3 Şubat 2009 Salı

travestı delısı

Ben izmirde yasiyan 19 yaşında esmer 1,82 boyunda 70 kilosu olan bir gencim Neyse ilk ve tek maceramı anlatıcam sizlere ; Kendimi bildim bileli kadınların bakımlı ayaklarına karşı acaip derecede bir ilgim var, daha dogrusu o güzel şeylere bitiyorum diyebilirm,son 2 senedir de travestilere karşı ilgi duymaya başlamıstım kesinlikle bir travestiyle beraber olmam gerekiyordu,ama açıkçası dışarda yolda bekleyen cinsden değil yani bakımlı temiz düzgün birşey istiyordum, bunun için izmirin ünlü orospularından bitanesine gittim onunla bi güzel sex yaptık sonra ona askerden gelen bir arkadaş için tek başına kalan,bakımlı düzgün bi travesti tanıyıp tanımadıgını sordum,biraz düşündükten sonra bahar diye biri oldugunu söledi çok sevinmiştim.Hemen adresini ve telefonunu aldım ücretini ödedim ve ordan çıktım. Ilk önce aradım o gün dolu oldugunu söyledi, bir sonraki gün bir daha aradım ve bi saat kararlaştırıp yanına gittim,kapıyı çaldım 10saniye kadar bi süre sona açtı, gerçekten çok güzeldi yani bilmeseniz travesti demezsiniz, bir çok kadından daha güzel ve çekiciydi,kırmızı külotlu çorabı ve kısa bir etek giymişti,benım alet hemen kalktı tabi neyse karşı karşıya gelcek şekilde ayrı ayrı koltuklara oturduk,bana fiyatı söledi, ben de senın de zewk alabileceğin bazı özel durumlar olursa bi değişiklilik olup olmuyacağını sordum,fiyatı umrumda değildi sadece niyetimi sölemeye çalışıyordum bi yerden de çekiniyordum ama çok azmıstım,bana nasıl yane diye sordu,ben de hemenyanına gittim gözlerimi gözlerine diktim bi elimle yüzünü oksuyordum bi elimi de eteğinin altından penisine attım ve okşamaya başladım,güldü hoşuna gitmişti anlaşılan en önemlisi de ne deme istediğimi anlamıştı artık,biraz öpüştük sonra hemen soyundum onun da eteğini çıkardım ama çorabını biraz indirdim penisi çok küçüktü hemen elimi de kullanarak sakso çekmeye başladım diğer elimle de gögüslerine elliyordum arada da bacaklarından ayaklarına dogru elimi gezdiriyordum, neyseki artık başarmıstım aleti kalkmıstık artık bana girmesini istiyordum hemen koltuğa karşı domaldım ve yavaş olmasını söledim gerçekten de beni dinledi ve yavaş yavaş deliğime girdi,ilk başta acı hisssettim ama sonra hoşuma gitmeye başlamıştı,sonra pozisyon değiştirdik ve o yattı ben de üstüne çıktık deliler gibi zıplıyordum kedimden geçmiştim,o da bağırıyordu ''harikasın bebek,daha hızlı,evet devam et şeklinde''bu sözleri beni daha da kamçılıyordu , artık orgazma olmustu içime boşalmasını da isterdim ama cum shot olayını çok sevdiğim için hemen üstünden kalktım ve penisni ağzıma aldım bi iki kere gidip geldikten sonra boşalmıştı, ağzımda döllerin o sıcaklıgını hissediyordum çok fazla oldugu için ağzımın kenarından bi kısmı göbeğine döküldü, hemen onla öpüşerek biraz da döllerini ona yolladım beraber yalaşarak yutmustuk,sonra ise sıra bana gelmişti , başından beri ayaklarının güzelliği dikkatimi çekmişti ve hemen o güzel kırmızı çorabın içindeki ayakları çorapla beraber yalamaya başladım sonra bi ayağındaki çıkardım ve öle yalamaya dewam ettim çok zewk alıyordum hiç bi travestinin ayağını yalayacağım aklıma gelmezdi iki üç parmağını birden agzıma alıyordum sonra ayaklarıyla penisimi sıkıştırdı ve bir kaç kere gidip geldim,sonra köpek pozisyonunda bi güzel siktim ve ben onun içine boşaldım,ikimizde zewkten 4 köşe olmus bir şekilde oturup birbirimize baktık ve bir öpücük kondurdum dudaklarna son kez ve bunu istediği zaman yapabileceğimizi söyleyip numaramı verdim, tabi ki güzel bir sexten sonra kabul etmemezlik olmazdı hemen aldı ve telefonuna kaydetti,bu olaydan bi hafta sonra istanbula gitti vebir daha onunla hiç görüşemedim ama onu hiç bi zaman unutamıcam. ŞUNU sölemek istiyorum kesinlikle GAY değilim, ama güzel travestilere bitiyorum,ve bakımlı ayaklara artk bayan veya travesti olması faretmiyor...

0 yorum: