26 Ocak 2009 Pazartesi

sınav kaçtı

maltepe ye üniversiteye gitmiştim her zaman ki gibi akşam saat 8 gibi mavi başlıklı ya bindim paramı verdim şoföre oturdum ardından yaşlı bi teyze binince yerimi ona verdim saol evladım dedi 2 dk sonra elinde valiz olan bi kız bidi ve kalçasıyla dikkatimi çekti zaten abaza geziyodum. kalçasına bakıp vay be dedim kız duydu bana bakıp gülümsedi bende meraba dedim ve tanıştık muhabbet iice ilerledi bana sex isevip sevmediğimi sordu bende hiç yapmadım dedim oda bana ilkim olabileceğini söyledi ama ben eve gelmek üzereydim ben tamam dedim ve indik eve gidemizdik çünkü ev doluydu ben kenan ı aradım olayı anlatıp evi boşaltmasını istedim o tamam dedi kız la eve girer girmez başladık abaza it gibiydim hızla soyunduk ve sulanmış amına direk çaktım o bana sanki daha önce yapmışsın gibi dedi bende evet sana yapmadım diye yalan söyledim dedimkız ateşliydi ben kızı bağırta bağırta sikerken içeri kenan girdi kenan pardon diyip çıkarken gel lan dedim kenan da göte soltu ama ilkinde girmiedi kızın götü çok dardı ensonuda kökledi götten kan geliyodu ama kız zevkten uçmuş aaaaahhhhhh eveeett sikin beni parçalayın diye bagırıyordu biz 3 defa boşaldık ama kız hala istiyordu 2 defa daha boşalınca kız uyuya kaldı bizde yorguluğun etkisiyle uyumuşuz ertesi gün saat 11 di biz der. sınavını kaçırmıştık ama hiç üzülmedik keşke hep bu sebepten dolayı kaçırsak ....... eğer sınavı kaçımamızı isteyen kızlar varsa yalcin_gsli@hotmail.com a bekliyorum |

0 yorum: