26 Ocak 2009 Pazartesi

Çok Güzeldi

merhaba ben başımdan geçen güzel bir geceyi sizlerle paylaşmak istiyorum.2003 yılında bayramın 3.günüydü... ben evliyim ve karım yanımda yoktu,ablamı ziyarete gitmiştim.burada ablamın kocasının yeğeni de vardı.lise son sınıfa gidiyordu.bütün akşam muhabbet ettik.laf lafı açtı ve benim kacamakları anlattım sırasıyla. o da merakla dinliyordu. neyse yatma vakti geldi.o da ben de orada kalacaktık gece...ev küçük olduğu için ben salonda kanepede,opelin da diğer kanepede ablamın 6 yaşlarındaki kızı ile birlikte yatıyordu. benim içimde ona karşı müthiş bir istek doğuyordu.haliyle uyuyamadım..karşımda güzel kalçası ile yataktaydı onlara dokunmak için can atıyordum. o da uyumuyordu.yatakta dönüp duruyordu.çeşitli bahanelerle yataktan kalkıyordu: lavoboya gidip geldi 2 kere sonra mutfağa su almaya gitti.pelin üzerendeki ince pijama ile gezindikçe benim yarak taş gibi olmuştu.vücudu bütün hatları ile görünüyordu.kendime gelmeye çalıştım ama artık çok geçti.. yine mutfağa gitti ve peşinden içeri bende daldım.arkasından sımsıkı sarıldım tepki vermesinden korktum.sonra baktım karşı koymuyor ellerimi gevşettim,yapıştım dudaklarına ellerim sırtını okşuyor kalçasını sıkıyordu.delicesine öpüşüyorduk dilimi ağzının içinde gezdiriyordum.göğüslerine dokunmak istedim izin vermedi..artık iyice kudurmuştum.birden kesti ve bitti dedi,yatağına gitti.bende peşinden tabi... üstüne çıktım istemiyordu yarağımı amının üstünde hissedinde önce irkildi ama sonra hoşuna gitti...bu işi ilk defa yaptığı çok belli oluyordu..her yerini öpmeye başladım hatta yalamaya bir yer dışında ... çok zevk alıyordum.onunla oynamaya başladım.üstüme çıkmasını söyledim pijamasını yarıya kadar indirdim benimkini çıkardım.kaydırmaya başladım çok zevk alıyordu sessizce inliyordu.sonra arkasını döndürüp götünü avuçlamaya başladım.yarağımı götüne dayadım çok acıdığını söylüyordu ama ben durmuyordum.kökledim birkaç kez gidip geldikten sonra boşaldım.müthiç haz aldım ikimizde sırılsıklam olmuştuk. Gönderen: çok güzeldi

0 yorum: