30 Ocak 2009 Cuma

Başaramamak

Merhaba arkadaslar ben 18 yasinda antalyada oturan bir gencim anlatacağim hikaye tamamiyle gercektir belli bir fantazi unsuru vs. eklemeden anlaticam.Bundan 1.5 sene evvel bir forum sitesinde bir kizla tanistim bursaliydi her gün knusuyorduk hemen hemen ayni yaşta olduğumuz icin dershane okul sohbetleriydi genelde ben nette cam acmayi fotograf koymayi sevmeyen bir insanim annemin akrabalarla görüşmesi sirasinda pc'de takili kalan cam sayesinde binbir rica kamera actirdi konusmaya devam ettik vs. günler gnleri kovaladi benden ona sürekli kamera acmami istiyordu bende bu durumdan rahatsiz oluyordum fakat arkadastir en nihayetinde actim oda kamera acti onda basit bir gecelik vardi cam biraz aşagi eyik olduğu icin sandalyeye topladiği bacağinin cok üst kısımlarini görüyodum ama bu beni tahrik etmiyodu çünkü fantazilerimde dershaneden hasret diye bir kız vardi....bir kac ay böyle gecti akabinde kiz kan kanseri olduğunu , rahminde kist bulunduğunu falan söylemeye başladi bende o kadar samimi bir arkadasimin böyle olmasi durumunda cok üzüldüm bir kac gün sonra bana senden cok hoşlaniyorum dedi bu hastalik durumunda bende senden hoşlanmiorum hem farkli şehirlerdeyiz diyemedim mesele saglik olunca biz bununla cikmaya başladi her gün abartmiyorum gelen giden toplam mesaj 1500 civarlariydi dersleri vs. birakmiştik.biz 1 sene daha devam ettik böyle bir gün cok bunalmiştim ailevi sorunlar deneme sinavlarinin kötü gitmesi vs. kız arkadasiminda babasi bursaninen zengin adamlarindan biri yani hali vakti yerinde bana tek günlüğüne gel istanbula dedi yol parami her masrafimi pttden havale etti samimiyetini ve sevgisini bildiğim icin tamam dedim şimdi kalkip anneye babaya ben sevgilimin yanina istanbula gidiyorum istanbulda kuzeni var orda kalicaz diyemedim bir kac gün kılıf düşündüm daha sonra yörük arkadaslarimin aileleri işte domuz avina gidicek bende gitmek istiyorum diye kılıf uydurdm 2 günde kalicaz dedim baya i tartişma cikmasina ragmen kurtardik durumu sonra bindik kamil koca icimde acaba beni ekermi korkusu vardi 12 saat gidiş 12 dönüş yol neyse ki karşiladi beni sonra ekuzeninin evine gittik kuzeni bizi yanliz birakmak icin sabahin 8 inde erkek arkadasinin evine gitti bendede bir heyecan bir atraksiyon var ki sormayn akabinde kiz pantolonunu cikardi eşofmanini giydi utandimda ama caktirmadim neyse fazla girmeyeyim kucağima yatip film izledik sonra yolun verdiği aşiri yorgunluktan dolayi uyumak istedim peki dedi ama rahat durmadi ilk dudağimdan öpüğü an tüm uykum acildi sonra sevişmeye başladik ellerimi eşofmandan iceriye sokup kalcalarini sıkıyordum bu onun cokhoşuna gitmişti daha sonra cesaret edip vajinasini ellemeye başladim bu onu cok azdirmişti üzerime cikip hem beni öpüyor hemde pantolonumdan iceri soktuğu eliyle aletimle oynuyordu soyun dedin dedim soyundu hemen onu ciplak görmek bende biraz hayl kırıklığı yaşatmişti cünkü ben cok büyük gögüslü hautnlardan hoşlanmam birde beli co kkalindi sonra yatirip bacaklarini actim aleti sürtmeye başladim biraz basitrdim ama sokmak icin değil hemen kendini geri cekip sokma! dedi bende sokmucam zaten dedim bu yaptiğim onu cildirtsada bana zerre keyif vermiyodu dahasonra saatin 11 olduğunu görüp giyindik kahvalti icin hazirlanmaya başladik....aksam oldu taksime gittik sokakta sarilip öpüşmek cok güzeldi sonra eve döndük bende cok aşiri bir yorgunluk vardi hem yol hemde cok aşiri yürümüştük eve gidince pastalarimizi yiyip herkes yataklarina cekildi ben artik olayin sex boyutundan gecip sadece uyumak istiyordm oda bu kadar erkenmi uyucaz dedi bende evet dedim cok yorgunum oda sana süprizim var dedi ben olayi cakip işiği yaktim yeniden sevişmeye başladik üzerine cıkıp gögüs uclarini emip vajinasiyla oynuyordum bu onu cidden delirtiyordu sonra " s.....c ilişiye girmek istiyorum " dedi bende tamam o zaman dedim ama önden değil arkadan dedi benim canima minnet kuzeninin nemlendirici kremini alete sürdüttüm sonrasinda zorlamaya başladim girmiyordu zira onunda ilk deneyimiydi bakireydi arkadanda yememişti en sonunda icine girmiştim sadece kafasinin girmesine ragmen cikar cikar cikar die kısık sesle bagirdi hemen cikardim dur bi nefes aliyim cok acidi dedi ben istersen yapmayalim dedim hayir istiyorm dedi daha sonra bi daha girdim o duygu öyle güzel bir duyguydu ki böyle hatuna sahip olmak onun sicakliğini hissetmek ona aci cektirmek zevk vermek cok harika bir duyguydu pozisyonda bacaklarini kaldirip anal ilişkiye girmekti belli bir süre böyle devam ettikten snra pozisyon değiştirmek istedim onu yan yatirip bacaklarinin karnina dogru cektirdim birde öyle girdim bu pozisyonu sevmiştim cunku hatunun yüzünü görebiliyordum cektiği aciyi görünce daha hizli yapmya başladim kendimden gecmiştim en sonunda boşaldim ve bittim hatun hemen lavobya koştu bend uyudum.ögrendim ki sonra ilişki yüzünden delikte yaralar olmus..... ondan sonra ki yaz biz istanbula gittik bende bir şekilde bursaya kacmak istiyordum cunku bu sefer daha enerjik olup günde 3 5 posta aticaktim aileme festivale gidiyorum diyip yine hatunun yaninda aldim soluğu bu sefer üni. bi arkadasinin evindeydik daha bizim hatunu garajda görürmez alet sahlandi otobüse bindik düşük bel pantolon giydiği icin beli aciliodu en arkada olduğumuz icin rahat rahat elimi belinin acilan kısmından iceri sokuyordm sonra indik eve vardik yemek yedik sonra yatak odasina gidip sevişmeye başladik bu sefer ben nrmal ilişkiye girmek istiyorm dedi oda hayir dedi yine arkadan yapmaya başladik hatunun bacaklarini acip arasina girdim üzerine yatip öyle vurmaya başladim ama bu ilk sefer ki gibi bende bi şok ştkisi yapmamişti sürekli daha hizliydim bu sefer ne olur dur cok canim yaniyor dedi bende biraktim.aksamida bişey yapmadi ertesi günü sana bir süprizim var dedi fantazi yapicaz dedi bende tamam dedim beni yataa böyle bilmediğim renkli bez parcalariyla bagladi gzümüde bagladi oral sex yapmaya başladi ne kadar erken boşalirsam o kadar az yanicakti cani dişleri canımı yaktiği icin bir türlü knsantre olamadim dha sonra üzerime cikip icine aldi bu onu delirtmişti üzerimde zıplıyordu bana şimdi zevk aliyorum diyodu bende dah gaza gelip bu sefer bende başladim bel harektine gözlerim kaaliydi ama görüyordum cunku cok inceydi bez o benim başlamamla kafamin üzerinde ki yatak demirine tutundu yine canım cok yanio lütfen birakalim dedikalkti çözdü beni ben bu duruma cok sinirlenmiştim cunku bir türlüü boşalmamiştim aksami uludagunv ögrenci yerleşimi olduğu yerde harika nargile kafeler vardi orda ictik eglendik bana sertac bekaretimi sana vermek istiyorm dedi hemen kalkip eve gittik ksıa bi sevişme faslindan sonra vajinasina girmeye çaliştim daha girmeden ona aşiri aci verdiğini anladim ama umrumda değildi kafasinin birazi girdi ki yine kendini cekip yapamicam cok acio lütfen birakalim dedi ben cok kızdım yin cildirdim ama neye yarardi ki zorla sikicek halimiz yoktu daha sonra biraz kan geldiğini gördüm zarina baktim yerindeydi ama zedenlenmişti ufacik bir yırtık vardi daha sonra biz antalyayadöndük..... gercekten bursada ki 3 gün boynca 5 ilişki denemesindede boşalamadim zaten hastaliğida numaraymiş her şey beni elde etmwk icinmiş hala mesaj atip arar msnden yazar ama kendisinden bu yalani yüzünden tiksindim versede sikmem

0 yorum: