3 Şubat 2009 Salı

karımın emrındeyım merhabalar ben 3 yıllık evliyim ve karşı koyamadığım güzellikte olan karımın her vakit kölesiyim.size karımla nasıl yaşadığımı anla

merhabalar ben 3 yıllık evliyim ve karşı koyamadığım güzellikte olan karımın her vakit kölesiyim.size karımla nasıl yaşadığımı anlatacağım.karım ev hanımıdır ben ise belediyede memurum maaşım bayağı iyidir ama.bütün maaşımı karım değerlendirir maaşı alıp ona veririm aç kalıp kalmamam o güzel karıcığımın hayatımın sahibemin elindedir gerekirse onun için açta kalırım canımı da veririm.evet evde her vakit onun dediklerini tereddütsüz yaparım.öl dese ölürüm götünü siktir dese yine yaparım.evlenmeden önce bazı kurallar koydu bana bunlar bazılarıydı.şimdi hepsini sıralayacağım.evet evden çıktığımda ve eve geldiğim vakkit karımın önünde diz çöküp elini ve ayağını 3 kere art arda öpüp başıma koyarak ondan izin alırım. buda benim karıma ne kadar itaat, kulluk ve kölelik yaptığımı gösterir.evde akşamları kumanda hep onun elinde durur akşamları tv karşısında onun önünde sehpa olurum belime kuruyemiş meyve tabaklarını çayını kültablasını koyar ve bende yaklaşık 3 ile 4 saat arası öylece belim koparcasına dururum.olsun kopsun karıma kurban olsun.dışarı çıktığımız zaman ise çantasını yedek ayakkabısını taşımam gerekir her zaman misafirlikte ise hiç ev sahiplerini yormaz hep benden ister isteklerini yere bişey dökülürse ve akşam misafirin evinden ayrılmadan hep bana temizletir evi, öyle çıkarız.her zaman bana yanımızda kim olursa olsun ayaklarını öptürür bende herkese gösteririm karımın köpeği kölesi olduğumu böylece.ha unutmadan her yere ben köpek gibi el diz yerde giderim karımın yanında zaten onsuz bi yerede gidemem iş hariç.hep sokakta onun yanında köpek gibi giderken bana ayakkabısının üstünü ve altını öptürür durmadan ve herkeste midesi bulandığı için bakamaz bense karımın her yerini yalamaktan büyük zevk alırım .ayakkabıcıya gittiğimizde ayakabılarını ben değiştiririm.mağazalarda soyunma kabinlerinde altına giyeceği elbiseler için ayakkabısını çıkardığında ayaklarının altı pislenmesin diye sırt üstü ben yatarım ve oda ayakkabılarını çıkarırken o güzel kurbanı olduğum ayaklarını benim üstüme koyar böylece pislenmez.yine heryerde önce yine ayaklarını teker teker öperim ayak tabanını ve ayak topuklarını yalarım ona kesin itaatkarlığımı gösteririm her yerde . olur olmadık gecelerde karım gece yatmadan önce bana ben yatana kadar ayaklarını öpüp koklayıp yalamamı emreder bende hemen yerine getiririm.evde yüürüdüğü zaman köpek gibi sırnaşarak ayaklarını öpmeye falan kalkıştığımda ayaklarıyla kafamı yere vura vura kafamı şişirir şişirsin kurban olurum ben ona yeterki bana emirler yağdırıp onun kulu kölesi olmamı sağlasın her yerde.ardından evde yemekler hep benden sorulur.arkadaşları geldiğinde ise hep ben onlar içeriye girdikten sonra ayakkabılarının altını ve her yerini dilimle temizlemekle görevliyimdir. karımında bütün ayakkabılarını haftada 3 gün yalar temizlerim.o istediği zamanlar arkadaşlarının yanında sırt üstü yatıp onun ayak topuğunu yalayacak şekilde dururum.bazende arkadaşlarının ayaklarını teker teker öptürür ve yalatır aşkım benim.ve gece yatarken o hep yatakta ben ise betonun üstünde yatarım her zaman.kalktığımız zaman ayaklarını benim üstüme basarak çıkar odadan tıp ki bir köpek gibi ezer beni her sabah.ne zaman isterse beni döver herkesin yanında kim olursa olsun dövdükten sonrada giderek onun elini ayaklarını 3 er defa öperek kendisinden af dilerim.o da affetmez ve üst üste tokatlar indirir ve kafamdan tutarak ayaklarını öpmemi sağlar.bazn gel öp elimi kölem der bende öptükten sonra hep tokat atar ve bi daha öp der yine öperim yine aynısını yapar bunu en az 10 defa tekrarlar bende yüzüm bakılmayacak derece olduktan sonra ona beni affetmesini söyler ve ayaklarına kapanarak ona bağlılığımı gösteririm.işte böyle millet benimde 3 yıllık bir sahibem var ama söliyim o kadar bağlı itaatkar bir köleyimdir ki karım benden başkasını köle yapmaz.o benim herşeyim o ne derse yaparım.ölürüm onun her teni için ve onun istediği herşey için.bazende beni katı cisimlerle döverken ona yalvarırım beni ayaklarından beni senin kadınlığından ayırma mahrum etme sahibem senin amının suyunu bi bardağa döker kana kana içerim derim . ki yapmışımdır bir çok defa işte böyle karımın kölesiyim var mı ulannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...!!!

0 yorum: