3 Şubat 2009 Salı

sattı 100 ytl ye yaptırmıs

Adim çagla. 1 aksam disarda yürürken 1 araba yanimda durdu we laf atmaya basladi aksam aksam macera olsn dedm döndm cvp werdm adam saatte 100ytl wereim bnmle birlikte ol dedi çok sasirmistim we paraya sikisk oldumdan kbl ettm bindik arabaya ewine gittik 1az bisiler içtikten sonra sewismeye basladik gögüslerimi sikiyor götümü yaliyordu daha sonra onun penisini 1hamlede pantolonundan disari çikardm we emmeye basladim ilk postayi o sekilde yaptik bosalicani anladm anda daha da azmistim we bnm kçk amim sulanmisti bütün spermleri azima dolmus yüzüme bulasmisti tek damlasini bile ziyan etmeden yuttum daha sonra 10 15 dk konustktan sonra kocaoglani elimde sewmeye baslamistim daha sonra 1 süre daha azima aldm beni 1 hamlede altina aldi we bnm kçk çaglayi emmeye basladi amim kilsizdi bu onun daha çok hosuna gitmisti uzun 1 süre öle yaladiktan sonra kocaoglani sürtmeye bagladi ucu sokup sokup çikartiyordu bu beni daha da çok azdirmisti becer beni die bairdim we hizli 1 hamlede içime girdi çok zewk almistm 1 kaç kere gidip geldkten sonra bosaldim ama o dwm ediordu bu 1 süre daha böle dwm edince 2. e bosaldim sonra üstün çiktim we ben yapmaya basladm zewkten 4köse olmstm adeta ben inledikçe o daha hizli yapiyordu beni domaltti we o sekilde yapmaya basladik saçlarimi arkaya doru çekiyor bizirima dokunuyordu sert 1sekilde hizli hizli yapmaya basladinda bosalicani anladm we içim ebosal die bairdim we 1 sre sonra sütün spermleri içimdedi1 süre öle bekledikten sonra 3.ü yaptk we baktimizda 4 saat dolmustu elime 600ytli werdi 200ünü onu memnun ettm için wermisti beni aldi yere tekrardan birakti ilk defa fahiselik yapmistim ama para karsili yapmak gzl oluyor özelliklede param olmadigi zmnlarda:

0 yorum: