3 Şubat 2009 Salı

5 kız ve ben

şu anda 19 yaşındayım bu olay beş sene önce başımdan geçti sevgilim bir gün bana gelerek arkadaşlarıyla iddiaya girdiğini ve bir gün onun her istediğini yapmamı söledi bende tamam dedim ertesi gün okula geldim sevgilim (adı rana) gel önümde diz çök dedi ben hemen dediğini yaptım şimdi ağzınla ayakkabımı çıkarıp ayaklarımı öp dedi yine dediğini kabul ettim daha sonra tekrar ayakkabısını giydi ve şimdi ayakkabılarımı yala dedi bunuda yaptım şimdi git diğer 4 kızında önce ayakkabılarını yala sonra ayaklarını öp dedi istediğini yaptım daha sonra beniş kızlar tuvaletine götürdüler ve tuvaletin birine girdik hepsi kilotlu çoraplarını çıkardı amlarını yalamamı emrettiler hepsinin amlarını teker teker yaladım ve zevk sularını içtim sonra götlerinide yalattılar en son hepsi suratıma işedi ve tuvaletten çıktık bu olay aramızda sır olarak kaldı ama3 sene boyunca buna devam ettik

0 yorum: