30 Ocak 2009 Cuma

Ana Kıza Promosyon...by KaanK(Mutlaka Oku)

Ben petek annem Sibel ile birlikte birgün alışveriş için meşhur ulus pazarına gittik. Ben ve annemi görseniz ana kız değil abla kardeş sanırsınız.anneminde vucudu benimki kadar güzel ama onu hiç o şekilde görmemiştim. Bütün pazarı dolaşmış kendimize uygun bir şey bulamamıştık. Pazarın ortasında bir kafeye oturup soğuk bir şeyler içiyorduk.Üzerimizde yaz olmasından dolayı kısa tişortler benim altımda düşük bel bir pantolon, annemin altında ise kısa sayılabilecek bir etek vardı. Bir yandan sohbet ediyor bir yandan da limonatalarımızı içiyorduk. Sohbet sırasında bir şey bulamadık kız anne dedim. Pastahanenin garsonu beni duymuş olacak ki, yanımıza gelip abla ileride bir dükken var çok kaliteli malları üstelik Pazar fiyatına satıyorlar isterseniz götüreyim dedi. Anneme baktım yan gözle okey dedi. Çocuk önde biz arkada arka sokaklara daldık.Çocuk dediysem 17-18 yaşlarında dydı. Neyse depo gibi bir dükkana geldik. Siz bekleyin ben haber vereyim dedi ve dükkana girdi. Ben biraz huysuzlanmıştım. Anne bir şey olmasın pek tenha bir yere benziyor dedim. Annem gevrek gevrek gülerek petek kızım bizi gündüz vakti İstanbul’un göbeğinde becerecek değiller ya diyerek bir kahkaha attı. Annemle çok rahat konuşuruz. Neyse ¤¤¤¤¤ 3 dakika sonra çıktı. Buyrun abla dedi bizde içeri girdik.İçeride 2 adam vardı biri orta yaşlı göbekli diğeri 25-30 yaşlarında yakışıklı. Birkaç kıyafet baktık annem birini beğendi. Adamlardan biri abla isterseniz aşağıda kabin var deneye bilirsiniz dedi. Ve annemi alıp aşağıya indirdi. Biz diğer adamla sohbete dalmıştık bizi oraya getiren garson ¤¤¤¤¤ aşağıdan çıkıp abla annen seni çağırıyor fikrini soracakmış diyerek beni aşağıya çağırdı.Dar merdivenlerden aşağıya indiğimde şok oldum. Şişko orta yaşlı adam annemi yakalamış mıncıklıyor. Annem domalmış vaziyette arkasından kıskıvrak yakalanmıştı.. üzerindekiler çıkmış dantelli kilot ve sütyeniyle kalmıştı. Belli ki adam o elbiseleri denemek için soyunduğunda kabine dalmış annem Sibel i soymak için çaba harcamamıştı. Yani annem elbise için soyunurken aslında adamın ekmeğine yağ sürmüştü.Ben aşağıya inince kafasını bana doğru çevirdi ve ağlamaklı bir sesle kızım petek bu adam beni sikecek sen kaç sen kurtul ben onları oyalarım diye haykırdı. Ama çok geçti arkamdaki 2 adamı unutmuştum. Beni kıskıvrak yakaladılar ve arkadan beni yakalayıp sikini kıçıma yapıştırdığında anamı sikilirken göreceğimi hatta sikileceğimi anladım. Annem Sibel bare kızımın yanında yapmayın yalvarırım diyor ama adam ise hiç oralı olmuyordu.Bizi depoya getiren ¤¤¤¤¤ adamın yanına gitti domalmış kanepeye yüzükoyun yatmış olan annemin ellerine kelepçeyi takıp anamın karşı koyma şansını yok ettiğinde ağlamaklı gözlerle bana balkan Sibel hanıma acıyayım mı bilemedim. Çünki öyle heycanlanmıştım ki. Donum sırıl sıklam olmuştu. Bu arada beni tutan adam elini esmer amıma atınca he rşey ortaya çıktı.Domalmış vaziyetteki annem Sibel in dantelli donunu çıkartan adama , patron sen anasını sikiyorsun burda kızı zevke geliyor bu yosmanın amı yağmur ormanı gibi olmuş diye bağırdı. O an çok utandım annemin gözleri faltaşı gibi açılmış duyduklarına inananmıyordu. Ama adam arkadan sikini amına sapladığında o gözler 2 katı açılacaktı. Yılların Sibel inin mürüvetini göreceğim hiç aklıma gelmezdi.Adam anamın amına girip pompalamaya başladığında kıllı yağlı göbeği götüne çarpıyor değişik bir manzara oluşuyordu. Adamın anam Sibel i sikişini seyretmekten başka yol olmadığını anlayınca merdivene oturdum. Arkamdaki adam da bir üst basamağa çöktü.Anemi ile adamın sikiş sahnesinden etkilene siki taş gibi olmuş sırtıma batıyordu adeta. Karşımdaki manzarada az değildi doğrusu Sibel hanım domalmış adam avını bıçaklayan avcı gibi sikini batırıp çıkartıyordu. Anam Sibel yandım, yandım diye acı çığlıklar atarak sikliyordu. Bir süre böyle devam ettikten sonra adam annemi ters çevirdi ve sırt üstü yatırdı kanepeye şimdi böyle sikmeye başladı.Çirkin vucuduyla anemin üzerine abanıyor siki her ama saplandığında Sibel hanımı adeta eze eze beceriyordu. Bu sikiş sahnesi nekafar sürdü bilmiyorum ama arkamdaki yarrak durdurulamaz bir hal almıştı. Tahminin doğru çıktı ve adam cocuğa işaret ederek beni oturduğum merdivenin trabzanına kelepçeleyerek annem Sibel hanımın yanına adeta koşarak gitti.Kadın da durmadan yandım yandım diye inliyor...Adamın neler hissettiğini anlıyordum çünki ben bile kız halimle manzaradan azmıştım. Düşünsenize Azman ayı gibi kıllı ve şişko bir adam 18-20 cm lik yarrağı ile bir sosyete hanımını evire çevire sikiyor kadında durmadan yandım yandım diye inliyor. Anam Sibel i yakan aslında adamın yarrağını ara sıra çekip yandaki havluya kurulaması ve sikini o ama kuru kuru gömmesiydi.Böylece sürtünme çoğalıyor adam anam Sibel in dar amının zevkini çıkartıyor kuru yarrağı yiyen am daralıp içindeki zıpkını vakumlayarak sıkıyordu. Diğer adam bende kalkan sikini anam Sibel in amına verdi. Ve emdirmeye başladı. Bu arada sişko adam zevkin son sınırına gelmiş kendini anamın amına boşalmamak için sıktığını belli ediyordu. Amna çok dayanamadı son kez yüklenerek titreye titreye boşaldı. Adamın boşaldığını titreyen kıçından anlamıştım.Bu arada diğer adam durmuyor anamın iki kulağını tutmuş sikini boğazının derinliklerine gömmeye devam ediyordu. Kalçasını geri çekip her yüklendiğinde yarrağı Sibel in kız ağzına giriyor kafasını çekmeye çalışsa da adam kulaklarından tuttuğundan başaramıyoprdu. Şişko adam bu arada yanıma gelerek beni çözdü ve birazda kızının tadına bakayım dedi. Beni kanepede yüzüstü yatan annemin üzerine yatırdı.Bu arada ananmın ağzındaki piston işlemeye devam ediyordu. Adın ne senin diye sert bir şekilde sorduğunda petek diyebildim. Kısık sesle. 28 yaşına gelmiştim ama vucuduma çok az sayıda erkek eli değmişti. Üniversitede okurken erkek arkadaşıma vermiştim bekaretimi. Ama bu dam tarafından sikileceğimi düşünmek beni iğrendiriyordu.Annemin üstüne sıtr üstü yatınca adamın önünde 2 am açılmıştı. Üstte benim amım altta anam Sibel in amı vardı. Ve belli ki çok tahsik edici duruyordu. Çünki adamın siki tekrar kalkmıştı.Zaman geçirmeden anamın amına tekrar geçirdi ve zaten içine boşalmış olduğundan siki hiç zorlanmadan Sibel hanımın içine kaydı. Pompalamaya başladı göbeği amıma değiyor beni çıldırtıyordu. Kafamı yana çevirdiğimde anamın ağzına sokan adam sikini çıkartıp benim ağzıma verdi. Bir annemin ağzına sokuyor bir benim ağzıma sokuyordu. Benim tükürüğümle ıslanan yarrak namın ağzına giriyor sonra anamın tükürüklediği yararak benim ağzıma dalıyordu.Annemle yanak yanağa ve am ama yatıyorduk.ve iki adam bizi amdan ve ağızdan sikiyordu. Derken anamın amında ıslanan yarrağın biraz zorlamayla bana girdiğini hissettim. Adamlar birbirleriyle konuşuyor ana kız olduklarını bilmesem abla kardeş sikiyorum sanırdım diyordu. Ana kız ****** çok zevkli dedi diğeri. İçimizdeki yarrak bir bana bir anama giriyor sıvılarımız birbirine karışıyordu. Derken emdiğimiz adam yüzümüze karşı boşaldı ve anam Sibel ve benim yanak yanağa yüzümüzü döle buladı.Bizi amımızdan siken adamın ise boşalmaya niyeti yoktu. Çünki az önce anamın amını sikmiş ve artık zevk faslına geçmişti. Pis pis sırıtarak ananın sana neden petek ismini verdiğini anlıyorum ******, amın petek gibi diyor ve amıma sikini geçiriyordu. Ananı siktim biraz sonra seninde peteğini balla dölümle dolduracağım merak etme fahişe diyerek bir yandan sikmeye devam ediyordu.Genç adam ise karşı koltuğa oturmuş ana kız Sibel ile peteğin bu manzarasını seyrediyordu. Anam ve benim yüzümüzdeki döller kurumuş yanaklarımız birbirine yapışmış yanak yanağa karşı koltukta bizi seyreden adamı ve yanındaki bizim başımıza bu işleri açan çocuğu seyrediyorduk. Sikilmemizden zevk aldıkları ortadaydı.Bu sikilme faslı 45 dakika sürdü ve şişko adam dediği gibi peteğime yüklenip döllerini içime pompaladı. Bizi yüne üst üste ama kıçımız havada ters çevirdi. Bu sefer ben altta kalmış anam Sibel üste çıkmıştı. Diğer adama hadi simdi sıra sende diyerek koltuğa oturdu.adam yanımıza gelip önce sikini bize yalattı ama ama bu sefer ağzımıza sokmuyor bizim yalamamız için ağızlarımızın önünde tutuyordu.Annem yalamam yalatmak istiyorsan zorla yapmalısın dediğinde başımıza gelecek diğer olayı öğrendik. Adam götünüzü sikicem ister yalayın ister yalamayın ne kadar ıslanırsa sizin için o kadar iyi diyince anammın siki bir yalayışı vardıki görmelisiniz.belliki götten kuru kuru sikilmenin acısını tahmin ediyordu. Adam diğerine ***** ağızlı lan bu karı diyerek durumun tadını çıkartıyordu.Bir süre sonra adam arkamıza geçti koltukta oturan adama hailil abi önce hangisi dedi. Halil önce anasının mürvetini görsün sonra kızının peteğini doldurursun dediğinde kulaklarıma inanamadım. Anam Sibel onu sikin götten beni amdan istediğiniz kadar sikersiniz diyor götünü kurtarmaya çalışıyordu. Halil o zaman bize kızının götünü tarif et ****** dedi. Belki o zaman senin götün kurtulur. Dedim ya kulaklarıma inanamıyordum. Öz annem Sibel götünü kurtarmak için adeta adamlarla bir olmuş ve benim götüm hakkında yorumlar yapıyor adamları azdırıyordu.- kalçaları o kadar dar ki beli o kadar inceki sikmeye doyum olmaz büyük bir ihtimalle sikinizi öyle kavrayacak ki bundan sonra başka göt sizi kesmeyecek. Hem siyah kuzguni saçlarına elleriniz dolayıp vahşi siyah bir ata biniyormuş gibi hissetmeniz de mümkün gögüslerine bakın ne kadar küçük ve dolgun iri bir şeftali gibi götüne kayınca arkadan göğüslerine yapışıp peteği dilediğiniz gibi sikin.Teni güneşte bronzlaşmış beli ne kadar ince baksanıza iki elinizle tutsanız parmaklarınız birleşir. Vucuduna bakıyor böylece götüde dapdardır. Sikin kızımı dağıtın götünü. Yırta yırta sikin daracık götünü diyordu annem.Anam Sibel in bu sözleri iki adamıda gaza getirmiş sikleri beton gibi olmuştu. Bu betonlar benim götüme girecekti. Arkamdaki adam anamın dediği gibi bir eliyle saçlarımı tuttu diğer eliyle belime yapıştı ve sikini götüme batırmaya başladı.Koca siki içime milim milim giriyor. Her milimde küfürler savuruyordum. Adam bana ne küfür ediyorsun anana küfür et seni o tavsiye etti dediğinde anam Sibel e de 2 küfür salladım.Beş dakika içinde adamın siki götüme girmişti. götüm sikini kavradığında adamla bütünleştim. Adam yavaşca sikini çıkartıp tekrar sikini götüme gömmeye başlamış böylece bende ilk defa götten sikilme şerefine ulaşmıştım. Adam götüme yüklenikçe taşakkları anamın amına çarpıyor. Buda onu kudurtuyordu. Altta anam sartsılıyor titremesinden ****** Sibel in zevk aldığı hatta orgazmın eşinde olduğunu hissediyordum.- adam Halil abi bu kadın altta zevke geldi karar değiştirdi galiba bununda götüne sen koy .dediğinde anamın tüm zevki kaçmış tekrardan adamları zevke getirerek götünü kurtarma yolları aramaya başlamıştı.- hadi koçum pompala dağıt şu esmer bombanın götünü o göt ikinize de yeter işiniz bittiğinde oturamasın şıllık diyordu.Fakat Halil çoktan harekete geçmiş annemi kanepenin diğer tarafına çekmişti. Ellerimiz kelepçeli olduğundan ayrılamıyor ama kafalarımız karşı karşıya geliyordu. Kafamı kaldırdığımda anamın yüzüyle karşılaştı. Ve gözlerinin içine bakmaya başladım. Bu arada kıçımda piston işlemeye devam ediyor ama acı artık yerini tatlı bir sızıya bıraklmıştı.Benim sikicim götümü öyle sikmişti ki alış tıra alıştıra sanki 40 yıllık göt veren kadınlar gibi olmuştum. Ama nam o kadar şanslı olmayacaktı çünki halil gördüklerinden ve duyduklarından sabırsız bir haldeydi. O yarrağı içine olurken söylediği sözlerin intikamını alacak gözlerindeki acı bana zevk verecekti. Gerçekten Halil sikini annemin götüne gömdü. Hem de benim gibi yavaş yavaş değil birden kökledi.Anam Sibel in gözleri faltaşı gibi açıldı. Adamlar her soktuğunda kafalarımız birbirine çarpıyor ikimizde acı çığlıklar atıyorduk. Adamlar bir süre bizi bu pozisyonda siktikten sonra yer değiştirdiler anamı siken sişko benim arkama geçti. Ve anama yaptığı gibi birden götüme girdi. Diğer adamda anamın göte girmişti.Hızlı hızlı götümde çalışmaya devam ettiGötlerimiz alıştığında artık acı duymuyorduk. Anamın arkasına geçen ya Halil abi parçalamışsın kadının götünü folloş olmuş dedi. Halil ise boş ver aynı muamele kızına da uygulanacak ne farkeder koçum diyerek hızlı hızlı götümde çalışmaya devam etti. Adamlar bizi o halde ne kadar sikti bilmiyorum ama bir süre sonra içime sıcak sıcak bir şeylerin aktığını hissettim.O sırada diğer adam Sibel hanımın götüne boşalmıştı. Artık bizden zeklerini aldıkları belliydi. Siklerini çıkartıp iyi sikişti bu kadar yeter kaliteli karılarmış çok zevk aldık dediler ve yukarı yöneldiler biz o vaziyette kalmıştık.artık bizi bırakırlar diye düşünürken adamlar bizim unuttuğumuz ama tüm olanları seyredip sikini sıvazlıyan garson çocuğa dönerek kerim iyi iş gördün paran yukarda hazır ama istersen sende tadına bak bu ana kızın sikin patlıcan gibi olmuş dediklerinde oyunun daha bitmediğini anladık.Adamlar yukarı çıkınca garson kerim yanımıza geldi. Siki gerçekten patlıcan gibi şişmiş ve morarmıştı. 17 yaşın verdiği enerjiyle önce beni sikmeye başladı.Annem bu sefer kendini kurtarmak için beni siken çocuğu okşuyor. Çocuğun arkasına geçerek sanki o sikiyormuş gibi kalçalarını ¤¤¤¤¤la birlikte oynatıyordu.Çocuğun kulak memesini dişleyerek pompala , pompala dağıt amını diye kerime gaz veriyordu. Niyetini anlamıştım çocuğu banda bitirecek kendi kurtulacaktı. 17 yaşındaki çocuğun bu heyecana dayanması fazla sürmedi.peteğime öyle boşaldı ki içimin silme dölle dolduğunu hissettim. Ama ¤¤¤¤¤ siki inmeden annemi yatırıp amına batırdı. Belli ki bu iki sosyete kadınını doyasıya sikmeden bırakmayacaktı.Kerim bana boşalmış olmanın etkisiyle anam Sibel i 1 saat sikti. Ben bir sigara yakmış manzarayoıı seyrediyordum. 1 saat sonra anamın bu ¤¤¤¤¤la olan mürvetini de gördüm. Ama bizi bırakmadılar bizi kalçalarımız kabinin içine kafalarımız dışarıda kalacak şekilde domalmış şekilde kabine yerleştirdiler. Kafalarımız kabinin arka tarafında çıkmış vucutlarımız kabinin içindeydi.Kabinde neler oluyor göremiyor yanlızca kafamızı çevirince anamın yüzünü görebiliyordum.. ama kabine giren kafaları olmayan gözükmeyen bu vucutları sikmeden okşamadan çıkmıyordu. Kabine girenler kafasız kimliklerini bilmedikleri bu kadınları sikiyor ve sıvılarını boşaltıp çıkıyordu. Bazen annemin kabini doluyor uzun uzun sikilişişini izliyordum. Sikildiğini tabi görebildiğim yüzünden anlıyor.İnanılmaz bir heycandı düşünsenize kabine giren kim bilir neler yapıyordu bu sahipsiz vucutlara . anamın her yüzü değiştiğinde kabininin dolduğunu anlıyor ona neler yaptıklarını ise sadece tahmin ediyordum. Bazen benim kabinim doluyor kabine giren her yerimi diri kız vucudumu sonuna kadar kullanıp çıkıyordu. Her seferinde içine giren yarrağın şekli muamelesi farklı olduğundan değişik değişik kişilere sikildiğimizi anlıyorduk.Bazen kabinlerimiz aynı anda doluyor annem Sibel sana ne yapıyor şimdi anlat diyor bende anlatıyordum. Bu bir hafta kadar sürdü adamlar bizi hiç çıkartmadan o halde tuttular bazen gelip yemek yediriyorlar sadece kafalarımız dışarıda olduğundan bizi onlar besliyordu.Bu bir hafta tek zaman geçirme şeklimiz kabine birinin girmesini beklemek ve yaptıklarını birbirimiz e canlı olarak anlatmaktı. Adamlar tabi kabin içinde bizi duyamıyordu ama tam anlatırken içime köklenen yada annemin içine köklenen siklerin etkisi sesinin değişmesinden belli oluyordu.- simdi tüm vucudumu sıvazlıyor kıronun biri olduğu belli elleri nasır içinde bu fırsat olmasa benim gibi kadını zor bulur içerdekşi. Amının yalamaya başladı anne adam dilini içime gömdü. Sik gimi amıma sokup çıkartıyor. Ay içim boşalıyo anne ne yapıyor bu adam. Simdide sikini elime verdi. Öyle kıllı ki görsen çok büyük nasıl alırım bunu içime ooooaaahhh sok tu anam hemde hepsini birden.Şimdide içimde sikini oynatıp duruyor bir yandanda memelerimi nasırlı elleriyle avuçladı. Hayır hayır simdi siki amımdayken götüme orta parmağını sokuyor. Biride bu adam beni oahhhhh. Yapmasın yalvarırım yapmasın. 5 dk sonra boşaldı galibe ama içimden çıkartıp sırtıma akıttı ****** çocuğu.- petek şimdi benim kabine biri girdi toy bir çenç belli öyle ürkek ki elleri yumuşacık kız petek. Öyle şevkatli okuşuyorki . ohhh belkide ilk kadınıyım ohhh. Sikini soktu yo yo yo. Kanırtarak sikiyo . petek bu ¤¤¤¤¤ bile canavara dönüştü.Her yerimi sıkıyo. ***. Morarttı her herimi o şevkatli çocuğa ne oldu canavara döndü hemde boşalmak bilmiyor.- anne sendeki vucut bu masum bebeyi bile erkğe çevirdi gurur duymalısın ha ha ha - sus kız parçaladı amımı fahişenimn oğlu.Dur ne yapıyo şimdi anlamadım. İyyyyy. – ne oldu anne söylesene – avucumun içine boşaldı hemde bir avuç dolusu döl akıttı. Elim döl dolu. Offf- anne benim kabine 2 kişi girdi iki ¤¤¤¤¤ belli anneeee. Amımdan götümden beraber sikecekler oh oh oh oh ıhhhhhhh. Boşaldı ikiside ama amımdan aktığını hissediyorum.- kız bugün ikili kabin moda galiba bendede iki kişi var ne yapıyo bunlar ya...durun durun. İkisi aynı anda amıma girmeye çalışıyo. Sırayla girin hayvanlar sırayla ahhhhh. Nasıl alsın ikisini o am. Ihhhh çok geç ikiside aynı anda soktu. Pompalıyolar kız yırttılar amımı hayvanlar.Bazen biri giriyor biri çıkıyor bazem ikisi aynı anda sokuyor. İçimde iki sik var . aynı anda çalışıyor içimde hızlandılar parçaladılar. Ihhhhh ikiside goşaldı.sikleri boşalırken aynı anda içime döl fışkırttılar. İki adamın dölü amımda karıştı. İyimi? 2 başlı yarrak gibiydi sanki iki başlı yaraakla sikildim inanırmısın.şimdi gittiler ama boşalma anı inanılmazdı 2 parça içimde oynuyor eminim inanılmaz zevk aldılar.Çünki sikleri içime sürtünürken aynı zamanda birbirlerininkine de sürtünüyordu. Düşünsene kız. İki adam amıma girdi üste para versem bunu düşünemezdim bu erkeklerin siki kalkınca karşılarına anaları çıksa sikerler.- 2 gün sonra kız anne o ikili bu sefer benim kabindeler. Sikiş sonrası ama ben senden şanslıyım benim hem amımı hem götümü ikili siktiler.1 hafta sonra bizi bıraktılar ama evin yolunu zor bulduk. Sonradan adamların bizi promasyon malzemesi olarak kullandığını her mal alana deneme sırasında kabinde bizi sunduklarını öğrendik. Adamlar 1 haftada dükkandaki bütün malları satmışlar. Bunları nereden mi öğrendik. Bizi tatile gittik sanan babam anneme anlatmış.Hatta kardeşimle gidip o mağazadaki kadınları nasıl beraber siktiklerini hatta ileriye gidip kardeşimle babamın kadınlara aynı anda sokup boşaldıklarını anlattığında annem bozuntuya vermemiş ama onun amını benim amımım götümü aynı anda sikenin babamla kardeşim olduğunu öğrenmiş bulunduk. Babam anneme genç olanda bir mal vardı. Oğlumdan habersiz başka zaman 2 kere siktim fıstığı.Hatta oğlumuzda olgun olana hasta olmuş 2-3 kere benden habersiz gidip kadına atlamış demezmi. Annem şok olmıuş. Tabi o kadınların biz olduğunu hiç öğrenemediler bizde annemle bir daha hiç ulus pazarına gitmedik.

0 yorum: