30 Ocak 2009 Cuma

arkadaşımın babası

Ben sıla.20 yaşındayımanlatacağım hikaye geçen yaz başıma geldi.yaz tatili için foçaya arkadaşım şebnemlerin yazlığına gitmiştim.o ve ailesiyle birlikte kalıyordum.her gün sahile inip bütün gün orda vakit geçiriyorduk. bir gün yine erkenden sahile indik.şezlonglara uzanıp güneşlenmeye başladık.anacak şabonun babası faruk amcanın bakışları beni rahatsız ediyordu.ona arkamı döndüğümde bakışlarını kalçalarımda hissediyordum.hatta bir iki . sefer yakalamıştım bile. neyse bir ara sahilde faruk amcayla yalnız kaldığımızda ona rahatsızlığımı belirttm.bana açıkça benden hoşlandığını söyleyince çok şaşırdım.böyle birşeyi asla kabullenemezdim.ben de açık açık böyle söyledim.oda özür diledi falan tatsızlık çıkmadan konuyu kapadık.sonra şebo ve annesi gelince birlikte denize girdik.faruk amca hala bana bakmaya devam ediyordu.neyse diyip sesimi çıkarmadım . ama faruk amca işi daja ileri götürüp suyun altından kalçalarıma dokunmaya başladı.ben yine sesimi çıkarmadan yüzmeye devam ettim.tatsızlık çıkrtıp rezil olmak istemiyordum.ama oda durmak bilmiyordu. akşam üstü eve döndük üstümüzü değiştirdik.yemek yedik.faruk amca hadi sizi bara falan götüreyim dedi.kabul edip hazırlandık ve gittik.barın içi karanlıktı ve herkes dans ediyordu.faruk amca da 38 yaşında olmasına rağmen iyi dans ediyoriz tabi badu.byağı bi içtik.faruk amca artık tacizde bulunmuyordu.gece geç saatte eve döndük.ben enüst kattaki odama çıkıp üstümü değiştirip hemen yattıp uyudum. uyurken birara bir tıkırtı duydum ve uyandım.faruk amcayı karşımda görünce şaşırdım.kapıyı kapatıp yanıma geldi.bu gün için senden özürdilerim dedi.elimi tuttu sen benim kızım sayılırsın dedi.boşver faruk amca herkesin kendini tutamayıp yaptığı hatalar olur dedim.fakat faruk amca hala geceliğimden içeri bakmaya çalışıyordu.aceleyle oramı buramı kapadım.faruk amca çok güzelsin.dedi gülerek sağ eliyle yorganın üstünden bacaklarımı okşamaya başlamıştı.korkup bağırmak istedim ama daha ne oduğunu anlamadan faruk amca ağızımı kaptıp üstüme çıkı verdi.geceliğimi sıyırıp kalçalarımı okşamaya başladı.korkudan artık sesimde çıkmıyordu.faruk amca geceliğimi dahada sıyırıp küçük göğüslerimi ortaya çıkardı.onları öpüp okşamaya başladı.ben hala çırpınıyordum.sus sesini çıkarma yoksa daha kötü olur dedi faruk amca ama ben devam edince suratıma o güne kadar hiç tatmadığım bir tokat yapıştırdı.ağlamaya başlamıştım.külodumu çıkarıp cinsel organımı okşamaya başlamıştı.bu içimde birşeyler ateşledi.artık ben de istiyordum.yavaşça faruk amcayı soymaya başladım.hah şöyle yola gel dedi gülerek.onutamamiyle soyunca testislerini ve penisini okşamaya başladım.o da benim klitorisimi okşuyordu.faruk amcanın penisi iyice sertlşmişti.yalamamı istedi.ben de onu dondurma gibi yalamaya başladım.aynı zamanda da okşuyordum.bu sefer ağzıma almamı istedi.ama penisi çok büyüktü.mecburen ağzıma almaya çalıştım.sadece yarısına kadar alabilmiştim.bir süre emdikten sonra bıraktım.organımı yalamak istediğini söyledi.herşeyi o yönetiyordu.tamam deyip yatağa uzanıp bacaklarımı araladım.faruk amca başını bacak arama bir gömdü başı görünmez oldu.klitorisimi yalamaya başladı.sonrada emmeye.ben zevkten çıldırıyordum.faruk amca ise hiç ara vermeden vakumluyordu.kısa sürede boşaldım.faruk amca artık sırası geldi dedi neyin dedim doruğun diye cevap verdi.ben ne olduğunu anlamıştım.ben bakireyim dedim.ters ilişkiye nedersin dedi.onu da hiç yapmamıştım ama kabul ettim.köpek pozisyonu aldım.ilk denemede giremeyice benim kremlerimden birini sürdük.ilk ilişkim olduğu için çok zor giriyor ve canım çok yanıyordu.neredeyse ağlayacaktım.tamamını sokunca gidip gelmeye başladı.faruk amcanın zevk aldığı belli oluyordu.ama ben hiç zevk almıyordum .sadece acı çekiyor bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.kendimi okşamaya başladım.ama daha fazlasını istiyordum.faruk amcanın önünden çekilip yatağa sır üstü yattım.birazda burdan dedim.faruk amca güldü seni orospu dedi ve üstüme çıktı penisini tekrar kremledi.ve sokmaya başladı.canım daha çok acımıştı hatta gözümden yaş gelmişti.bacak aramdan süzülen ılık bakirelik kanını hissedebiliyordum.faruk amca gidip gelmeye başladı.müthiş zevk alıyordum.zevk çığlıkları atmamk için kendimi nasıl tutuyordum bilemezsiniz.bir süre sonra faruk amcanın altından çıktım.bu sefer ben üstte olacaktım.tekrar penisi içime aldım.faruk amcanın üstünde deliler gibi tepiniyordum.başta tecavüze uğrarken şimdi basbayağı kendimi becertiyordum.ben tam iki kere boşaldıktan sonra faruk amca boşalmadan üstünden kalktım.penisini tekrar ağzıma alıp emmeye başladım.hemencecik ağzıma boşaldı.jöle kıvamındaki menilerinin hepsini yuttum.ikimizde rahatlamıştık.faruk amca hemen giyindi benim vajina dudaklarımı hafifçe öpüp odadan çıktı.kasıklarım yanıyordu ama müthiş zevk almıştım.bu zevk için faruk amcaya minnettardım.alıntıdır

0 yorum: