28 Ocak 2009 Çarşamba

Dayımın Güzel Eşi Zeynep

Bir zamanlar dayımın yanında kalıyordum. Dayımın genç ve güzel eşi Zeynep bana çok iyi davranıyordu. Dayım bazen iş yolculuğuna çıkardı. Yine böyle bir günde zil çaldı. Gelen dayımım yakın arkadaşı Metindi. Hoş bir delikanlıydı. Dayımın yengeme yolladığı bir paketi vermek için gelmişti. Yengem yemeğe kalmasını istedi yemekte şarap içtik ve ben yatmaya gittim. Gece yarısı uyanıp su içmeye mutfağa gittiğimde gecenin sessizliğini bölen tokat şakırtıları ve bunların arasında gizlenmiş yalvaran ince bir kadın sesi duydum. Ses yengemin yatak odasından geliyordu. Ne olduğunu anlamak için yaklaştığımda bir erkeğin boğuk mırıltılarını duydum. Yengemin yatak odasına doğru yavaşça sokuldum. Maksadım aniden içeri dalarak adamı şaşırtmaktı. Aralık oda kapısının önüne gelince öylece kalakaldım. Şimdi şaşırma sırası bana gelmişti. İlk gördüğüm Metinin çıplak ve geniş sırtı dar kalçaları oldu. Dizleri üzerinde çöktüğü yerde öne doğru eğilmiş omuzlarından sallanan bir çift dolgun bacağın ufacık pembe tabanları tavanı göstermekteydi. adam yere dayadığı kollarını gererek bir hayli doğruldu. İşte o zaman Zeynepi de gördüm. Halının üzerinde çırılçıplak yatıyordu. Gözleri geri kaymış aralık dudakların arasından sık sık bir hayvan gibi soluyordu. Ayaklarını erkeğin omuzlarına kaldırarak dayadığından Dizleri öyle bükülmüştü ki nerede ise dolgun diri memelerine değecekti. Yutkunmaktan kendimi alamadım. Nefis gönüntü ile tahrik olmuş elim kendiliğinden pijamamın önüne gitmişti. Bir anda dirilen erkeklik uzvumu önce kumaşın üzerinden sıvazlamış sonrada alenen açığa çıkartarak mastrubasyona başlamıştım. Yengemin kabak gibi ortaya çıkmış kabarık tüylü şeftalisine gömülü Metinin koyu esmer kabarık siki adam kendini yukarı aldıkça bir patlıcan görünümü kazandı. Dışarda göründüğü kadarı benim şu anda elimde oynadığımın üç misline yakındı. Daha gerisi Zeynepin amına saplı durumda. Kadının amı öylesine sımsıkı kavramış ki erkeği sırılsıklam olmasına rağmen adam dışarı çıkarken güçlük çekiyor. Taa en ucuna dek geri çekti çekti neredeyse tamamen ayrılmak üzere iken aniden yüklendi. Koskoca sikin bir anda amcığa yırtacakmışcasına dalarak gözden kaybolduğuna şahit oldum. Zıpkınlanmış gibi kıvrandı yengemin kalçaları.Metinin kıllı kasıkları amcığa çarptığı an tokat sesinin nasıl çıktığını anladım. Hiç bekletmeden hareketini yineledi erkek. İçeri dışarı şırrak şırrak... Yengem zevkten parmaklarını halıya geçirmeye çalışıyordu. Duyduğu zevki boğuk inlemeleri ile birlikte vıcık vıcık sulanan amı söylüyordu. Bir görünüp bir kaybolan yarağı yağlanmış gibi pırıl pırıl parlıyordu. Metin hiç şüphesiz becerikli bir erkekti.

0 yorum: