31 Ocak 2009 Cumartesi

tolgaya götümü emanet ettim bülentde amımı emanet ettim ikiside emanete hıyanet ettiler

Merhaba benim adım dilek bende her genç kız gibi 14 yaşlarımda düzülmekten becerilmekten başka bir şey düşünmezdim tabiki 11 yaşımda başlayan çok zor geçen 3 senelik abazalık dönemimi sonlandırmaya kararımı verdim yalnız tutucu bir aileden geldiğim için o dönemler evleneceğim çocuğun benden bekaretimde ısrar etmesinden korkuyordum bu yüzden kızlığımı evlene kadar bozduramazdım bende aşırı üst uçlarda sex türü olan anal seksi yapmaya karar verdim bunun için gözüme mahalemizin serseri çocuğu tolgayı gözüme kestirdim serseri çocuklardan hoşlandığımdan olacak acaip hoşuma gidiyordu bu piç ayrıca iyi sikici gibi gözüküyordu aramızda sikiş muhabeti olupta iş sikişe açılsın diye ne zaman görsem yanına yapışıyor onunla flörtleşmeye başlıyorduk niyetimi çok belli etmiş olcağımki uğraşlarım kısa zamanda sonuç verdi bir kaç gün içersinde seks muhabetlerine başlayıp sonunda o beklediğim an geldi ve bana benimle seks yapmak istediğini söyledi bende hiç altan alma riskine girmedim teklifini 2 şartla kabul edeceğimi söyledim 1. aramızda kalacaktı kimsenin haberi olmayacaktı 2. beni arkadan sikecekti haliyle balıklama kabul etti ve bu işi yapmanın en uygun yer bizim ev olduğunda anlaştık ve ben ne yapacağımı biliyordum ama ne yazıkki o gün pazartesiydi ve bende bizimkilerin her hafta sonu pikniğe çıktıkları pazar gününü beklemek zorundaydım o 6 altı gün nasıl geçti anlatamam bana 1 sene gibi geldi bütün hafta boyunca geceleri heyecandan uyuyamıyordum gündüzleri sikilmenin hayalini kurmaktan derslerden geri kalıyordum o haftaki 2 sınavtan çaktım zaten sonunda beklediğim zaman geldi ve takvim yaprakları pazar gününü gösterdiği gün bizimkiler pikniğe gitme muhabetleri yaparken daha kahvaltıdayken bizimkilere pikniğe gelemeyeceğimi çünkü önemli bir sınavım için ders çalışmam gerektiği yalanını uydurdum (yalan sayılmazdı aslında serseri tolga ile biyoloji üzerine çalışacaktık) neyse bizimkiler hemen hazırlanıp gittiler bende hemen ardından togaya telefonla evde yalnız olduğumu haber verdim tolga tabiki bir kurt gibi olaya hazırdı heyecanla tolganın gelmesini beklerken heyecandan dudaklarım kurumuştu kalbim hızlı bir ritimle atıyordu birazdan sikilecektim neyseki biraz sonra kapı çaldığı gibi açtım tolga hemen içeri girdi ilk önce heyecanımı bastırmak için kola ikram ettim tabiki hemencecik kolaları içip hemen öpüşmeye başladık ardından boynuma inip üzerimdeki ingilizce sex mesajlı t shirt`tümü çıkarıp sütyenimdende kurtulup memelerimi avuçlayıp öpüp yalamaya başlamıştı tam 5 dakika önce daha elimi bir erkek tutmamışken şimdi memelerimi bir erkek yalıyordu bana birazdan sahiplenecek erkeğim memelerimi yalarken ben inlemelerimi kontrol edemiyordum ardından beni elimden tutup annemlerin yatak odasına götürdü hemen oracıkta eteğimin fermuarını açıp eteğimden kurtulup ardından külotumu sıyırarak indirdi artık bana birazdan sahiplenecek erkeğimin karşısında anadan doğma çırılçıplaktım biraz geride durup bir süre vucutumun üzerinde göz gezdirdi o kadar azmıştımki külotumu çıkardığında ilk başta utançtan mahrem yerimi gizleme ihtiyacını bile duymamıştım bana kendi etrafımda dönmemi istedi isteğini hemen yerine getirdim böylece bütün vücutumu incelemişti beğenmiş olacakki yüzü gülüyordu namussuzun hemencecik kendide soyundu donunu çıkardığında heyecandan nefesim kesildi erkeğimin ufaklığı havalarda seyrediyordu tahminimden çok daha iriydi daha pantalondaki hali beni çok fena zorlayacağını düşünürken bu kadar irileşceğini düşünmemiştim rahat 27 cm vardı beni hemen oracıkta öpüşmeye başladık o benim memelerimi ve kalçamı okşarken ben ise onun iri kıyıp yarrağında elimi gezdiriyordum sonra beni yatağa yatırdı ve öpüşmeye devam ettik elleri vücutumda dolaşıyordu her yerimi okşuyordu memelerimi ince belimden basenimden bacaklarıma geçiyordu sonra boynumu gerdanlığımı memelerimi göbeğimi bacaklarımı yaladıktan sonra beni ters çevirip bütün sırtımı öpüp ardından kalçalarıma geçti bir süre kalçalarımı öpüp okşayıp avuçlayıp sıktıktan sonra beni yine ters çevirip amımı yalamaya başladı resmen zevkten kafayı yemiştim o ara çat kapı bizimkiler gelse ne olurdu bilemem çünkü resmen Dünya`dan kopmuştum erkeğimin işi bittikten sonra yine beni ters çevirdi kalçalarımı eliyle güçlü bir şekilde ayırarak anal deliğimi bir müddet yaladı anal seks düşkünü bir kadın olacağımı o an anladım bundan çok büyük bir zevk almıştım VE NİHAYET!!!! üzerime çıkıp tek eliyle kalçamı ayırıp aletini anal deliğimin üzerine dayadı o an kalbim deli gibi çarpıyordu nihayet beklediğim an gelmişti erkeğimden hemen bana nazik davranmasını rica ettim bana merak etme dedi kalçalarımın arsına yarrağı ile biraz fıça darbesi çektikten sonra anal deliğimin üzerine tekrar dayadı hafifçe kuvvetli bir şekilde yüklendi ama bir müddet uğraşmasına rağmen içime girmeyi başaramadı 2. kez bu sefer çok kuvvetli bir şekilde yüklendi canımın yandığını böyle kuvvetli yüklenmemesini rica ettim 15 dakika uğraştıktan sonra pes etme raddesine gelmişti ve ben bundan çok korkuyordum vazgeçmesini istemiyordum bunun için ondan bir kez daha denemesini rica ettim bu sefer canım yandığı halde sesimi çıkarmadım ve nihayet kıçımı parçalarcasına olsada içime girmeye başlamıştı ve içime girdikten sonra hemen naizkçe beni sikmeye başladı daha 40 dakka önce elime erkek eli bile değmemişken şimdi bir erkğin altında çırılçıplak kıçımdan sikiliyordum sikiş tekniği yavaş ama etkiliydi zevkten resmen bulutların üzerinde uçuyordum erkeğimin altında hafif hafif inliyordum ama nefes alış sesim daha yüksekti beni 5 posta sikti ve her seferinde yavaş nazik ve harika sikmişti son postada ise kalçalarımın üzerine boşaldı bu kendimi alt edilmiş sürtük gibi hissetmemi sağladı ama bu duygu hoşuma gitmişti bu sikilmeden sonra tam 1 hafta kıçımın üzerine oturamadım bunu daha sonra kendisine ayrıntılı şekilde anlattım ve de ona bana bu anları yaşattığı için teşekkür ettim bir bayanın erkeği tarafından alt edilip bir hafta kıçının üzerine oturamayacak şekilde yatakta haşad edilmesi çok özel ve de güzel duygulardı sonra her seferinde mazeret uydurup pazar günleri evde kalıyordum taki bir gün mahallemizin kasabı benim yoluma çıkıp kenara çekene kadar beni dükkanına götürmüştü az sonra dediklerine inanamadım tolga beni arkamdan siktiğini mahalledeki bütün arkadaşlarına anlatmış bunu kasapta duymuş kasap dediki: bana kıçını siktir bunu babana söylemeyeyim hayatta olmaz dediysemde yapabilecek bir şeyim olmadığını anladım ipler kasabın elindeydi gönülsüzce yarı isteksiz teklifini kabul ettim hemen dükkanı içeriden kapatıp beni dükkanın arkasına götürdü beni sikeceği yere getirdi bende eteğimi kaldırıp donumu indirip domalarak kasabın bana arkamdan sahiplenmesini bekliyordum arkaya bir baktım kasap malı çıkarmış gözlerim yuvalarından fırlayacaktı kasabın yarrağı benim kolum uzunluğunda ama kalınlığı kolumdanda kalındı hemen dönüp itiraz ettim seini alet çok büyük ben bunu hayatta içime alamam dedim sırıtarak bana merak etme alırsın alırsın dedi ben sitesemde alamam bu hayatta içime sığmaz dedim ama kasap merak etme ben sana sığdırırım dedi eline bir muz alıp kabuğunu soyup yarrağına sürdü ardından bana yöneldi ben ise birazdan başıma gelecekleri düşündükçe bayılacak gibi oluyordum ve arkama geçip kalçalarıma fırça darbesi yapıp anal deliğimin üzerine aletini kuvvetlice yüklendi ben ise nefesimi tutmuş birazdan başıma gelecekleri düşünüp çaresizce bekliyordum kasap ise bir türlü içime giremiyordu denedikleri olmadıkça daha kuvvetli yükleniyordu en sonunda var gücüyle bir daha yiklendi ben ise acımdan dolayı çığlık çığlığa bağırıyordum en sonunda pes etti çığlıklarım mahallede duyulacak diye korktuğundan beni serbest bıraktı zaten kıç deliğim çok fena kanamaya başlamıştı ordan hemen koşarak uzaklaştım ve de tolga ile bir daha konuşmadım ardan yıllar geçti üniversiteye gitmeye başlamıştım üniversitede bülent isimli çocukla arkadaşlık ediyordum bir gün seks üzerine açılan muhabetten benim daha kız olduğumu öğrenmiş çok şaşırıp sebebini sorduğunda ise alie sebeplerinden olduğunu söylediğimde beni çağ dışı kalmakla suçlayıp bunda ne var bunu sorun yapman çok büyük geri kafalılık demişti beni açık fikirli olmaya çağırıp bana seks yapmayı teklif etmişti bende bunun üzerine teklifini kabul ettim ve beni ders olamdığı bir gün evine götürdü hemen sevişmeye başladık ona beni becerirken boşalacağğı zaman içime boşalmamasını rica ettim çünkü hamile kalmak istemiyorum dedim sırıtarak tamam dedi ve altlı üstlü ateşli seviştikten sonra bacaklarımı açtı beni becermeye başladısık sık pozisyon değiştiriyorduk ve de yayakta yapılacak bütün pozisyonları denedik beni bir güzel siktikten sonra sağ olsun göbeğime boşaldı ardından bülent kaltı içeri gitti ben keyifle yatakta yatıyordum artık kadın olmuştum anal seks çok zevkliydi ama vajinal seksin yeri bambaşkaydı ben tam keyifle yatıyordumki yatak odasının kapısında bir yabancının beni izlediğini fark ettim onu fark etmemle adam hemen üzerime çullanıp üzerime çıktı beni yalayıp öpmeye başladı ben bülent imdat diye seslenirken kapıda bülentin beni izlediğini fark ettim bülente orda ne duruyorsun adamın bana saldırdığını görmüyormusun adamı üzerimden çekip kurtarsana beni diye bağırdım ama bülent gülüyordu hiç oralı olmadı adamna seslenerek bak kıymetimi bil yediğim sürtükleri seninle paylaşıyorum yalnız dikat kızımız hamile kalmak istemiyormuş bu yüzden gelirken orospunun içine boşalma dedi adam olur deyip kadığı yerden devam etti ben üzerimden var gücümle itip kurtulmaya çalışıyordum ama nafile boşuna üzerimden bir türlü atamıyordum ve adam elini pantalonunun fermuarını açıp aletini amıma soktu ve beni sikmeye başladı sonra bülentin söylediği gibi göbeğime boşaldı şu anda ise bir genç ile görüşüyorum ve bana iyi davranıyor çcukluğumda götümü tolga güvenip emanet ettim bana ihanet etti sonra bülente güvenip amımı emanet ettim ada ihanet etti artık biri dışında hiç bir erkeğe güvenmiyorum

0 yorum: