3 Şubat 2009 Salı

utangaç kamyoncu

sene 1993 ozamanlar trabzona gidip gelenler trabzonda ruslardan bahsederler bizde hep iç geçirirdik. hep bir bahane uydurpta buraya nasıl giderim diye düşünüyordum. baba sofi hep gözeim altındayız.bir kaçamakta yapamıyoruz. babamın çok samimi bir arkadaşı vardı bunun çocuğu biraz dengesi bozuk bunun için erzurumdaki bir hastaneden rapor alınması gerekiyormuş. birgün babamla konuşurken duydum . babam bbizim kenan götürsun falan dedi dünyalar benim olmustu. neyse biletlerimizi almıslar. bize biraz harşlık verdiler biz yola koyulduk ama paramız az olduğu için yolda yemek bile yemedik. erzurumda işlerimizi hallettikten sonra babamı aradım işimiz yarın hallolacak dedim yalan söledik tabi hesaba otel parası da aldık hemen atladık ver elini trabzon kısa bir araştırmadan sonra trabzonda bir otele yerleştik bizim kaldığımız odada bir kişinin olduğunu sölediler fiyaz tabi uygun geldi. neyse gece saat 12 gibi kapı çalındı oo bir baktıkki ruslar merdivenlarde dolu kapıyı açar açmaz yaşlı bir rus karısı daldı odaya bizim odada bulunan amcayı aldı kafaya atam anladımki ortamı bilmiyor.hemen olaya mudahale ettim karıya sen şimdi git birazdan gel biz gurup yapacaz falan dedim bir arkadaşımız daha gelecek dedim karıyı sepetledim. amcaya sen ne yapıyorsun o yaşlı manken gibileri onları getiyeimmmi falan dedim amca senin bu akşamki harcamaların bana ait git getir dedi. abi 2 tane rus karısı getirmişizki akarılar afet kadını yavaş yavaş soymaya başladım bembeyaz amınıda yeni traş etmiş ilk amdan sonra anal denemeye başladık baktımki bizim amca hemen erken bitirmiş biz kadınla anal denerken inlemelrinden amca çatırı tekrar kurmuş. neyse işimiz bitti amca teşekkür etti ama bir daha isteyecek ama utanıyor. biraz muhabbetten sonra arkadaşın çok uykusuz galiba dedi ben durumu anlattım amca ulen yazıktır uyar ben ısmarlayacam dedi elemanı uyandırdık kapı onüne çıktık odalardan çıkan ruslardan üç karı daha çağırdık . bizim eleman yapamadı karıyada parayı verdik . neyse karıya sen biraz sonra gel ozaman belki keyfi yerine gelir dedim kadın dediği gibi yarım saat sonra geldi bu sefer karıya ben atladım o gece sabaha kadar 5 karı siktim . akşam 4te otubusumuz kalkacaktı .biz trabzondaruspazarının oralarda gezerken cepteki para canımı sıkmaya başladı yine kaşınmaya başladım tam otellerin orada gezerken yanıma bir yavru yanaştı gel otele kalrız falan neyse anlaştım yanımdaki çocuğu bir bankın üzerine oturttum ben tuvalete gidiyorum sen burada otur sakın kalkma falan diye sıkı sıkı tenbihledim gittim karıya otelde başladık icraate akşam 5 karıyla yatınca haliyle uzun surdu kadında sıkıldı kadın beni boşaltmak için nekadar hüneri varsa gösterdi hayatımda yaptığım engüzek seksti. işimi bitirdim dışarı çıktım eyvah ne göreyim bizim elemanın yerinde yeller uçuyor. ara ra yok . polise geiitim durumu anlattım yok tabi bizim göt yuyuf yusuf. babaya ne anlatacaz. aslında trabzon küçük bir yer.yok neyse babayı aradım ben tuvalete gittim kaybolmuş. babam açtı ağzını yumdu gözünü. bulmadan gelme dedi telefonu kapadı.
neyse ben polis merkezine tekrar gittim polis gözün aydın senin eleman ofa geçmiş dedi. minibüscü bizimkine ofamı gidiyon dediş oda atlamış yolda anlamışlar bunun saf biri olduğunu geri gelen minibüsle geri göndermişler. zar zor otubüse yetiştik izmire vardığımızda bizimki annesini görünce heyacanlandı rus karısının nasıl yaptığını anlatmaya çalısıyor. bende annesine hemşire yi anlatıyor. hemşire elbiseni yukarı çek falan sırtı dinlenecekti falan diye yalan uydurduk

0 yorum: