29 Ocak 2009 Perşembe

İsteyerek sedayı ziktim(gerçek oLay)

Merhaba izmiitenim ben 1 ay önce başımdan geçen olayı anlatıcam.Seda die bir kız biizm apartmanın yan tarafınad oturuyordu.Bizde küçükküğümğüz'den beri birlikte büyüdüq.SOnra bir gün evinin önün'De oturuyordum sigara içiyordum tek başıma.Bana neden burda oturuyorsun die sordu bende canım sıkılıyor dedim.Gelsene dedi yukarı annem yukarda değil dedi.Bir yere kadar gitti geliceq felan dedi.Tamam dedim ama aklımın ucun'Dan sikmek gibi birşey yoktu.Oturuyordum tv izliyorduq 1 bardak su istedim.Oda dedi mutfak şurda felan dedi.Ben de gittim su almaya su içtim.Yerime geldim.Kızın altınd etek wardı kısa bacakalrına gözlerim kaymaya başladı.Ben dedim seda dedim kaç senedir beraber büyüdüq.İkimizin'de erkek ve kız arkadaşlarımız yok.Beraber çıkalımmı dediq saçmalama dedi bana bende neden dedim ki ne war bunda tamam dedi.Ben yanına geçtim.Yanağı na bir öpücük kondurdum.tepki vermemişti diğer yanağından öptüm yine tepki yoktu.Dudağından öptüm ne yapıyorsun yaa dedi şiiiiiiiiiiii dedim ses çıkarma dedim.Zevk alıcaz dedim hayır ben istemiyorum felan dedi.Bende sen sus kendini kasma rahat ol dedim..Kafasını salladı.Bende ellerimiz azından çekerek bacakalrını okşamaya başladım.Sonra bir yandanda dudaklarından öpüyordum.ELini amıa doğru götürdüm kilot üstün'den okşuyordum.Sonra düzelttim pantolunumu çözmesini istedim.Oda çözmeye başladı yawas yawas.Aletim dışarda sert ti çokk.Dedim elinle okşa sonra azına alll.Azına alması ile emmeesi bir oldu fakat benimde boşalmam bir oldu.Döller azına girince tükürmeye başladı..Sonra bunu hemene yüz üstü yatırdım.ellerimi tükürüklüyereq götünün deliğini geneişletmeye başladım.3 parmağıma kadar aldı.Fazlasını alamadın.Aletimiz kafasını içine soktum ahh die bir ses geldi yawas yawas ileri geri yaparaqk aletimi komple içeri giröesini sağladıom yaklaşık bir 10 dk öle yaparaq sonunda götüne boşalttım.Amına geldim.Bende kokrkuyordum sokmaya amına seda dedim sikimmi ordan ses çıkarmadı...Bende korktum.daha sonra başıma birşey gelir die önden yapmadın tekrar köpekleme pozisyonuna getirdim.Veee ordan seri şekilde girtmeye başladım. seri seri sonra boşaldımı anladım kalktım ayağa azına aç dedim azına boşaldım kızın...Sonra daha gögüslerini hiç ellememiştim.Herşey bittikten sorna gögüsleri okşamadım emdim.Sikimi arasına sokaraq kızı ve kendimi zebke getiriyordum ordada az bir şekilde boşadım.RAHATladım dedim kismeye bahsetme dedim 2 miz'De yanarız dedim peki tamam dedim.ÜSütümü giyindim ve eve gttim banyo yaptım hemen uyudum.Sonra kızı 1 hafta sonra gördüm ne oldu dedim annenler anladımı dedim hayır dedi.Arada sırada midem bulanıyor fealn dedibirşey olma zzddiip ayrdıldıq işte.Olay böle ... arkadaşlar...isTEYEne kız war ise izmiiten özel mesaj atSın.

0 yorum: