30 Ocak 2009 Cuma

Taşı topğarı altın.....

Yağmurlu bir gündü.Telefonum çaldı.Arayan masaj ilanım gördüğü için arayan bir erkekti.Adının Hakan olduğunu ve Avcılarda ikamet ettiğini belirtti.Adresi aldım ve telefonu kapattım.Çok iyi bir zamanda aramıştı çünkü masaj müşterim bugün yoktu.Hemen Avcılara doğru yola koyuldum.İndiğimde heykelin ordan beni karşıladı.Tabii ben yağmurdan sırılsıklam olmuştum.Bir dairenin önüne geldik kapıyı sarışın¤orta boylu ve gözleriyle insanı bitirebilecek bir bayan açtı.Eşi Ayça'ymış.Gri dar bir eşofman altı giymişti ve altına g-string giydiği iz olmamasından belliydi.Üzerinde ise beyaz bir body vardı.İçinde ki beyaz sütyeni ise hemen ben burdayım diyordu.Islanmışsınız dedi ve polarımı aldı.İçeri geçtik.Hakan bey kendisinin ve eşinin çok çalıştığını ve ikisinede masaj yapıp yapmayacağımı sordu.Hiç tereddütsüz kabul ettim tabi ki.Sonuçta işimdi.Ayça hanım - önce ben sen biraz bekle hakan dedi ve bana ne yapması gerektiğini sordu.Bende üzerine bikini - mayo tarzı masaj yapmamı kolaylaştırabilecek bir kıyafet giymesini ve yere serilecek bir battaniyeye uzanmasını istedim.Ayça hanım hemen bir battaniye aldı geldi ve üzerindeki bodyi ve peşinden altında ki o dar eşofmanını çıkardı.Karşımda taşan göğüslerini tutmakta zorlanan bir sütyen ve kadınlığını ön plana çıkaran g-string ile karşımdaydı.Battaniyeyi yere serdi ve yüzüstü uzandı.Hakan bey ise bizi seyrediyordu.Belli ki bu onuda etkilemişti çünkü sigara içişinden belliydi.Hemen masaja başladım.Ama ben rahat değildim çünkü bu güzellik¤bu ihtişam karşısında aletim hemen kalkmıştı ve pantolunumu zorladığından rahatsız ediyordu.Arka baldır kısmını ovmaya başlarken eşi ben sigara alıp geleceğim dedi ve gitti.Ben masaja devam ederken Ayçanın kadılığına bakmaktan kendimi alamadım.G-String ipi tamamiyle arasındaydı Ve çok sulanmıştı.Ben tamda daha çok tahrik olsun diye kalçasına geçmişken Ayça bana doğru döndü ve güzel olup olmadığını sordu.İlk başta duraksadım sadece çok güzel ötesisiiniz diyebildim.Birden pantalonumu zorlayan aletimi sıvazladı ve seni istiyorum dedi.Bende eşiniz dedim.Sonra durumu açıkladı.3 yıldır evli¤ sekste herşeyi aşmış ve sıradanlıktan kurtulan bir çift olduklarını anlattı.Bende daha önceden çiftlerle olduğum için hemen Ayça'ya bir öpücük kondurdum ve hemen soyundum.Öncelikle Ayça beni sırt üstü uzattı dudaklarımdan başlayarak boynuma oradan da aletime geldi.kalınmış dedi ve emmeye başladı.Başımın döndüğünü hisstettim çünkü dilini çok iyi kullanıyordu.Sonra sırt üstü yatmamı istedi.Boynumu ve sırtımı öyle harika dil darbeleriyle okşuyordu ki tarif edilemezdi.Sonra tekrar yüz üstü yattım ve tekrardan ağzına aldı.O sırada kapı açıldı ve içeri Hakan geldi.Ooo Karıcım Ceyhun beyle boş durmamışsınız dedi o da hemen soyunup yanımıza geldi.Artık sıra bendeydi ve Ayçayı sırt üstü yatırdım.Dudaklarının içinde dilimle dolaşıp boynuna ve o harika sütyenine sığmayan göğüslerine geldim.Dilimi öyle hareket ettiriyordum ki emerken ayça çığlıklarına engel olamıyordu.Aralarda küçük ısırıklar atıp onu daha da alevlendiriyordum ve sonunda o pırıl pırıl kadınlığına indim.Harikaydı.Tek bir tüy yoktu.O pamuk gibi kadınlığına ilk dil darbemi attığımda ayça öyle kasıldıki zevkten anlatamam.Hakanda önce kendi aletini sıvazlıyordu ama şimdi Ayçanın diline teslim etmişti.Ben ise halen dilliyor hatta yiyip bitiriyordum.hakan yere oturdu ve Ayça yüz üstü yatıp hakanınkini ağzına aldı.bende Ayçanın boynundan başlayıp sırtına¤bacaklarına doğru vucüdunu keşfe çıkmıştım.Ayça çıldırıyordu artık.Battaniye Ayçanın zevk suları içinde ıslanmıştı.ve ayçayı tekrar sırt üstü uzatıp içine yawaş yawaş girdim ama hızlı hzlı devam ettim peşinden çünkü Ayçanın çok yakında boşalacağı belliydi.Ve ben sonuna kadar hızı hızlı gidip gelirken Ayça çığlıklar içinde boşaldı aa ben halen devam ediyodum ve tam boşalmamın geleceğine yakın hemen ben çıtım ve yerimi Hakan doldurdu.ben hemen Ayçanın agzına gittim ve Ayça o müthiş diliyle beni doruğa ulaştıdı ¤tam o sırada Hakanda da boşaldı ve Ayçanın üzerine yığıldı...Ayça lavaboya gitti.Hakan şaşırmış bir vaziyette 23 yaşında bu deneyimi nasıl kazandığımı sordu.Bende birçok çifte katıldığım için ve çok hızlı yaşantımın sayesinde olduğunu belirttim..Sonra Ayça bize birer soğuk kola getirdi ve aramıza oturdu ben daha kolamı yumdumlarken Ayça benimkini tekrardan ağzına aldı.Bende hemen elimi Ayçanın kadınlığına atıp okşamaya başladım ve birazdan elim Ayçanın içinde aletim gibi hızlı hızlı gelip giderken Ayça tekrardan boşaldı.Ayça müthiş rahatlamış bir şekilde sigarasını yaktı.........

0 yorum: