29 Ocak 2009 Perşembe

Kocamın Arkadaşı

Ilköncelikle merhaba ben gamze size yadığım olay bundan 1 yıl önce gerçekleşti ben 3 yılık evli bir bayanım 172 boy esmer 57 kiloyum gecen yaz kocam asker arkadaşı geleceğini söyledi bizde 1hafta veya ongün kalacağını söyledi bende tabikisen bilirsin dedim adam geldi adamın adı mustafaydı çok yakışıklı biriydi gerçekten biz erken evlendik kocam 25 yaşında ben 23 yaşındaydım havanın yaz olması ve sıcak olması nedeniyle ben rahat giyiniyordum kocamda mustafada şortla gezerlerdi mustafanın vücudu çok güzeldi gerçekten etkilendim ve onu çıldırtmaya karar verdim adam zaten hep beni süzüyordu ben kilot ve sütyen takmıyordum ogünden sonra bacaklarımı acıpı adamı cıldırtıyordum adam artık dayanamadı şortun önü kabarmıştı tabi benimde amım sulandı banyoya gideceğini söyledi kocamda markete gitti bende adamı kapinın deliğinden baktım adamınki çok büyüktü kocamınkiden çok büyük adam masturbasyon yapıyordu ben kapıyı birden açıp kovayı alabilirmiyim dedim adam şok olmuştu bende geçip adamın yanınına eğilip kovaya su dolduruyor gibi yaptım adam arkadan gelip zaten dikelmiş yarağını götüme dayadı ve ikimizdede sesilik başladı adam kulak memelerimi emerken ben kendimden geçtim ve admın muhteşem vücudunu yalamaya başladım ve yarağını emerken yumurtalarını ağzıma alıyordum mustafa beni kaldırıp yatak odasına götürdü ben artık dayanamıyordum belimin altına bir yastık koydu ve bacaklarımı actım odamın o büyük . yarağı amıma dayadı içine giri ben inliyordum ilkdefa öyle bir duyguyu yaşıyordum adam göbeğime göğüslerime boşaldı ben tekrar yalamaya başladım dikeldi ve krem sürmemi istedi bende sürdüm yarağına birazda eline aldı kremi götüme sürdü ben oyarağı nasıl alacaktım içime ve çok büyük bir acıyla içime girdi çok güzeldi giyindik kocam . geldi herşeye devam ettik birgünde kocam uyurken beni 2 defa boşaltı

0 yorum: