30 Ocak 2009 Cuma

cerenin sevgilisine mail i

alıntıdır...ahhhh cnm ben seni soğutmam ama heheehımmm şimdi hayal ediyorum.bizim okulda¤akşam etüde kalmışım geç bitiyo ve kış olduğu için hava kararmış.herkes servislere doğru giderken ben seni çağırıyorum.elinden tutup seni bizim sınıfa sokuyorum.sonra sınıfınn kapısını kapıyorum ve kucağına atlıyorum bekleediğin bir anda.sen beni öperken aynı zamanda öğretmen masasının üzerine sürüklüyosun çok şehvetlice.üstümdekileri yırtarcasına çıkarıyosun ama eteğim hala duruyo.sütyenimin askılarının aşağı doğru indiriyosun¤kopçasını açmaya tahamüllün kalmamış artık.mmmmmmmmmmm.sonra göğüslerimi öperken ve dilini üzerinde gezdirirken külotlu çorabımın üstünden aynı zamanda amıma dokunuyosun;ahhhhhh.....ardından külotlu çorabımı çıkarıyosun ve göğüslerimden başlayarak en aşağıya kadar beni öpüyosunn;mmmmmmmmmmmmm. sonra külotumdan clitorisime dokunuyosun sonra da beni yalamaya başlıyosun.amım sırılsıklam olmuş.'piçç daha derine inemiyo musun hayvannnn' diye bağırıyorum sana sen de bana 'ahhh fahişem evet kölenimm seninnn iniyorumm ooohhhh' diyosun.sonra mmmmmm sıra bende.t-shirtünüü çıkardım ve sana sarıldım.ellerim yavaşça aşağılara doğru ilerlerken dilimle güçlüü karın kaslarına dokunuyorum.kemerini çıkarıp atıyorum ve panolonunu çıkarırken poponu sıkmaya bayılıyorummm.dilim aşağılara iniyo ve kalkmış sikini ağzıma alıyorum.saçlarımdan tutup beni şehvetlice ileri geri atarken gücün beni cezbediyo mmmmmmmmmmmm.ahhhhhh bağırıyosun bana 'daha çok içeri sok onun bunu kızı¤sürtüğümm benimmmmmmmm' diye ve ağzıma daha çok alıyorum sikini.daha sonra gelince menini yutuyorum.mmmmmmm senden çıkan şeyleer beni iğrendirmiyoooo...mmmm......sonra ayağa kalkınca ben manevra yapıyosun 'gel buraya orospunun kızı gelll' diyosun ve bu sefer de beni kendi ders gördüğüm sıraya atıyosun.bacaklarımı açıyosun ve kalçalarıma dokunmaya başlıyosun.anladımmmmm artık ne benim ne de senin sabrın kalmış ve giriyosun sert sikinle amıma.zaten amım kaygan¤işini çok kolaylaştırıyo.önce yavaşsın ve göğüslerimi de tutuyosun mıncıklıyosun onları ve hızlanıyosun.seni daha fazla hissetmeme izin veriyosun ve buna bayılıyorummmmmm ;mmmm ahhhhhh evett daha hızlıı pezevengimm sadece benimm sapığımsınn sennn ohhhhh¤¤evettt hissetmek güzel seniiiii ahhh piçimmmmmmm orospu çocuğumm evet evet evet daha hızlıııı ahhhhhhhhhhhhhhh ¤mmmmmmmmmm bacaklarımı da elliyosunnn çok şehvetlisin ahhh evet evet dünyadaki tüm erkeklerden daha iyisin bu konuda evet evet gelmekk üzereyimmmmm AHHHHHH SÜPERSİNNN AŞKIMMM BEN DE SADECE SENİNN OROSPUNUM BAŞKA KİMSENİN DEĞİLL SENİNİMM BEN SENİNN KÜÇÜKK SÜRTÜĞÜNÜMM¤SADECE SEN SİKEBİLİRSİN BENİİİİİ AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ....hayatım¤valla msn 'de konuşamıyoruz ama ben burda resmen yaşamışş gibi oldumm anlatırken inşallah senii de rahatlatmışımdır beygirimmm hehehehehehhesen nasısın¤nasıdı maç¤naaptınız aşkımm gece klüpte.bekliyorum mailiniii bi tanem.seninle yaşamak da çok güzel olurduu çünkü seni çoook seviyorummmm

0 yorum: