29 Ocak 2009 Perşembe

İlk defa zevkli18 dea anlatıyorum

Merhaba arkadaşlar. Bunu ilk defa burda/zevkli18 deanlatıyorum. Tamamen benim başımdan geçmiştir. (isimler değiştirilmiştir.)Bundan 3 sene önce. Lise sondaydım. Daha önce hiç bir kızla birlikte olmamış bir ergendim. Hatta daha önce kızla bile çıkmamıştım. Artık lisenin son 1 ayı falan kalmıştı. Okula uğramıyordum. Basketi çok sevdiğim için beldenin basket sahasında (herkese açık) akşam 10'lara kadar basket oynuyordum. Şunu da belirtmek isterim; O zaman bir arayış içinde değildim açıkcası, yani basket sahasında kız düşürmek için basket oynamıyordum. Tamamen zaman öldürmek ve spor yapmak için. Bir gün Ahmet diye bir arkadaşımla beraber gittik basket oyanamaya. Biz oynarken kalabalık bir grup geldi. Ayşede o grubun içindeydi (Abi, kardeş, kuzen, amca kızı, dayı oğlu tarzı bir grup). Sahada futbol oynamak istediklerini sölediler. Arkadaşım Ahmette basketten haz etmediği için hemen kabul etti. Ben basket oynamaya devam edecegimi söledim (futboldan pek hoşlanmam). Neyse biraz devam ettik. Baktım basket oynamak ne mümkün, bıraktım ve onlara katıldım. Ayşenin karşı takımına girdim. Bir pozisyonda Ayşeyle çarpıştık ve bana "Iyyy leş gibi ter kokuyorsun" dedi. Bende "6 saattir basket oynuyordum. doğaldır" dedim. İlk karşılaşmamış burda oldu. Neyse maç bitti ve herkes evine dağılmaya başladı. Ahmet "ne güzel kız dimi o türbanlı" dedi. Bende evet güzel kız diye karşılık verdim.Bir sonraki gün yine ben basket oynuyorum tek başıma. Birisi bana çağırdı. Geri dönüp baktım Ayşe.-Sen bilmem ne lisesinde mi okuyorsun ?-Hayır. ne oldu ?-Birisine benzettim de seni de.-Anladım. Basket oynamak istermisin ?-Ben oynamasını pek beceremem.-Ben sana öğretirim. Böle bir konuşma gecti aramızda ve beraber biraz oynadıktan sonra bir yere oturduk konuşmaya başladık. Zeki bir kızdı gerçekten (Zaten salak kızı beceremessiniz. Çünkü salaktır. vermez.). Birbirimizden gerçekten etkilenmiştik. Ondan sonra hergün buluşup muhabbet ediyorduk. Oturup 4-5 saat konuşuyorduk. "ne konuşuyorsunuz lan o kadar saat?" diceksiniz ama konuşuyorduk işte havadan sudan. Her muhabbete giriyorduk. Ama daha hiç bir şey yoktu ortada. Bende pek düşünmüyordum açıkcası. Çünkü muhabbeti çok güzeldi. "Bunu ne çakarım lan ben" gibi bir düşünce yoktu kafamda (tabi tecrübesizlik, şimdi olsa affetmem tabi)Böle 2 hafta geçti ve bir gün yine takıldık ve akşam ayrılırken bu benim dudağımı bir kere öptü ve hiç arkasına bakmadan kaçtı. Çok ¤¤¤¤¤su bir haraketti ama. Ben de anlam verememiştim o zaman. Sonra "neden böle bir şey yaptın" falan diye bir sms attım (ne salaklık dimi, kız seni öpüyor ve sen bunu sorguluyorsun). O günden sonra ilişkimiz başladı. Her akşam buluşup saatlerce öpüşüyoruz. Ama ben öle salağım ki başka hiç bir şey yapmıyorum. Sadace öpüşüp sarılıyor birbirimize, başka hiç bir şey yok. Böle de 2 hafta geçirdik ve çok sevdiğimizi anladık birbirimizi. Gerçekten ben de seviyordum oda. Ama daha icraat yok tabi. Ben de düşünmüyorum bir şey (sevdiğini düşünerek 31 çekememe sendromu) Bu buluşmalar arazi gibi bir yerde yapılıyor. Hiç kimse sizi göremiyor. Bir gün yine öpüşürken kolum yanlışlıkla gögsüne değdi ve hemen geri çektim yanlış anlamasın diye. Bana döndü ve "Biz sevgiliyiz. çekinmene gerek yok" dedi. elimi aldı ve gögsüne koydu. Sonra ben tabi gögsünü okşuyorum. bir yandan öpüşuyoruz. boynuna indim bunun. Boynunu emiyor yalıyorum. Sonra kulağına "daha fazla ileri gitsem kızar mısın?" dedim . Hayır dedi. Ve ben tişörtünü kaldırıp gögsünü emmeye başladım. Gögsü baya büyük ve diriydi. Elimi aşağı doğru indirmeye çalıştığımda "hayır" dedi. Bende fazla üstelemedim. O akşam gögüs yalama ve öpüşmeyle geçti.O gece 12 ide aradım ben bunu ve konuşmaya başadık. İşte standart şeyler; iyiymiydi. hoşuna gittimi, yaptığımız yanlış falan dilan. Sonra bana ters ilişki ne biliyormusun diye sordu. Tabi biliyorum dedim. "Bir arkadaşımı sevgilisi arkadan yapmış, çok canı yanmış, ağlamış" falan dedi. "Sen istermisin ters ilişkiye girmek" diye sorduğumda. "Sen istersen olur " dedi. "acı çekersin" dediğimde ise "Ben acı çekmeyi severim" dedi. Bu beni deli etti ve o zaman bunu arkadan yapmaya karar verdim. Ama bu istediğimi içimde bastırıyorum. Çünkü kızı seviyordum. Daha ziyade bilinç altım da bu fikir var. Aktif olarak düşünmüyorum. Sonra oral muhabbetine geldi olay. ondada "sen istersen yaparım" dedi. Şimdi düşündükce kafayı yiyorum. "Ulan sen ne salak adammışın" diyorum kendi kendime.Bir sonraki gün tekrar buluştuk. Bu sefer ben bunu çamlık bir yere götürdüm. Ama telefonda konuştuklarımızı hiç konuşmuyoruz. Oturduk bir yere ve ben buna yumuldum yine. Gögüslerini falan yalıyorum mayyaklar gibi. Sonra elini aldım benim aletin üstüne koydum. Dışardan biraz okşadıktan sonra içeri soktu elini öle okşuyor. Bir yandan yiyorum gögsüleri. Elimi aşagı dogru attım. Dışardan okşuyorum amını. Ama kot giydiği için hiç bir şey hissetmiyorum tabi. Sonra içeri sokmaya çalıştım elimi "hayır" dedi. Biraz daha yiyişiğ kıvama gelmesini bekledim. Sonra yawaş yawaş kot pantolunun düğmelerini açtım. İçeri elimi soktuğumda içim bi garip oldu. Çünkü amı sırıl sıklam olmuştu. Kız olduğu için dışardan okşuyordum. Buda ıhh uhh diye inliyor. Böle birbirimizi okşaya okşaya. yalaşa yalaşa baya bir zaman geçti. Artık icraata geçmenin zamanı gelmişti. Ama ortam gereği çırıl cıplak soyunma imkanı yok. Yerde oturuyoruz. Arada bir kuçagıma alıyorum bunu sürtünüyor öle. Yine aldım kcagıma. Kot pantolonunun düğmeleri açık olduğu için pantolonunu kolayca aşağı doğru sıyırdım. Benim alet zaten dışarda. Neyse ben dedim "Ben yapamam sen yap". şimdi düşünüyorum da ne salaklık. Lan domalt önüne sik işte. zaten pozisyon gereğide bir aktivite yapamıyorum. çünkü alttayım. Bu aldı yarağı götüne yerleştirdi. Ama kuru olduğu için girmiyor. (Girermi a.satim. Hiç fizik dersimi görmedin). Neyse ben çaktırmadan tükürükledim aleti. Tekrar dayadı götüne ve "boşalmışın işte aşkım bırakalım" falan dedi. bende hayır boşalmadım dedim. (tabi girmediği için tükürükledim diyemiyorum). Sonra yawaş yawaş oturup kalkmaya başladı. Ama ben altta olduğum için pek bir şey hissettmiyorum. Sadece izliyorum ve omuzlarını falan yalıyorum. Böle 3-5 dakka oturup kalktıktan sonra pantolonunu çekti ve yanıma oturdu. Biraz daha yalaştıktan sonra kalkıp gittik.2 gün sonra falan ayrıldık. Tek pişman olduğum şey kızı tam anlamıyla sikememem. Ama ilk tecrübem olduğu için heyecandan ne yaptığımı bilmiyordum. yani saxo çektirmek bile aklıma gelmedi o zaman. Halbuki telefonda "sen istersen yaparım" demişti. İşin garip tarafı kızın yanında hiç bir zaman boşalamadım.

0 yorum: