30 Ocak 2009 Cuma

Elif'in gece kaçamağı

Merhaba ben Burak su anda 25 yasındayım ve size yasadıgım olayları zamanla anlatacagım…Babamla problemli olduğum için halamda kalıyordum. Akşam oldu evin yolunu tuttum. Zile bastım kapıyı acan esmer 1.60 boylarında göğüsleri cok diri bi kızdı. Şaşırarak içeri girdiğimde halamın üst kat komsu emine ablayı gördüm demekki kız onun bi yakınıydı ve hiç görmemiştim. Selam verdim içeri girdim sofralar hazırlanmıs yemekler yiyiliyordu bende oturdum ve kızın samsundan geldiğini emine ablanın bi yakını oldugunu sölediler. Kızın bakıslarını hissediyordum ve bende gizlice onu kesiyordum. Yemekler yiyildi caylar içildi kalkma vakti geldi Elif halama sende kalabilirmiyim dedi halamda ne demek kızım kalabilirsin tabiî ki dedi .Bu cok hosuma gitti… Ona benim odayı hazırladı. Bende tv odasında cekyatı hazırladım ve tv izliyordum saat gec olmustu kapı acıldı içeri giren Elifti. Canının sıkıldıgını ve benimle tv izleyebilme şansının olup olmadıgını sordu cevabımın hayır olma ihtimali yoktu… Sohbet etmeye basladık saat ilerlemişti ve kız cekyatın yanına geldi yere oturdu sohbetimiz devam ediyordu konu konuyu actı ve bi anda öpüşmeye basladık ama korkuyordum halam içerdeydi bizi böle görse cok kötü seyler olabilirdi.. Kızında kalbi cok hızlı atıyordu ama duramıyorduk heryerini oksuyorum ama bir türlü üzerini cıkarma cesaretinide bulunamıyordum sabaha kadar öle öpüştük ama daha ileri gidemedik. Ama sabah halam işe gidecekti bunu söledim Elife o da bunu bildiğini ve yarın beraber kahvaltı yapcıgımızı ve devamını yarın yaparız deyip yattı. Sabah halam işe gitti ve kahvaltıyı hazırladıgını söledi bana. Halam evden cıkar cıkmaz hemen yanıma geldi ve gece yarım kalan seyin artık devamını istiyordum direk odaya gectik hızlıca soyunmaya basladık deli gibi sevisiyordum onunla göğüsleri cok güzeldi daha hiç dokunulmamıs gibi beni cok tahrik ediyordu ve cok sürmeden cırılcıplak olduk ve yavasca asagıya inip azgına aldı cok acemiydi ve bende cok tecrübeli oldugum sölenemez ama süper bi duyguydu sonra kız olup olmadıgını sordum kız oldugunu söledi napcaz dedim arkadan yapabilceğimizi söledi .Bu da ilk kez yapcagım bişeydi önümde domaldı ve sokmaya calıstıkca o kendini kacırıyordu ve girmiyordu. Bekle dedi ve cantasından krem cıkardı sür dedi. Onun götünü kremledim ve yavasca ucunu sokmaya basladım ve yavaş yavaş diye söleniyordu sonunda tam anlamıyla içindeydim ve süper bi duyguydu cok acıdıgını sölüyordu ama bırakmamıda iste miyordu hızlı hızlı gidip gelmeye basladım ve inlemelerini kısarak yapıyordu askım daha hızlı daha hızlı demeye basladıgında dayanamayıp sırtına bosaldım. Beraber dusa girdik heryerini yıkadım tertemiz oldu ve onu yalamamı istedi ve bilmediğim bi duygu daha buydu dudagından öpücük alıp asagıya indim hafif hafif parmagımı sokuyor ve yalamaya devam ediyordum zevk aldıgımı söyleyemezdim.Ama onun inlemesi hosuma gittiği için devam ettim.Bu arada benimki yine kalkmıstı onu bi an önce bosaltıp ağzına vermeyi düşünüyordum ve bi anda saclarıma asılmaya ve iniltilerinin arttıgını duydum ve tadı kötü bişeyler geldi cok güzeldi dedi ben ayaga kalkıp direk saclarından tutup kafasını aşağıya bastırıp azgına verdim ve acemiliğiyle bu işi devam ettirdi azgına bosalcagımı söledim ama hayır istemiyorum dedi ve bosalcagımı söledim göğüslerinin arasına alıp orda bosalttırdı beni belliki daha önce yapmıstı. 16yasındaydı ve ondan sonra hiç beraber olmadık. Çünkü samsuna gitti ve daha gelmedi ilk cinsel deneyimim Elif seni unutmayacagım…

Tamamıyla yaşanmış bir olaydır… Yaşadığım tüm hikayeleri zamanla paylaşacağım…

0 yorum: