31 Ocak 2009 Cumartesi

Erkeksiz Yaşayamam

Merhaba ben 37 yaşında dul bir kadınım.Üç yıl önce çok sevdiğim eşimi bir trafik kazasında kaybettim.Bundan altı ay öncesine kadar yalnız¤ erkeksiz yaşıyordum.Ama artık benim de bir erkeğim var.Hem de benden çok küçük¤ daha 21 yaşında yakışıklı bir üniversite örgencisi. Kadir’le tanışmam bir tanıdık vasıtasıyla oldu.Evimin alt katını kiraya verecektim.Benim mahallemde oturan eski hemşerilerimden biri ‘’Neriman¤ madem evini kiraya vereceksin tanıdıklarımdan birini oğlu üniversite de okuyor ve kendine ev arıyor.Efendi bir ¤¤¤¤¤tur’’ deyince bu Kadir’e evimi kiraya verdim. Kadir gerçekten de hoş ve yakışıklı bir ¤¤¤¤¤tu.Doğrusu önceleri kendi öz çocuğum gözüyle bakıyordum.Ama bir gün üstü çıplak bir halde Kadir’i bahçemizde spor yaparken görünce birden her şey değişti.Kaslı ve siyah kıllı vücudu aklımı başımdan almıştı.Zaman¤ zaman yaptığım mastürbasyonlarda artık hayalimdeki erkek Kadir olmaya başlamıştı.Hayalimde Kadir’in koynuna giriyor¤ bırakın vücudunu erkeklik organını bile yalayarak kendimi teselli ediyordum. O gün biraz alkol almıştım ve kadınlık duygularımın önüne geçemez olmuştum.Kolay değil kocam öleli 3 yıl olmuş¤ elime erkek eli değmemişti.Bir bayan arkadaşımın değişiyle kadınlık organım ‘’örümcek bağlamıştı!’’Sonunda kadınlık duygularım ağır bastı ve haince planımı uygulamaya koyuldum… Zaman¤ zaman Kadir’i yemeğe davet ediyordum.Yine öyle yaptım.Kadir bana geldiğinde aşırı heyecanlıydım.Çocuğum yaşındaki bir gence nasıl seks teklifinde bulunabilirsim?Ya beni terslerse?Ya bana ‘’Hadi ordan orospu!’’derse diye endişeler taşıyordum.Ama şampanya şişesinden kadehimi doldurduğumda içkinin sonu gelmiş ve ben hayli sarhoş olmuştum. Alkol ve cesaret…Hem de delicesine¤ bilinçsizce bir cesaret.Gözü kara¤ sonuçlarını göze alan bir duldum artık.Koltukta oturan Kadir’in başını tutupta kadınlık organıma sıkıca bastırdığımda her tarafım zangır¤ zangır titriyordu.Şöyle bir yutkunup¤ ‘’seni arzuluyorum Kadir.Hem de deliler gibi’’dediğimi ve Kadir’in önce ellerimi¤ sonra da elbisemin üzerinden kadınlık organımı öpüp¤ ‘’Hadi öyleyse soyunup yatağa girelim’’ dediğini hatırlıyorum. Ben de o güne kadar kocamın bile karşısında çırılçıplak soyunmamış kadınım.Arkamı döndüm ve bir an önce bu delikanlının kollarına atılmak için çırılçıplak soyundum ve yatağa girip yorganı başımdan aşağı çekerek¤ ‘’Ben hazırım sevgilim’’dedim Az sonra Kadir soyundu.Koca aletine çekinerek bakıyordum.Kadir yanıma geldi ve yorganı kaldırdı.Öyle utandım ki anlatamam.Yıllarca rahmetli kocamla yorganın altında sadece donlarımızı çıkartmış ve o şekilde seks yapmıştık.Kadir yanıma uzandı ve önce beni dudaklarımdan uzun¤ uzun öpüp¤ sonrada vücudumun her yanımı yalamaya başladığında zevk çığlıkları atıyor¤’’Gir içime sevgilim¤ gir içime!’’diye inliyordum. Kadir bacaklarımın arasına girdi¤ dizlerimin üzerine çöktü ve aletini kadınlık organımın üzerine koydu ve bastırdı…’’Iıııııh¤ ooooooooh!’’ diye bir çığlık atıp¤ çarşafı avuçlamaya başladım.Kadir göğüslerimi yalıyor¤ baldırlarımı avuçluyor ¤ kalın aletini içime bastırıp¤ bastırıp çektikçe içim kavruluyordu. Kadir üst üste beni iki kere becerip yanıma uzandı.Bu kez de ben Kadir’in öpmedik¤ yalamadık yerini bırakmadım.Hatta aletini bile ağzıma alıp¤ yılların tabusunu yıktım. Biliyorum yakında okulu bitecek ve beni terk edecek.Olsun¤ yıllar sonra bana kadın olduğumu hatırlattı¤ yılların tabularını yıktım.Hatta yeniden geldim¤ desem inanın abartmış sayılmam…. ALINTIDIR!!!!!

0 yorum: