29 Ocak 2009 Perşembe

PATRONUMU SİKTİM !!(biraz kısa)

NOT:ALINTIDIRSlm ben kaan daha öncede sizlerle hikayemi paylasmistim dedigim gibi ben kaan yasim 36 patronum olan alevle ilgili gecenlerde is icabi patronum alevle ic icabi istanbula gittik daha önce devamli siktigim icin ayri oda almadik niyetimizde zatten hem is hem sikis di otelde tek oda aldik odaya cikar cikmaz dudak dudaga sarilip öpüsmeye basladikdaha sonra elbiseleri nasil cikardigimizi bile bilmiyoruz sonra alevi hep götten sikmek istiyordum sevisirken parmaklarimi göt deligine yavas yavas sokuyordum kendide istedigi icin hic bir tepki yoktu bende hemen yatirip göt deligini yalamaya basladim sonra sikim kazik gibi olmustuki girecek delik ariyordu sonra alevin bacaklarini hava kaldirip sikimi tüküncekledikten sonra yavasca sokmaya basladimalev yavas yavas sok dedikce benim canim birden sokmak istedi bende bir hamlede dayandigim gibi inlemeyle öyle bir girdiki yüzü kipkirmizi oldu ama ben hic umrumda degildi bense sikmeye devam ettim sonra öyle bir geldimki bütün döllerimi göt deligine doldurdum sonra üstüne dogru uzandim ama cok menmun oldu.

0 yorum: