30 Ocak 2009 Cuma

Buda Benim Olayım :)

arakdaşlar öncelikle merabalar bu anlatacğm şu anda gerçekten yazıyorum ve anlatacklarımda zerre kadar yalan yoktur
daha lise 2 deydm bizm sınfta ekim die die bir kız wardı, lise 2 de benle miraç die bir arkadaş wardı aramız bu ekimle çok iyiydi ekimde özge die bir arkadaşı wardı oda bizm sınıftaydı neyse bir gün bu ikisi okulda yanımza geldiler dedlier çarşamba günü doğm günm war gelirmisnz benle miraça sölediler peki dedk gelirz neyse çarşamba günü oldu miraç beni beni ewden aldı ve ekim gilin ewine gittik doğum gününde 5 kız 3 erkek wardı 2 si benle miraç biri yine bizm sınıfta olan ali. işte bildiğinz gibi müzk çaldı dans ediyorz ben özgeyle miraç ekimle bu 4müz ayrılmazdık ister normal günde istesn bu doğm gününde hep beraberdik alide 3 kız kalmş her sefernde biriyle dans ediyor bizm ali ye telefon geldi ewden benm gitmem gerek dedi peki dedik buunu gönderdik kaldk benle miraç birde 5 kız özgenin amcasının kızıda doğm günündeydio çok namusna düşkn birydi neyse dans ediyorz ellerim belimde özzgenin özge elimi tutup aşşağıya indiriyor kalçalarına doğru ya bende çekiniyorm amcasının kız orada neyse pastayı geitrdiler ekim kesti işte yedk falan sonra kızlardan 2 si gitti bi süre sonra kaldk özge ekim miraç ben birde özgenin amcasının kızı , özgeye dedi hadi bizde gidelm özge ben ekime yardm edcm dedi neyse bu gitti ewde 4 müz kaldık içeride oturma odasında turuyorz özge benm yanmda miraçlada ekm oturuyor yanyana ekim odasına gitti miraçı çağırdı benle özge tek kaldık yanyana oturuyorz bu bana dahada sokulmaya başladı ben o an kalbm yernden fırlicak gibiydi elini omzuma attı konuşuyorz birbirize bakıyorz tahrik edici hareket yapıyor özge altında mini bir etek wardı siyah üzeri beyaz puanlı bacak bcaak üzerine attı eteği tam kalkmştı bunula konuşrken birden dudağıma yapştı öpüşmeye başladık öpüşüyorz inanın belki rahat 10 dkka öpüştük benm ufaklık artk taş nasıl öyle olmştu kucağıma oturmş yüzü bana dönük şekilde artık aklınzda canlandırın oturuşunu özgeyi oturdğm yern yan tarfına attım eteğini çıkardm altında yeşil bi kilot wardı onuda çıkardm yalamaya başladım bu arada içerdende sesler geliyor miraç resmen inletiyordu o heralde girmişti artık neyse ben bunu yalamaya başladm bunu yalarken özge üzerindeki askılıyıda çıkarttı göğüsleri fazla iri değildi normaldi yani ağzm amında ellermde göğüslerinde neyse kalktm ufaklığı çıkarttım yalamaya başladı artık dayanamıyordm boşalacaktm ilk sefr yere boşaldım boşaldktan sonra özge tekrar ağzına aldı kaldırdı ve dön arkanı dedm hayır dedi önden iyi dedm bana göre hava hoş ben kızı bozuk sanıyorm öyle deyince. neyse bi girdm 2 gittim geldm baktm kan geldi ben terlemeye başladm ama özgeyi görmelisinz bi oh çekti sanki içinde 40yıllık hasret 2.bostayı atttm arkadan istedm yok dedi dön die bağrdm tıpş tıpş döndü arakdan başladım ama her yernden çok götü öyle bi güzldiki anlatmak na mümkün neyse boşlacğm zamn ağzına aldı yaladı ve yüzüne boşaldım o son postaydı inanırmısnz öyle bi yalıyorduki sanki dersinz 40 yıllk usta lisedn sonra ramıza bi soğkluk girdi şimdi yolda gördümü beni yüzzünü çeviriyor yani anlicağınz artık görüşmüyorz ben alacağımı aldm tek ozmn değil okuln anfisindede götürdm bi arada onuda anlatırım parmaklarım yoruldu
arkadaşlar bunu gerçekten ama gerçekten şu anda ellerimle yazdm alıntı falan değildir emeğe saygı teşekkürü çok görmeyn...

0 yorum: