30 Ocak 2009 Cuma

MSN de Başladı Taksimde otelde Bitti

Merhaba,Yine başımdan geçen gerçek bir olayı itiraf etmek istiyorum,Bu olay Martta başıma geldi,İnternetten yine arkadaşlık sitelerinden sorunsuz ilişki yaşıyabiliceğim bir bayan arıyordum.Sonunda sorunsuz bir şekilde birlikte olabiliceğim bie kadınla tanıştım.Minyon tipli sarısın çok sevimli bir kadındı 27 yaşındaydı.Msn den tanıştık sonra telefonlaştık.Hemen haftasonuda Kadıköyde buluşup bir cafede oturduk.Msn den ve telefondan konuşurken birlikte olmaya karar vermiştik zaten.Cafede biraz oturup karşılıklı tanıştık.Ben tabiki birlikte olmaya karar verdiğimizden dolayı yanında rahattım.Sarıldık öpüştük cafede.Sonra ben hadi otelimize odamıza gidelim dedim.Oda tamam dedi.Odamıza çıktık.Kız birden değişti.Minyon tipli uslu kız gitmiş.Azgın kız gelmiş gibi argoluda konuşarak bana sarılıp öpmeye başladı.Bende kalçalarından tuttugum gıbı yatağa attım.Orda bir yandan öpüşürken bir yandanda üstündekilşeri çıkartıyordum.Çırılçıplak kaldığımızda birden üstüme çıktı.Ters döndü benimkisini yalamaya başladı.Onunda orası benim ağzımdaydı artık.Benimkisini öyle güzel yalıyordu ki bende bunun karşılığını vermek adına dilimle onun orasını çok özel bir şekilde yalamaya emmeye başladım.O kadar harika yalıyordu ki nasıl kalktı nasıl taş gibi oldu benimkisi anlatamam.bir yandan yalıyordu bir yandan da ne kadar kalın diyordu bana.Daha sonra dayanamadım poposundan tuttuğum gibi üstümde ters çevirip altıma aldım ve elimle zorlıyarak benim kalın şeyi onun orasına sokmaya çalışıyorum.O ise zevkten inliyor ve çok kalın hepsi giricekmi diyor.Benimkisi çok çok büyük değil ama çok kalın olduğu için bayağı zevk veriyordu ona zayıf minyon tipli bir kadın olduğu için benimkisi ona girerken inanılmaz bir his hissediyordum.Onun orasını sonuna kadar köküne kadar hissediyormuş gibiydim.Daracık gibiydi.Süper bir histi.Yatağın tahtalarından iki elimel destek alarak bütün gücümle sokup çıkartıyordum artık.Kadınsa zevkten çıldırmıştı beni tırnaklarıyla resmen yara bere içinde bırakmıştı.O tırnakladıkça acıyordu ama işte neyaparsınız o an umursamadan bütün gücümle daha sert sert sokup çıkartıyordum.öyle bir zevke gelmiştiki kadın artık ben sokup çıkartıkça onun zevk suyunu acayip hissediyordum ve şlap şlap ses geliyordu.İlki yine 5-7 dk sürdü.Ve çıkartıp üstüne boşaldım sonra birden o ise ağzına aldı ve tekrar benimkisini dondurma yalar gibi yalamaya başlayarak boğazına kadar sokmaya başladı 10 dk böyle bir sakso çekti banahayatımdaki en güzel saksoyu çekti bana kadın.Benimkisi böylece 10 dk sonra yine taş gibi olmuştu bu sefer üstüne ben çıkıcam dedi ve üstüme çıkıp eliyle benimkisini zorlıyarak içine soktu ve zıplamaya başladı.Ama nasıl zıplıyor benimkisi bu kadar kalın olmasa kırılıcak diye korkardım.Bu pozısyonda resmen taşaklarıma kadar giriyordu çünkü inanılmaz zıplıyordu ve taşaklarıma kadar girmeye başlıyordu.Böylece 10 dk sonra ben yine boşaldım ama içine çünkü kadın kendin geçtimişti hiç içinden çıkarmaya niyeti yoktu.Sonra banyoya gidip ordada seviştik öpüştük ve banyodada bir kez boşaldım. Bana bir gün evlenirsem karımın çok şanslı olduğunu söyledi.Bende evliyim ama uzun zaman sonra ilk kez doya doya seks yaptım kocamın sorunlarından dolayı bana demezmi!Birden beynimden vurulmuşa döndüm o an yataktayız otelde çırılçıplak kollarımda zaten yorgunluktan sarılmışız artık.Hemen kalktım giyinmeye başladım.Daha önce niye söylemedin dedim.Oda bana nefarkederdiki hem çok ihtiyacım vardı dedi.Bende asla evli bir bayanla birlikte olmadım olmamda!Bilmediğim için evli olduğunu birlikte olduk bir daha lütfen beni arama dedim.Beni 2-3 kez çaldırdı belli zamanlarda ama ben açmayınca da bir daha çağrı atmadı.Buda böyle bir itirafım işte.Bilsem asla birlikte olmazdım ama bilmiyordum.Bundan sonra bu konuda daha dikkatli olucam bu olayda inandıklarıma tersti. Msn adresim; msn adresim sorunsuz bir ilişki isteyen bayanlar beni eklesin!

0 yorum: