31 Ocak 2009 Cumartesi

Komşumuz Nil In Kölesi Olmuştum

Eve yeni bilgisayar almıştım. Internete girip çıkmayı biliyordum ama fazla bilgisayar bligim yoktu. Aynı apartmanda oturduğumuz komşumuzun 26 yaşındaki kızı bir gece bize eşimle kahve içmeye gelip; istersen sana yardımcı olurum abi dediğinde yaşıyacağım şeylerin başlangıcı olacağını aklıma bile getirmemiştim o anda. Bu arada ben 40 yaşında oldukça yakışıklı ve genç görünen biriyim.


Anlayacağınız gibi de evliyim. Bu bana sır olan hikayemi sizlerle paylaşma amacım yazarken aynı şeyleri yaşamanın tekrar keyfine varmak ,hatta kendi hikayemi tekrar bu sayfalardan okurken o anları tekrar tekrar yaşamak. çünkü size birazdan anlatacağım hikayenin kahramanı nil (bu adı takma ad olarak ben yazdım)şimdi almanya ya gelin gitti. Ben kadın ayaklarını güzelliğinden çok etkilenen ,bakımlı hoş zarif kısacası sexy ayaklara düşkün biriyim. Bunun adı ister fetişistlik isterse ayak beğenisi yada kölesellik olsun adı ne olursa olsun bu benim için vazgeçilmez bir tutku.


Ama bu olayı evlilik oratmında rahatça yaşayamadım ,nedeni belkide bu olayı eşime açıkça söyleyememde saklı. Herneyse biran önce hikayeme geçmek isterim. Dediğim gibi nil bana bilgisayar öğreteceğini söylediğinin ertesi günü müsaitsen gelebilirim diye bize tel açtı. Eşimin evde olmadığı bir saate denk gelmişti bende sence bir mahsuru yoksa sevinirim dedim. On dakika sonra kapıyı çaldı. Içeri buyur ettim. Ayakkabılıktan ayağına terlik verirken ilk kez ayaklarının ne kadar hoş olduğunu yakından gördüm.


Sonra arka odaya buyur ettim nil i. O bilgisayarın başına bende yanına bir öğrenci gibi oturdum. Nasıl abi dedi;seviyen nedir. Bak dedim ben internete girip klavyeyi kullanmaktan başka fazla birşey bilmem,birde açıp kapamayı birazda oyun falan oynamayı bilirim o kadar dedim. Nil peki o zaman bildiğinden başlayalım diyerek internete girdi. Eğer internetten bilgisayarına birşey indirmek yada yüklemek yada dosyalamak gibi şeyler yapmak istersen şunu şunu yapacaksın diyerek birşeyler anlatmaya çalışırken bir yandan kulağım onda ama gözlerimde terliklerinden çıkarttığı ayaklarına kaçamak bakışlar atmaktaydı.


Bir yandan da açık vermekten ,mahçup olmaktan korkuyordum ki;bir anda hiç ummadık bir şekide ekranda daha önce girdiğim sitelerden ayak resimleri ,fetişist görüntüler,ayak öptüren rus kızları çıktı. Ben kıpkırmızı kesilmiş halde bunlar nereden çıktı diye duruma hakim olmaya çalışırken,nil hafif bir tebessümle sanırım akşamları neden telefonunuz devamlı meşgul çalıyor anlaşıldı. Zaten internete giripte bu tarz sitelere bakmayan erkek yok herhalde diyerek biraz olsun yüzümdeki kızarıklığı pembeliğe dönüştürse de ,onun bu olgun tavrı bile benim utanmama engel olamazdı. Ben şey dedim.


O boşver bende arasıra bakıyorum ,hoş olmuyorda değil yani dedi. öylesine rahattıki şaşırmıştım. Bir yandan da acaba eşime söylermi bu merakımı endişesini hissettiğim anda ,aramızda kalsın lütfen dedim. Merak etme dedi nil,sende benim sırrımı vermezsin o zaman olur biter. Tamam dedim. Bir anda herşey öylesine spontane gelişti öylesine doğal bir konuşma olduki sanki 40 yıllık sırdaş bir dost gibi rahatlamıştım. öyleyse dedi sana güzel bir site açayımda birlikte bakalım bende fantastik biriyimdir dedi.


Sonra bir adres girdi ,çıkan siteyi enter ledi. Sonra mükemmel ayaklar ,yüksek topuklu ojeli parmaklar ,ayak öptüren mistress-femdom tarzı resimler derken herşey görselliğe o anda da laflara döküldü. Nil masanın üzerinden kalemi aldı ,bana bakarak yere bıraktı ve tam ayaklarının arasına düşen kalemi lütfen şimdi onu bana verirmisin dedi. Bunun neden yaptığını kalemi almak için yere eğildiğimde anladım.


Yerdeki sağ ayağıyla başımın üzerine basarak yüzümü diğer ayağının üzerine itti,şimdi lütfen resimlerde gördüğün şeyleri ayaklarıma yap dedi. şaşkınlık,heyecan içinde bir robot gibi dilimi ayağının üzerinde gezdirmeye başladım. Bu arada nil ayak parmaklarının üstüne basarak ayağını sexy şekilde dikleştirdiğinde dayanacak halim kalmamıştı. Ayaklarının üzerini ,ayak parmaklarını öpmeye yalamaya başlarken diğer ayağının baskısı daha arttı,kendimi iyice yere yatmış halde ayaklarının dibine attım. Her iki ayağını da deli gibi yalayıp öpüyordum.


Ayak bileklerinden topuklarına kadar öpmedik yer bırakmadan diz kapaklarına doğru ilerledim yeni ağda yapılmış o zarif bacaklarına dil atarken iki yana doğru araladığı bacak arasına doğru başımı sokmak istediğimde bir anda başımı iki bacağıyla sıkıştırdı. çok acelecisin bunu sana izin verirsem yapacaksın dedi yüzüme bakarak. Sigara paketinden bir sigara çıkarttı yavaşça ağzına götürüp yaktı ve dumanı bana doğru üflerken başım hala bacaklarının arasında sıkışmış ,önünde diz çökmüş bir halde bekliyordum.


Bak dedi seninle bir anlaşma yapalım ,benim kölem olursan ayaklarımı sık sık öpmene izin veririm. Bu bana da heyecan ve zevk verir. Bende sık sık böyle birşey hayal ederdim ,sanırım kader bizi aynı adreste buluşturdu. Cevabını hemen bekliyorum yalnız. Evet mi hayır mı. Evet dedim. Buna zaten emindim. Ama yalnız evet demen yetmez ,senden bana itaat ,her dediğimi yapmak,arasıra vereceğim cezalara katlanmak ve sıradışı zevklerime boyun eğmek gibi şeyler de bekliyorum. Tamam mı dedi. Tekrar evet dedim.


Yalnızzzzzz dedi eğer sözünden dönersen o zaman bende sırdaşın olmaktan çıkarım anlaşıldı mı dedi. Beni biraz üstü açık bir şekilde tehdit ederken eşimin bu merakımı öğrenmemesinin kendisine köle olmaktan geçeceği sinyalini veriyordu. Ardından da bacaklarını biraz gevşetti ,şimdi dedi bacak aramı külotumun üzerinden öpebilirsin o zaman diyerek başımı bacak arasına bastırdığında ,bana uyguladığı yaptırım ve otoriter ses tonu ve davranışlarıyla şimdiden ona bağlanmıştım bile.


Bacak arasına öylesine istekle bir öpücük kondurdum ki o bile hem şaştı hemde güldü. Ooo!!!! Bakıyorum bu olaya çok isteklisin ,bende bunu sana sık sık yaptıracağım ama önce bunu hak etmelisin diyerek ayağa kalktı ,eliyle başımı aşağıya doğru bastırdı,tekrar bir ayağını başıma bastırarak ayaklarını öptürmeye başlarken önce bir bacağından sonra diğer bacağından külotunu çıkarttı. Sonra tekrar oturdu ,külotunu ağzıma sokarak benim kokumu ezberle tıpkı bir köpeğin sahibini kokusundan tanıdığı gibi sende benim kokumu asla unutma ,yoksa cezan çok ağır olur dedi.


Sonrada artık sana birşey sorduğumda bana efendim diyerek cevapla ve kölem ve köpeğim olduğunu unutma dedi. Peki efendim dediğimde nil başımı bacaklarının arasına soktu,sonra saçlarımdan biraz sertçe tutarak yala köpek dedi. Hem yala hemde kokla oramı diyerek simsiyah kıllarla kaplı bacak arasını ağzıma dayadı. O koku o ıslaklık beni delirtmişti.


Dediğini yapmak ,emrine itat etmek beni öylesine kamçılamıştı ki hayatımda hiç bu kadar tahrik olduğumu hatırlamıyor bu kadar istekle oral sex yapmaktan keyif almıyordum. Nil bir ayağını sırtıma diğer ayağını yere bastırmış halde başımdan tuta tuta saçlarımı çeke çeke bana bacak arasını yalatıyor kadınlığını öylesine yalatıyordu ki o an hiç bitmesin istiyordum. Oda bende kendimizden geçmiştik adeta.


Arasıra yüzüne baktığımda onun dudaklarını ısırmış haline bakıp zevkten inlediğini görmek benimde aldığım zevki ikiye katlıyordu. Bir ara sırtımdaki ayağıyla başımı geriye ittirip ayak parmaklarını yalamamı isterken ,bir eliylede bacak arasını okşuyordu. Az sonra elinin hızı öylesine arttı ki boşalması yakındı,ayağını ağzımdan çekti tekrar başımı bacak arasına bastırdığında dilime sıvıları bulaşmaya başlamış ağzım boşaldıklarının tadına varıyordu ki kısa bir çığlık attı ve bacakları hafif hafif titrerken sinsice gülümsüyordu.


Yüzüme doğru eğildi dudaklarıma bir öpücük kondurdu,ardından hafifçe dudaklarımı ısırdı sonrada dilini ağzıma verip emdirirken içimden böylesine öpüşmeyi nereden biliyor acaba diyordum. Ardından bir eliyle yanaklarıma bastırdı,ağzını ağzıma iyice yaklaştırdı,sonrada kısık bir sesle şimdi ağzını aç kölem dedi. Dediğini yaptığımda dilinin üzerinden süzülen tükürüğü ağzıma giriyordu. Ardından bir daha bir daha derken son defasında kuruyan ağzından zor çıkan tükürüğünü tuuhhh !!


Diyerek bana yutturdu. Ardından arkasına yaslandı ,bir sigara daha yaktıktan sonra bende yanına oturmak için ayağa kalmak istedim ,sana izin verdiğimi hatırlamıyorum ,üstelik daha işin bitmedi. Ve asla bir daha benden izin istemeden bir şey yapma. Seni eğitmem umarım zor olmaz,beni üzmeyeceğini umarım bu konuda dedi. Bende asla efendim diyerek dizlerinin üzerine bir öpücük kondurmak istediğimde yine bir anda başımı bacak arasında buldum. Sana bunun için kim izin verdi hayvan dediğinde bu muhteşem güzelliğin bir anda vahşi bir kaplana büründüğüne şahit olmanın şaşkınlığını yaşıyordum.


Ağzını aç ve bekle köpek dedi. Ardından ağzımı bacak arasına yaklaştırıp bir iki kasılmadan sonra yüzüme ağzıma işemeye başladı. Aç ağzını iyice diyerek yüzüme hafif bir tokat attı sonra da iyice şiddetle işmeye devam etti. Ben hep gördüğüm ,merak ettiğim bir şeyin hiç ummadık bir anda ve hiç ummadık biriyle yaşamanın heyecanıyla nil in sidiklerini yutuyor yutamadıklarımda yerlere aktıkça ne yapacağımı bilemiyordum.


Nil o kadar rahattıki karın gelmeden bakalım nasıl temzileyeceksin buraları diyerek dalgasını geçerken hala işemeye devam ediyordu. Bir şişe bira içmiş kadar olmuştum nil in sidiğiyle. Son damlaları kıllarının üzerinden ağzıma düşerken ,dilimle bacak arasının her yerini temizledikten sonra nil ayağa kalktı. Yerden külotunu aldı ,giyindi. Eteğini üstüne çekti. Yerde biriken sidiğinin üzerine ayaklarıyla basıp bana ayaklarından geriye kalan ne varsa yalattırdıktan sonra bu günlük eğitimin bitti,ama yarın yine eğitime devam edeceğiz merak etme.


Seni en kısa zamanda disiplin etmem lazım. Daha öğreneceğin ve yapacağın çok şey var dedi. Kapıya doğru ilerlerken artık ona tam bir köle olarak bağlandığımı hissediyordum. Bundan sonraki günlerin çok daha heyecan verici olacağı kesindi. Onu kapıdan geçirirken arkasından o enfes ayak bileklerine ve o daracık kalçalarına bakıyordum. çok şanslı biri olduğuma artık inanıyordum. Daha neler mi oldu. Onlarıda yazacağım. Tam 2 sene ona köle ,köpek oldum. Taaa ki o almanya ya gidene kada

0 yorum: