29 Ocak 2009 Perşembe

Karimi Siktirdim

ALINTIDIR:Selam arkadaşlar yine ben. Daha önceki hikayelerime mesajlar yazmışsınız ama ben ciddi olan birine rastlayamadım nedense. Herkes benim ciddiyetimden şüpheli sanki ama ben yazdıklarımın nokta ve virgülüne kadar doğru yazdım ve ciddiyim. Tekrar bişiler yamak istiyorum.Ben ciddi anlamda birinin cıkıp karıma tekrar o zevki tattırmasını istiyorum. karıma ve bana güzel anlar yasatabilecek biri ama yanlış anlamayın bana derken ilişki anlamında değil karım mutlu olduğunda bende mutlu olucam onun inlemelerini duymak bana daha cok zevk veriyor. Dediğim gibi karıma ikinci koca olacak ilişkilerden sonra karımı nasıl siktiğini karımın amı göğüsleri vucudu hakkında neler düşündüğüne bana cesurca anlatacak biri. Mesela diyelimki karımla gezmeye gittiğimizde bizi misafir edecekkarıma seksi kıyafetler alıp onu öyle gezdirip herkese gösterecek hatta arkadaşlarına karımın haberi olmadan işte bunu sikiyorum diyecek. Ben duyabilirim ama karım duymamalı mesela tatile gidicez beraber ama karımı iki gün odadan cıkartamadan sikecek. Hatta karımı ikna ederse grup olarak film cekecek. Mesela karıma kesinlikle pahalı hediyeler almayacak ona sadece seksi kıyafetler sexle ilgili şeyler mesela relatikpenis olabilir alacak. Mesela tatilde yada büyük sehirlerde gezerken karımı daima seksi giydirecek ve yolda öoücek okşuyacak elliyecek hatta arabası olursa arabanın direksiyonunu bana bırakıp arkada sikecek. Mesela karımı öyle yerlere götürecekki herkes karıma bakacak. Mesela yol kenerlarındaki dinlenme tesisleri falan gibi. Ama arkadaşlar bana mesaj atarken ayrıntılı yazsınlar yapabileceklerini falan en önemliside artık istemiyorum diyen karımı nasıl ikna edebileceklerini. Ha birde lütfek kalın yaraklı arkadaşlar mesaj atsın bekliyorum.

0 yorum: