hemde aşırı sarhoştum. Zatan üzerimde 2 parça bir şey vardı. Bir anda 5 erkeğin arasında anadan doğma kalmıştım. Dönüp eşime baktım. Sibel önünde eğilmiş hızla eşimim ağzına alıyordu.Bunu da görünce film iyice koptu bende. Tolga yere çömlip dilinin kadınlığıma yapıştırdı. Çok ustaca kullanıyordu dilini¤ellerimle başını bastırmaya başladım. Tayfun'da arkamda tere çömelip kalçalarımı yaşamaya başladı. Dili arka deliğimin etrafında dört dönüyordu. Sağ tarafımdan Can¤ sol tarafımdan da Levent birer göğüslerime yapışıp emmeye öpmeye başladılar. Deliriyordum zevkten.Osman'da dudaklarıma yapışmıştı. Vücudumda 5 dudak¤ 10 el vardı. Sadece inleyebiliyor ve Osman'ın dilini emiyordum. Aldığım zevkten bacaklarım titremeye başladı. Bunu anladıklarında yavaşça yere yatırdılar beni. Bu arada yavaş yavaş onlarda soyunuyorlardı. Yere çırılçıplak uzanınca Tayfun beni yanlamasına yatırdı ve arkama geçti. Biraz evvel diliyle sırılsıklam yapıp genişlettiği arka minik deliğime dayadı aletini ve bir eliyle belimden güç alıp minik bir hamle yapınca kafası hemen giriverdi. Engel olamadığım bir çığlık atıverdim. Biraz durup alışmamı bekledi. Önümü yalayan dil anormal bir zevk veriyor ama arkamdaki bir o kadar canımı yakıyordu. Tayfun arkama alıştıra alıştıra 1-2 dakikada tamamen girmişti. Şimdi artık arkamda ki o anlatılmaz doluluk acayip bir zevk veriyordu ama canımda hala yanmıyor değildi.Alıştığımı gören Tolga yanıma yattı ve haydi gel üzerime dedi. Arkamdakini çıkarmamaya özen göstererek çok yavaş hareketlerle Tolga'nın aletini içime alarak üzerine oturdum. Tayfun hala arkamdaydı. Herkes pozisyonunu ayarlayınca ikisi birden yavaş yavaş git gel yapmaya başladılar. İkisinin arasında sandviç olmuştum. O ana kadar 2 defa boşalmıştım. Bu arada Can önüme gelerek diz çöktü.kalçaları neredeyse Tolga'nın yüzüne yapışacaktı. Bana o şekilli ve damarlı erkekliğini sundu hiç düşünmeden alıverdim ağzıma. Osman ve Levent'te sağıma ve soluma geçerek aletlerini birer elime verdiler. Tanrım! 5 erkek birden beni beceriyor ve bende onlarla başa çıkabiliyordum. Müthiş bir tempo tutturmuştuk.Tayfun'a daha fazla zevk vermek içi kalçalarımı kasıp gevşetiyor¤ Tolga için kadınlığımı çalkalıyor¤ Can için emerek ve yalayarak mükemmel bir saksafon çekiyor sağ ve sol elimdekileri ise elimin tüm marifetleri ile 31 çekiyordum. Bir anda gözlerim karardı¤ beynim zonklamaya başladı. Yaşamadığım bir orgazma geliyordu. saç telimden¤ ayak tırnaklarıma kadar titreyerek ve sarsılarak boşaldım ve o anda ağlamaya başladım.resmen ağlıyordum. Bu güne kadar hiç orgazm olurken ağlamamıştım ama bugüne kadar kocamdan başkasıyla da beraber olmamışken bu sefer 5 erkek becermişti beni hemde aynı anda. O gece neler yaşamadık ki? Sibel ile seviştik erkekler seyretti¤ Sibel'i ve beni yanyana yatırıp sandviç yaptılar¤ ikimizi yanyana yatırıp bir fahişe gibi sırayla becerdiler ve daha neler neler... Alıntı

0 yorum: