3 Şubat 2009 Salı

bakıre lolıta

o gün evde hasta oldugum icin takiliyordum. birden kapi caldi yerimden kalkarak delikten bakinca karsi komsunun kizi ece idi kapyi acarak buyrun ne oldu bi isteginizmi var kusura bakmayin bizimkliler alisverise cikmis onlar gelene kadar burda otura bilirmiyim dedi.tabi buyur iceri gec dedim. bisey içermisin deyince soguk bir bir sey olursa iyi dedi olabilir dedi. getirdim bende pc basina geçtim o da kolasini içerken tv izliyordu. üstünde kisa etegi altinda beyaz naylon çoraplari ve üst dügmeleri açik seksi bir kiyafeti vardi. ben önümdeki isi birakip çaktirmadan ona bakmaya biseyler yakalamaya çalisiyordum.aklima bir fikir geldi. istersen sen nette takil biraz dedim. hemen geldi bende yanina oturdum. havadan sudan konusmaya basladik bu arada. ben yavas yavas yanina sokulmaya basladim. sikim kalkmaya baslamisti bile ara ara oraya baktigini görünce tamam dedim bu is olucak. iyice sokuldum eceyi elimide sirtinin arkasindan geçirdim. yavas yavas sirtina dokunmaya basladim. hiçbisey olmamis gibi devam ediyordu. artik elimi iyice degdirmeye sirtinda gezdirmeye baslamistim. onun da nefes alis verisleri degismeye baslamisti. elimi belinden kalçalarina kaydirdim. çok nazik sekilde oksamaya basladim. abi yapma dedi ama bir yandan da devam et der gibiydi. daha sert dokunmaya basladim artik emindim o da istiyordu. elimi götünden alip gögüslerine çikardim. tas gibi ve büyüktüler. istersen kanepeye geçelim dedim. tamam dedi oturduk. gözü benim yarragin üstündeydi çok mu büyük dedim oyle görünüyor dedi. istersen dokunabilirsin dedim açtim verdim eline. vaaawww dedi tahmin ettigim gibiymis.23 cm hemen kafasini egdim ve agzina soktum yarragimi. istahla yalamaya basladi. bogazina kadar aliyordu. daha önce de yapmis demekki. yarragim iyice tas gibi olunca kaldirdim gömlegini çikardim altinda siyah sutyen vardi gögüsleri sigmiyordu. çikardim hepsini yalamaya basladim. çok hosuna gitti. yarrigimida amina sürtüyordum. sok bana dedi tamam güzelim dedim. etegini ve çorabini bir hamlede çikardim. nefis bir götü vardi. yarragimin basini ittirmeye basladim. dar degildi demekki göttende yemisti. boyle bir kasari nasil olurda farkedemedim diye kendime kizdim. var gücümle kökledim. ellerimlede gögüslerini sikiyordum. tam sikmelik bir kizdi merve. çikardigi seslere daha

0 yorum: