30 Ocak 2009 Cuma

komşu gelini

ben görevi icabı çok il gezen biriyim. Yine bir ile tayinim çıkmış ve orda bekar evi tutmuştum.tam karşımızdaki evde beni sürekli süzen ve gözleriyle yiyen bir kadın vardı. ama nedir kimdir tanışmamıştık.bulunduğum il tutucu bir yerdi. zamanla karşıkı evin adamı ile tanıştık ve kaynaştık öğrendimki o kadın gelini ve inanın yakından görünce dipidiri gögüsler ve harika kalçaları var.sekse aç olduğu her halinden belli.ama nasıl yanaşacaktım bu benim beynimi kemiriyodu fırsatı bulmak için çok düşündüm.tabi düşünmekle olmuyo bu işler anlıkta oluyo.soğuk kış günüydü evde sular donmuş karşıkı komşunun ordan çeşmeye su almaya gitmiştim.çeşmenin karşısında gelin ocak yakmış ekmek yapmak için hazırlanırken selamlaştık.selamımı alınca beynimde şimşekler çaktı.orda yapabilirdim.bu arada gelini süzüyor onu gözlerimle soyuyodum farkında olmadan 20 lik sikim kalkmış pantolonumda çadır kurmuştu.gelin le aramız 3 metre var yok oda bunu farketmiş ve gögüslerini ellemeye başlamıştı.ben deli olmuştum o dahada ileri gidip ateş başında bana gögüslerini açıvermişti onlar neydi öyle dimdik ve kocaman tepeler bir eliylede önünü okşuyordu.bende tabiki benim aleti okşuyacam ama farkedilirim diye korkuyorum inanın volkan gibiydim. ne olursa olsun dedim girdim ocaklığa hemen yumuldum geline gögüslerini emmeye başladım ama alel acele çünkü yakalnma riskim vardı gelinde benim aleti çıkardı ve avucunun içine alıp bu kocamınkinden büyük diyerek emmeye başladı ama ne emme hepsini alamasada dışarıda fazla bir şey kalmayacasıya yutuyodu bende gögüsleri okşayıp elimide önüne soktum ateş gibi sıcak ve pürüssüz temiz bir am geldi elime artık durma vakti değildi hemen şalvarı indirdim ve onu hamur teknesine domalttım oda dayanamayıp eliyle sikimi amına getirdi artık bana dayanmak kalmıştı ben yüklenince gelin kısık sesle bağırdı zor girmişti bu kadar dar olmamalıydı kadını derken gelin volkan gibi boalmaya başladı bense hala gidiyorken bende patladım.İkimizde kasıla kasıla boşaldık ama garip bi durum vardı kan vardı ortada bu neyin nesi derken gelin beni kocam yapamıyo dedi ve hala kızdım dedi anlayacağınız gelinin kocası ben olmuştum.hemen toparlandım ve su kablarını eve götürüp tekrar suya geldimki bir posta daha sikeyim diye ve öylede yaptım onu domalttıp arkaya soktum ama ne sokma zor zahmet gelin acıyla karışık zevkle inlerken bir süre sonra alıştı ve boşalmaya başladı tabi bende artık orda bir karım vardı hemde daracık am dik gögüslü ve muhteşem kalçalı karım tayinim çıkıncaya kadar benim karım oldu tabi bu arada çocuğumda hala görüşürüz onu unutmak mümkün değil.

0 yorum: