3 Şubat 2009 Salı

harika bişi bu yaaa!!!

arkadaşlar bu olay yılbaşından bir hafta önce oldu düşündüm taşındım paylaşmaya karar verdim.evde yalnızdım ve nette gezinirken oldukça kudurmuştum erkek arkadaşlarımında o günlerde şehir dışından olması yüzünden hiç partnerim kalmamıştı.giyindim en seksi tarafından peruklarımdan uygun olanıda taktım ve bi anda kendimi evden dışarı attım.sa.gece 2 gibiydi kimseye görünmeden doğru ara sokaklara daldım ve caddenin yolunu tuttum.altımda mini eteğim üstümde içinde kırmızı body ve onun üstünde transparan gömleğim tabi bide topuklu çizmelerimle oldukça seksi olduğumun farkındaydım.yüzümde oldukça ağır bi makyaj vardı.ilk önce çöp kamyonu geçti sokaktan ve çöpçüler bana bakmaktan işi gücü bıraktılar tabi oldukça seçici biri olduğum için hiiç yüz vermedim ama laf atmalar bayağı abartılı olmuştu.alenen bana vay yavrum mala baka felan gibi laflar sarfettiler .neyse devam ettim uzun sokakta yürümeye.kendi ayak seslerim beni bile çıldırtıyordu ki görüpte kudurmayacak birini tanımıyorum.tam o sırada bi araba yanaştı yanıma siyah bi spor araba.bak çöpçülerin yaptığına orta yaşlarda bir bay karı varmı bu saatte buralarda diye soruyor ve onlarda sokakta ilerle görürsün diyolar tabi bunu sonra öğrendim kendisnden.orta yaş üzeri 34 plakalı bir araç ve içindeki tam bir beyefendi işta tam aradığım şey bu dedim.arabanın camını açtı içerden anlatamam nasıl kaliteli bir parfüm kokusu geliyor o an orda bile tahrik oldum tam adam kokusu yani.hanımefendi nereye gidecekseniz bırakayım dedi panikle gerek yok dedim.oda hiç tereddüt etmeden hareket etti ayyyy naptım dedim kendi kendime elime geçen fırsatı kaçırdım diye kızdım kendime. bide baktım tam o sırada tekrar bu sefer karşımdan geliyor siyah spor araba,bu sefer kendi tarafındaki cam açık.çok özürdilerim dedi sizi bırakıp gitmeye içim elvermedi dedi bana bende güldüm hafif bi tebessümle ama konuşmaya korkuyorum çünki ses tonumdan rahatsız olup kaçar diye malum cd yimya sesim tabiiki bayan sesi gibi değil zaten en çok buna bi çare bulamamanın verdiği sıkıntı var içimde neyse devam ediyim.lütfen sizi bırakayım dedi bende biryere gitmiyorumki dedim işte o an şeytani bi bakış vardı gözlerinde zafer kazanmış gibi.derken o zaman binin biraz gezeriz dedi bende bindim daha fazla yormadan.ana caddeye çıktık bana bişey içermiyiz arabada dedi bende bira redbul istedim bi market buldu ve durduk ana caddede almaya gitti o sırada marketin olduğu yer biraz yoğun tabi gelen geçen önce arabaya bakıyor merak edip güzel ve spor olduğu için sonra içinde beni gören bana dikiyor gözlerini çaktırmadan kaş göz işareti yapıyorlar bana ilgilenmedim bu hareketlerle geldi beyefendi arabaya bindi biramı açtı ve üstünden biraz içtikten sonra redbulu açıp biraz içine boşalttı bu hareketyine çok şaşırdım ve çok samimi buldum tahrik oldum resmen.tenha bi yer varmı bildiğin dedi ve bende ormanı tarif ettim gittik sohbet felan derken sizin kadar çekici bir trv görmemiştimdedi zat zaten istanbulda bazı saygın trv arkadaşlarla zaten ilişki içindeymiş bende ben trv sayılmam ilk defa çıkıyorum aslında dedim gerçi bu masum bi yalan olmuştu ama öyle demek istedim.bana eğer istanbulda sokağa bu şekilde çıkmış olsaydın ayvayı yemiştin dedi sabaha kadar 10 kişi becerirdi dedi bende güldüm keşke dedim o an çok şaşırdı ve bunumu isterdin dedi bende evet dedim keşke istersen seni götürürüm dedi bende imkansız dedim yapamam istanbulda dedim her türlü şey var sonuçta benim gibi insanlar için orada sokakta olmanın çok tehlikeli olacağını söyledim doğru haklısın dedi ve o zaman seninle ben buralara geldikçe özel görüşelim dedi bende olur dedim.sonra bana biraz daha yaklaştı ve dudaklarımı öpmeye başladı ama anlatamam o kadar hafif öpüyorduki kendimi tam anlamıyla 18 lik bir kız gibi hissetmiştim.ellerini bacaklarımda gezdirmeye başladığında ise ben çoktan teslim olmuştum ona.benim oturduğum koltuğa geçti o bende üstüne oturdum ona dönük bir şekilde ve memelerimi öpmeye başladı bu arada memelerim 45 haberiniz olsun biraz seviştikten sonra pantolonunu çıkardı ve benim sadece kilotumu çıkardı o kadar mutluydumki anlatamam dünya yıkılsa umuruma değildi o an.pipimi gördü ve harika küçücük bişey bu ya dedi bende seninkide çok tatlı dedim gerçekten çok tatlıydı öyle büyük felan değil yanlış anlamayın 14 cm felan dı,öyle çok kalında sayılmazdı ama çok bakımlı bir erkekti bu hoşuma gitmişti hangimiz severki kirli bir erkeği ıyyyy dimi.onu öyle bir boşalttımki bana senin kadar isteyerek seks yapan birini yemin ederim görmedim dedi. bu sırada gözüm devamlı saatteydi saat 5 e geliyordu ve beni eve bırakmasını istedim eve bırakırken bana telefonunu verdi ve mutlaka görüşeceğimizi söyledi ve bunun hoşuna gittiğini ve benimde hoşuma gideceğini emeğimin karşılığı ve yaşamak için bu araca sahip olmamız gerektiğini zaten bu parayı gözden çıkardığını söyleyerek bana bir topar para verdi kibar bir şekilde bende tereddüt etmeden teşekkür ederim çok naziksin diyip aldım parayı.çok hoşuma gitti hakkaten para almış olmak bu beni beğendiğinin işaretiydi bana göre ben indim arabadan ama tabiki evimin olduğu sokakta değil.bi arka sokakta indim.eve çıktım avucumdaki paraya baktım tam 250 ytl vardı.hakettiğimi düşündüm nede olsa bir başkasına gidecek bir meblaydı bu.inanın o parayla kendime netten makyaj malzemesi ve bide iç çamaşırı aldım başka bişey için kullanmadım.henüz bu tarafa gelmedi ama 2-3 günde bir telefonla arıyor.umarım sizi kendi dünyamdan kesitlerle sıkmıyorumdur arkadaşlar.ve bence herkes eğri yada doğru sadece gerçek olan şeyleri anlatmalılar böyle forumlarda.sizi sewiyorum bye...

0 yorum: