30 Ocak 2009 Cuma

beni hiç kimse böyle

Selam,ben izmirden arzu size lise sonda iken başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ogün arkadaslarla okuldan kaytarmış,dolaşıyordukderken kızlardan biri evde kimsenin olmadıgını ve onlara gidebilecegimizi söyledi. kabul ettik.ama arkadaşım yanılıyordu çünkü evde abisi tuncay vardı.arkadaşım kapıyı açtıgında kapının aralık oldugunu gorduk. abiside

evde kimsenin olmadıgın düşünmüş ve eve kız atmıştı.kızı domaltmış öyle .

bir sikiyorduki görseniz inanamazdınız adeta intikam alırcasına sert bir şekilde girip cıkıyordu.ben adeta şok olmustum,çünkü ogüne kadar ne böyle birşey yapmış nede görmüştüm.sex,e çok yabancıydım ailem okadar tutucu idikisexi bana

bir öcü gibi anlatmışlardıve ben çok kokuyordum sex,ten ama gözlerimi onlardan alamıyordum.neyse arkadaşım bunu görünce bizi apar topar evden dışatı

çıkarttı, fakat abisi bizi görmüştü ertesi gün okulda arkadaşlarla bu olayın dedikodusunu yapıyorduk.birden seren beni kenara çekti ve hiç böyle birşey

yapıp yapmadığımı sordu,hayır dedim ve korktugumu söyledim.O gün okuldan çıktıktan sonra serenlere gittik anneside,babasıda çalıştığı için evlerinde kimse yoktu.seren, ismini

vermeyecegim arkadaşımın evine telefon açarak abisi tuncayı istedi ve onu .

eve davet etmek istediğini çünkü evde yalnız olduğunu ve yalnız

korktuğunu söyledi.bunun üzerine tuncay abi kabul etti çünkü serenler ve tuncay abilerin ailesi iyi derece tanışıyor ve gidip geliyorlardı.seren bana saklanmamı ve gizlice onları izlememi söyledi,ve beni diğer odaya götürdü.anladığım kadarı ile serenle tuncay abi bu işi daha öncede .

yapmışlardı.neyse ondakika sonra tuncay abi geldi ve daha kapıdan girer girmez seren kapıyı kapatıp adamın boynuna atladı.adeta çıldırmış gibi öpüyordu adamı,adeta kudurmuştu.tuncay abi alel acele sereni soyup tepeden tırnağa güzelce yaladıktan sonra serenin amına dayadı sikini ve öyle bir girdiki o

şlap sesi bütün evi sardı gözlerime inanamıyordum. enyakın arkadaşım gözlerimin önünde hunharca sikiliyordu.en az bir saat boyunca hiç durmaksızın sikiştiler ve

sonra sohbet etmeye başladılar.bende onları seyretmekten yorulmuş ve arkadaşımın yatağına uzanmıştım,bu şekilde kendi kadınlık organımla oynarken tatlı bir şeyler hissetmiş

ve hayatımda ilk defa mastürbasyon yapmıştım.bu duygular içinde orda uyuya kalmışım. Derken ne kadar geçti bilmiyorum,birden müthiş güzel ve anormal zevk .

alarak uyandım adeta kalbim yerinden fırlayacaktı sanki. kadınlık organım tamamen ıslak ve sıcak bir şekilde kapalı ve içimde birşey dolaşıyordu.ben

uyku sersemliği ile sadece inliyordum.derken bacağımın birini havaya kaldırıp o ıslak şeyi içime doğru biraz daha itti.evet inanamıyordum ama tuncay

abi kadınlık organımı yalıyordu ve bu müthiş zevkliydi. ben o kadar zevk alıyordumki her yeri sırılsıklam etmiştim yaklaşık yarım saat tuncay abi sadece kadınlığımı yalayıp diliyle becerdi beni bu arada ben tam üç defa boşaldım. sonra yavaşça yanıma uzanarak hoşuma gidip gitmediğini sordu ben hipnotize olmuş gibi müthişti diyebildim sadece.tuncay abi dudaklarıma yapışarak ateşli birşekilde öpmeye başladı, harika yapıyordu bu .

işi dili ağzımın içini adeta keşf ediyordu derken elimi alıp sikinin üzerine koydu çok sıcaktı ve kaya gibi dimdikti,biraz cekinmiştim ama

iki dakika sonra alıştım ve sadece aldığım zevki düşünüp o anı yaşamaya karar verdim.buşekilde sevişirken tuncay abi üzerime çıktı ve

bana karşı çok nazikti.anlaşılan seren bunun ilk olduğunu ve bana karşı nazikolmasını istemişti.sonra sikini yavaş yavaş kadınlığıma sürttürmeye başladı, korkuyordum ama o tatlı sözler ve sıcak öpücüklerle beni sakinleştirmeyi çok iyi biliyordu.derken istem dışı bacaklarımı araladım,tuncay abi istediğimi anlamış ve gayet

yavaş birşekilde sikini kadınlığımın dudakları arasına sürerek yavaş yavaş sikinin başını içime sokmaya çalışıyordu. ama ben daha bakireydim,birazda zayıf olduğum

için oldukça dardı kadınlığım.ama tuncay abi ellerini sırtımın altından geçirip omuzlarımdan tutarak beni sabit kalmamı sağladı ve zorlamaya başladı.çok acıyordu ama zevkle karışık bir acıydı,derken sikinin başını ancak iki dakika uğraştıktan sonra içime sokabildi.derken omuzlarımdan beni kendine doğru çekerken sikini içime öyle bir ittiki dünyam karardı sandım.gözümde şimşekler çaktı kulaklarım uğuldadı müthiş bir acı duydum kızlığım bozulmuştu.tuncay abi bağırmamı önlemek

için ağzımı ağzı ile kapatmış ateşli birşekilde beni öpüyordu.ve o şekilde birsüre bekledikten sonra gidip gelmeye başladı.ve gittikçede sertleşiyordu artık

okadar sertleşmiştiki vücutlarımızın çarpışmasından çıkan ses bütün daireyi kaplamıştı yaklaşık üç saat boyunca tuncay abi beni hem arkadan hem önden

becerdi.bense hayatımda ilk ve son olarak böyle bir an yaşadım.şu an tuncay abi eşinden ayrı yaşıyor ve duyduğuma göre mahallenin dulları onu hiç rahat bırakmıyorlarmış.

alıntıdır

0 yorum: