29 Ocak 2009 Perşembe

Matamatik Öğretmenim

Merhaba! ben 18 yaşımda 1.84 boyunda atletik vucutlu bi delikanlıyım.size anlatacagım anım geçen sene basımdan geçti.Gecen sene yaz tatilinde arkadaslarla parkta oturuyorduk.bu arada yanımızdan bi afet geçti.ustunde beyaz bi badi ve kapri bi pantolon vardı.ama memeleri badiye ,götü de pantolona sığmıyordu.bizimkilere beyler kusura bakmayın benim bi işim cıktı dedim ve hatunun peşine takıldım.10-15 metre arkasından takip etmeye başladım.bi markete girdi.ve direk pedlerin oldugu reyona yoneldi.bi orkid aldı ve kasaya yöneldi ben de ordan bi prezervatif alıp hemen arkasından sıraya girdim.market ana baba gunuydu.onumuzde nerdeyse 10 kişi vardı.tam benım istediğim gibi.sıra gittikçe sıkısıyor bende afetin gotune iyice yaklaşıyordum.en sonunda kalkmış aletimi onun damperli kasasına yavaşca degdirdim.Hemen pardon kusura bakmayın dedim.hafif sinirli bi şekilde önemli degil der gibi basını salladı.ama ben dururmuyum. bu sefer daha hızlıca dürttüm o yuvarlak küfesine aletimi.ama bu sefer arkadakilere dogru bagırarak.Yavas olum be kardesim ne aceleniz var.diye karambole getirdim.boyle boyle sıra ona geldi.orkidi banta koydu ben hemen yanına prezoyu.kasiyer ikisini birden aldı ve okuttu.afet hemen o şey benim degil dedi.kasiyer kusura bakmayın ama şimdi acelem var siz odeyin dısarda beyefendi versin parayı dedi. ve sırada ki müşteriyi aldı.kadın sinirlenmiş kızarmış bir halde dışarı cıktı ben de arkasından.cok tesekkur ederim dedim.ve prezonun parasını uzattım.kadın önemli degil hediyem olsun dedi ve parayı almadan bi taksi cevirdi ve ordan uzaklaştı.bende elimde XL prezervatifle sap gibi kaldım.derken yaz tatili bitti ve okullar acıldı.sınıfa yeni öğrenciler okulada yeni öğretmenler geliyordu.3. saat matematikti.herkes gecen sene ki sinirli hocayı beklerken müdür yanında benim afetle içeri girdi.ben donup kalmıştım.müdür yeni matemetik öğretmenimizi bize tanıtıp cıktı.adı melahatdı.yeni mezun olmuştu.bize merhaba deyip masasına oturdu. ben gorunmemek için eğilmiştim.bir anda ayaga kalktı ve tanısalım dedi.o an boku yedik dedim.ayaga kalkınca o muhteşem vucudu yeniden gorebildim.mini etek ve bir gomlek vardı ustunde.herkes sırayla ayaga kalkıp adını soyadını ve nereli oldugunu soyluyordu.sıra bana gelmişti.yere bakarak adımın murat oldugunu ve nereli oldugumu soyledim.bana dikkatlice baktı ve sanırım tanıdı.sonra murat soyunda araplık falan var mı die sordu.ben cok sasırmış ve bişey anlamamıştım.hayır hocam dedim. o da gulumseyerek.peki oyleyse dedi.ve tanışma faslına devam etti.benim jeton 5 dakka sonra düştü.benim XL prezervatifi unutmamıştı.derken zil çaldı ve herkes kapıya cullandı.hoca arada kaldı.bende arkada olanları seyrederken aradan elimi uzatıp daha once sikimi surttugum o götü sıkı bir şekilde avuçlayıp hemen koşarak yerime oturdum.bi cıglık beklerken hiç bişey olmadı.herkes dısarı cıktı ve Melahat hoca elini beline koymuş bana bakıyordu.murat buraya gel dedi. yanına gittim.bana bak murat anlasılan bu sene senden cekecegimiz var dedi.ben noldukı hocam deyince.konuşma ve beni dinle !bu gün cıkışta benim eve geleceksin.bu adresim dedi. ve bana bi kağıt uzattı.evde ne olacak dedim.sana cezanı verecem dedi.4 saat sonra okul dagıldı ve yuruyerek elimde ki adrese gittim.kapıyı caldım.kapıyı bi hizmetçi açtı.buyurun kimi aradınız? dedi.ben melahat hocaya bakmıştım sanırım yalnış geldim kusura bakmayın dedim. ama hizmetçi buyurun melahat hanım sizi bekliyor diyerek beni içeri aldı.evin içi son derece iyi döşenmişti.salona oturdum.derken Melahat hoca onu yazın gordugum kıyafetlerle geldi. ve yanıma oturduben direk ona bu evin kimin oldugunu sordum. oda babasından miras kaldıgını ama hayatı öğrenmek için öğretmenlik yaptıgını soyledi.derken konu cezama geldi.cezamın ne oldugunu sordugumda bana telefonu getirdi ve evi arayıp bu gece arkadşımda kalacagımı soylememi istedi.bunu yapınca cezamın bu evde bi gecelik hapis oldugunu soyledi.kabul ettim.bana bir işi oldugunu soyleyip.evden çıktı.evde hizmetçiyle beraber kalmıştık.aklıma eger evin sahibi boyleyse acaba hizmetçi nasıldır diye bi soru takıldı ve mutfaga hizmetçinin yanına gittim.hizmetçide 20-21 yaşlarında genç bi kızdı.ama işe yarardı.bulasık yıkıyordu.yanına gittim ve götünü okşamaya başladım.kız bir an arkasına döndü ve ne yapıyorsunuz?dedi.bende hiiiç biraz azdım da seni okşamak istedim dedim.melahat hanım bana bundan söz etmişti dedi.ve tekrar bulaşık yıkamaya başladı.ben oylece kaldım.ama aklım kızın götünde kalmıştı.biraz daha okşayıp parmakladıktan sonra elimi eteginin altından kilotunun içine soktum ve amını mıncıklamaya başladım. kıza yaragımın tadına bakmak ister misin dedim.o da bi düşünüyüm dedi ve işine devam etti.gidip salona oturdum.az sonra hizmetçi gelip yanıma oturdu.hala azgınsan devam edebilirsin dedi!ben de senin de canın çekti dimi ?deyip,hemen dudaklarına yapıştım.bu arada ellerimle memelerini okşuyordum.bir an kalktı ve soyunmaya başladı.bende ceketimi cıkardım.cırılcıplak kaldıgında kanepeye uzandı ve seninim ufaklık.bakalım benim gibi bi azgını sikebilecek misin? dedi.bende ufaklık ha gorursun şimdi dedim!hemen amına yapıştım yalamaya başladım.ellerimle memelerini okşuyordum.bu arada fermuarımı acıp dogrulmus olan sikimi agzına soktum emer misin bunu seni orospu? dedim.o da emerim tabi yaraksızlıktan ölüyorum yerim senin sikini dedi ve sömürmeye başladı.alet iyice sertleşmişti agzından cıkarıp amına soktum daracıktı tam gidip gelmeye baslayacaktım ki kapı calındı.hizmetçi buMelahat hanım olmalı deyip ustunu başını toplayıp odasına koştu. ben de toparlanıp kapıyı actım.gercekten oydu.içeri geçti ve elindeki poşetlerle ustunu değiştirmek için odasına gitti.hava iyice kararmıştı.hizmetçi yanıma geldi ve odanıza gitmeniz gerekiyormuş deyip.beni ortasında dev gibi bi yatak olan bir yatak odasına goturdu.yataga oturdum ve bi kaç dakka sonra uzerinde ince tulden yapılmış kırmızı geceliğiyle Melahat içeri girdi.son derece sexiydi ve içi görünüyordu.yanıma geldi ve demek götumu cok begendin habire saldırıyorsun peki oyleyse al bakalım dedi ve birden domaldı.cok heyecanlanmıştım karşımda kaymak gibi bir got vardı.okşamaya başladım.yumuşacıktı.okşadıkca okşuyorum iyice tadını cıkarmaya calısıyordum.derken yavruyu dogrulttum ve geceliğini cıkardım.Yeni matematik hocam melahat hanım cırılcıplak karşımdaydı.memelerini okşamaya başladım.amını da boş bırakmamıştım.amı yanıyordu.onu yataga yatırıp bende soyundum.ve 69 pozisyonuna gectik.amını parmaklıyor dilliyor öpüyordum. oda sikimi iştahlı bir şekilde yalıyor taşşaklarıma masaj yapıyordu.iyice sulanan amından akan suları içiryodum.sonra yataga uzanıp sikimin ustune oturmasını soyledim.yuzu bana donuk şekilde 19 cm lik aletimi tuttu ve amına kafasını soktu.ve bir anda kendini bırakıverdi.hepsini almıştı.cok ateşli ve tecrubeliydi.zıplamaya başladı.deli gibiydi sanki hiç yarak yememişti.inlerken adımı sayıklıyordu.terlemişti.amının suyu sikimi iyice ıslatmıştı.ben de bu arada uzanıp memelerini kavradım.bir an boşalacagımı anladım ve içindencıkmadan onu alta aldım iyice hızlandım ve ilk postayı amına yolladım.ben bosalırken o amını sıkıyordu ve daha cok zevk almamı saglıyordu.amının kaslarını cok iyi kullanıyordu.Cok iyisin erkeğim diye beni gaza getiriyordu ve hepsini içime bırak diyordu.acaip zevk almıştım.içinden cıkıp agzına verdim.Tekrar kaldır bu sefer o guzel götünü pompalayım bebeğim dedim.normalde 31 cekince pek istegim kalmazdı ama bu afet benimkini 2 dakkada kaldırdı.kazık gibi olunca hemen domaldı ve hadi dedi.once orta parmagımı daracık göt deliğine soktum.cok dardı.ama bu benim için iyiydi.hemen parmagımı cıkarıp sikimin basını deliğe dayadım.hiç girecege benzemiyordu.biraz zorladım. sanırım girmeyecek murat sikinin kafası cok büyük dedi.korkma girecek sen bana biraz zeytinyağı bul dedim.domalık vaziyette hizmetçiyi cagırdı.kız geldi ve bizi gorunce aa diye bagırdı.yarağım götüne girmedi zeytinyağı getir dedim.hizmetçi bu açık sözlü tavrımı görünce hemen mutfaga koştu.zeytinyagını getirince sikimi sen yağla dedim.Hizmetçi, altımda domalmış duran hocamın yuzune bakınca hocam, ne diyorsa onu yap diye bagırdı.Hizmetçi olacak orospu hemen sikimi kavradı ve elindeki şişenin yarısını boca etti.sanki bir pehlivan yağlarmış gibi benim oğlanı sıvazlamaya başladı.biraz da deliği yağla dedim.deliği de yağlayınca kafasını bastır bakalım girecekmi?dedim sikimin basını tuttu ve melahatın dar göt deliğine dayadı ve bastırdı.başı girdi.sagol bebek gidebilirsin dedim ve onu yolladım.melahat a ne dersin girecek mi?abanıyım mı dedim?aban koçum parçala dedi!bir anda abandım ve sikimin yarısı göt deliğine gömüldü.canı yandı ve bir cıglık attı.ama hepsini sok!hepsini sok !diye bagırıyordu.yavaşça gelip gittikçe zeytinyağının etkisiyle hepsi girmişti.hızlıca gidip gelmeye başladım.genişleme başlamıştı.bi kaç dakka pompadan sonra cıktım.sikim neredeyse morarmıştı.ama hala melahat domalmış vaziyetteydi yeniden amına kökledim.elimden geldigi kadarhızlı ve sert şekilde onun o kılsız amcığını sikmeye başlamıstım.ben sikerken o inliyordu.Geberiyorum.Erkeğim.Daha hızlı sik beni seninim!diye bagırıyordu.ben iyice hızlanmıştım ki melahat orgazm oldu ve çığlık çığlığa boşaldı.ama ben durmak bilmiyordum.boşalana kadar sikecektim bu amsuyundan vıcık vıcık olmuş amı!ben sikmeye devam ettikçe o daha da zevkleniyor orgazmın en üst noktalarına cıkıyordu.derken bende gelecegimi anlayıp ağzına dayadım ve ağzına attırdım.suratı benim döllerimle kaplanmıştı.yutabildigini yutmuştu.Bu sahne beni gururlandırmıştı.Karşımda Matematik öğretmenin, onun amını ve götünü siktim,suratına attırdım.amcıgına ve agzına bosaldım!daha ne isteyim.cok yorulmustuk ve yataga uzandık uyumuşum.gözümü açıp saate baktıgımda saat gece 3 du.ve melahat odasına gitmişti.ben su içmek için kalktıgımda. hizmetçinin odasının acık oldugu gordum ve içeri dalıp onu uyandırdım.cok sevinmişti.yorganı açtı cırılcıplaktı.Seni bekliyodum dedi.beni yataga bagladı sikimin ustune oturup zıplamaya başladı.beni boşaltıp bosaltıp sikimi ağzına alıp tekrar kaldırıyordu.ve tekrar oturuyordu ustune.boyle 4 posta gittik .o da defalarca boşaldı.sabaha kadar onu evire cevire siktim.butun deliklerini.Melahatdan daha iyi sikişiyordu.pestilimi cıkarmıştı.siktikçe bi daha istiyordu.O geceyi hayatım boyunca bi daha yaşayamayacagım diye butun gucumu harcadım.Ama o evde Melahat ve hizmetçisiyle yaşadıgım diger geceler en az o gece kadar iyiydi...

0 yorum: