29 Ocak 2009 Perşembe

Ilk

vİlk gerçek sevgilimle onun agzindan kucuk bi hikayeAnkara'da üniversite öğrencisiyim ve ara sıra calculus icin ozel ders de veriyorum. Yine bir gün Bilkent'ten bir kıza özel ders verecektim. Evi bana uzak olduğu için evime gelmesini istemiştim ve sınav dönemine az kaldığı için başka şansı da yoktu. Dersinin olmadığı bir gün buluştuk ve benim evime gittik. 170 boylarında, siyah saçlı, renkli gözlü, güzel bir kızdı.Yaklaşık 1saat kadar çalıştıktan sonra biraz ara verdik. Tekrar derse başlamak istiyordu ama ben onu yatağa atmayı kafama koymuştum. Bir köşeye sıkıştırıp öpmeye çalıştım ama benden kurtuldu ve amacım ders çalışmak değilse hemen gideceğini söyledi, tabii ki buna izin veremezdim. Özür diledim. Daha sonra telefonuma bakma bahanesiyle odama gectim. Bir sure sonra ben geri dönmeyince seslendi, ben ses vermeyince de merak etmiş olmalı ki odama geldi. Ben yatakta oturuyordum, yanima geldi kızmak için ama buna fırsat vermeyerek sertçe kendime çektim ve dudaklarını öpmeye başladım.Başta dirense de sonradan o da karşılık vermeye başladı. bluzunun altından göğüslerini de okşamaya başlamıştım. Arada sırada lütfen bırak beni dese de oralı olmuyordum. Bluzunu çıkardım, sol elimle sütyeninin kopçasını açarken sağ elimi de harika memeleri meşgul ediyordu. Üstündeydim ve sadece öpüşüyor olmamıza ragmen sikim onun da hissedebileceği kadar sertleşmişti. Elimi pantolonunun düğmelerine götürdüğümdeyse korkuyla elimi tuttu ve daha önce kimseyle bu kadar yakınlaşmadığını ve yaptığımızın yanlış olduğunu söyledi. Böyle bir kızın ilki olabileceğime inanamıyordum. Sadece tenini hissedebilmek için pantolonunu çıkarmak istediğimi, o istemedikçe hiçbir şeyin olamayacağını söyleyince biraz yumuşadı ve sonunda pantolonunu da çıkardım. Sadece minicik siyah külodu kalmıştı ve ilerleyen dakikalarda onu da çıkaracağımdan emindim.T shirtumu cikardim, üstüne uzandım ve onu öpmeye devam ettim. Teni çok güzel kokuyordu ve yumuşacıktı. Masum hali beni daha da tahrik ediyordu. Kalçamı ona doğru bastırdıkça onun da tahrik olduğunu anlayabiliyordum. Eşofmanımı da çıkardım. Göğüslerinden başlayarak yalayıp emiyor ve aşağılara doğru iniyordum. Külodu sırılsıklam olmuştu bile. Her ne kadar külodunu çıkarırken zorluk çıkarsa da sadece birbirimize oral seks yapacağımızı söylediğim için ikna oldu.Yavaşca külodunu sıyırdım , vücudunun diğer yerleri gibi vajinası da yeni ağdalanmıştı. Bacaklarını öpüp ara sıra ufak ısırıklar atarak vajinasına geldim. Tedirgin duruyordu ama merak da ettiği her halinden belliydi. Bacaklarını iyice araladım ve aşağıdan yukarı doğru yalamaya başladım. Gözlerine baktığımda utanıp gözlerini kaçırıyordu bu yüzden gözlerimi kapattım ve bir yandan yalayıp emiyor bir yandan da göğsünü avuçluyordum. Amının kendine has hafif mayhoş kokusu beni delirtmeye yetmişti ve dilim klitorisine her değdiğinde ufak ufak inlemeye başlamıştı, artık kendini tamamen bana bırakmıştı. İniltilerini duydukça sikim daha da sertleşiyordu. Klitorisini emmeye başladım, inlemeleri artmıştı; ara ara bacakları titriyordu ve resmen kıvranıyordu.O daha ne olduğunu anlayamadan tekrar üstüne çıktım. İki eli de elimdeydi ve başının üstünde birleştirmiş sıkıca tutuyordum. Yapmak istediğim şeyi anlamıştı, lütfen yapma dedi ama artık çok geçti. Boşta kalan elimle sikimi tuttum ve onun da ıslaklığıyla yavaşca içine kaymaya başladım. Yüzündeki ifadeye bakılırsa canı yanıyordu ve en azından yavaş ol dedi. Ufak ufak gel gitler yaparak alıştırıyordum ve sonra birden hepsini kökledim. Köklememle tırnaklarını omzuma geçirmesi bir oldu ama o daracık vajinası her şeyi unutturmuştu. Hayatımda gördüğüm en dar ve en sıcağı buydu ve gidip gelmeye başladım. Göğüs uçları dişlerimin arasında gidip geliyordum. Kucağımda zıplasın diye üstüme aldım ama çok acemiydi ve o halimle onu bekleyemezdim. Tekrar altıma aldım, sarıldım ve sertce sikmeye başladım körpeyi. Sonlara doğru o da benimkine alışmış olmalı ki kasıklarını bana doğru itiyor ve tempoya uyum sağlıyordu.Zevkten gözlerim kararmıştı, o sirada bagırdığımın bile farkında değildim ve az kalsın içine boşalıyordum ki son anda çıkartıp kan ter içinde çarşafa boşaldım, yavaşca üstüne uzandım.Sonlara doğru tadını almaya başlamışsa da orgazm olamamıştı ve daha ilk deneyiminde onu öyle bırakmak istemiyordum. Biraz dinlenip sigaramı içtikten sonra su istedim, gerçekten dilim damağıma yapışmıştı. Kıyafetlerine bakınıyordu ki yatağın yanından kendi t shirtumu uzattım. Başta anlamayıp tereddüt etse de t shirtumu giydi ve mutfağa su doldurmaya gitti. Bol ve mini bir elbise gibi olmuştu üstüne ve esmer tenine beyaz çok yakışmıştı. O mutfağa giderken kirlenen çarşafı çıkarıp bir köşeye attım. Bu sırada geldi ve bana eliyle içirdi suyumu. Sanırım benden hoşlanmıştı. T shirtumun içinde öyle seksi duruyordu ki dayanamayıp tekrar kendime doğru çektim, kucağıma oturttum ve öpüşmeye başladık.Kulağına penisimi ağzına almasını söyledim. Ben yatakta otururken o yerde diz çökmüş beni yalıyor, emiyordu. İlk oral seksi olmadığı ortadaydı ve çok iyiydi. Yatağa uzandım ve üstüme çıktı, kalçalarından kavrayıp onu yönlerdiriyordum. Altıma aldım ve utangaçlığını atmış olacak ki kulağıma hadi aşağı in lütfen diye fısıldadı. Hem oral seks yapıyor hem de parmaklarımla yavaşca içine girip çıkıyordum.İlk postadan sonra hiç içine boşalıp boşalmadığımı ısrarcı şekilde sorduğundan dolayı bu defa prezervatif kullanıyordum. Böylece o da stres olmayacak ve orgazma ulaşması kolaylaşacaktı. Dizlerinin üstünde arkası bana dönük halde duruyordu. Sarılıp omzuna küçük bir öpücük kondurduktan sonra arkasından vajinasına sürtmeye başladım ve hafifçe öne eğilmesini söyledim. yine sicacık vajinasının içindeydim. Yüzüstü uzanıyordu ve kalçasını biraz yukarı kaldırmıştı daha rahat gidip gelmem için. Sol kolumdan destek alıp içinde gidip gelirken bir yandan da klitorisini okşuyordum ve buna kayıtsız kalamıyor, altımda inim inim inliyor adımı sayıklıyordu. Gögüslerini daha rahat sevebilmek için hafifce yana kaydım. İkimiz de yan uzanmıştık ve hala arkasındaydım, klitorisini kendi okşamaya başlamıştı. Bana döndü ve istekle dudaklarımı öpmeye başladı, elinden gelse yiyecek gibiydi ve bu davranışı beni daha da gaza getirdi.Bacaklarını omzuma aldım ve bir süre de bu şekilde sikiştik. Sonra ikimiz de oturur vaziyette karşılıklı öpüşmeye başladık ve eliyle kavradığı penisimle klitorisini okşamaya başladı. İçine sokmasını söyledim ve başını kayganlaşmış vajinasından kendi elleriyle içine soktu. Birbirimize sarıldık ve o şekilde git gele devam ettik. Orgazma yaklaştıkca bana daha da kenetleniyor, iniltilerinin arasında anlamadığım bir şeyler sayıklıyordu. Boşalmamak için kendimi zor tutuyordum ve tam o esnada titremeleri sıklaştı. Artık inlemiyor resmen bağırıyordu. İkimiz de soluk soluğaydık ve önce o sonrasında da ben orgazmı tattık. Prezervatifi çıkarıp bir peçeteye sardım, hala kendine gelememişti. Sessizce yanına uzandım ve sonrasında yanağıma ufak bir öpücük kondurdu ve gülümsedi. Pişman olup olmadığını sordum, pişman olmadığını söyledi. İlişkimize de sevişerek başlamış olduk.

0 yorum: