30 Ocak 2009 Cuma

türbanlı deryayı...

28 yaşında yakışıklı bir gencim. Seksi giyinen türbanlı kızlara karşı sempatim vardır. Pardösü altından mini etekli veya yırtmaçlı dar etek giyen türbanlı kızlara çok rastlamışımdır. Özellikle bu tür türbanlı kızların başındaki ipek eşarpları beni tahrik eder. Bende arabanın torpidosunda devamlı ipek eşarp bulundurup, seksi türbanlı kız gördüğümde o eşarpla kendimi tatmin ederim. Taksicilik yapıyorum. Adres sormak için yol kenarında duran19 -20 yaşlarında, başı kırmızı eşarpla örtülü, beyaz pardösü giyen Derya isminde tesettürlü bir kızın yanına durdum. Bana adresi tarif ettikten sonra beraber gidelim dedi. Bende "buyurun" deyip arabaya aldım. Türbanlı kız taksiye binerken pardösü altından etek giymediğini fark ettim. Ormanlık alana girerek tenha bir yerde durup sohbet etmeye başladık. Bir yandan da pardösüsünün düğmelerini çözüp, göğüslerini okşuyordum. Sonra pardösüsünü çıkardım. Karşımda başörtülü fakat, sadece sutyen ve külotlu olan seksi bir türbanlı kız duruyordu. Başörtüsünü bilerek çıkarmamıştım. Çünkü beni, başındaki ipek eşarbı iyice çıldırtıyordu. Etrafta kimseler yoktu. Ben torpidodan kendi ipek eşarbımı çıkarıp, beraber arabadan indik. Sonra külotuyla, sutyenini de çıkardım. Türbanlı kızın tıraş olmuş beyaz daracık amı yanıyordu. Başındaki eşarbını çıkarmak istediyse de ben için vermeyip, "seninle türbanlı olarak sevişmek istiyorum" dedim. Sonra bendeki eşarbı ona verip, göğüslerine, amına, götüne sürüp, beni tahrik etmesini istedim. Eşarbı eline alıp, göğüslerine, götüne sürdükten sonra, taksinin motor kaputunun üstüne yatarak amını eşarpla okşamaya başladı. Seksi türbanlı kız, beni hayal edemeyeceğim kadar tahrik ediyordu. Türbanlı kız diliyle dudaklarını yalamaya başlayınca,motor kaputunun üzerine çıkıp yarağımı ağzına verdim. Yarağımı vakum gibi emiyordu. Türbanlı kızın inlemesi artmıştı. Amı şişip kızarmıştı. Yanı sıra türbanlı kızla sikişe gelmişti. Açık bacaklarının arasından yarağımı amına soktum. Türbanlı kız "daha hızlı daha hızlı" diyordu. Aklıma türbanlı kızı, eşarpla ****** geldi. Sonra bendeki eşarbı yarağıma sarıp amına soktum. İlk anda biraz acıdıysa da ikimizde eşarptan müthiş zevk aldık. Boşalacağımı anlayınca sikimi geri çektim. Türbanlı kız ve ben seksten büyük zevk almıştık. Sonra üzerimizi giyip arabaya bindik. Birbirimizin cep telefonunu yazdık. Sık sık olmasa da Türbanlı Derya'yla buluşup sevişiyoruz. Ben ona bir kaç ipek eşarp aldım. O da kendi eşarplarını bana verdi. Devamlı külotumun içinde sikime sarılıdır. Derya'nın eşarplarını sikime, götüme, taşaklarıma sürüp büyük zevk alıyorum. Derya da benim aldığım eşarpları göğüslerine, götüne, amına sürmekten zevk alıyorsaygılarımla kasımpaşalı...

0 yorum: