3 Şubat 2009 Salı

Hiç tanımadığım biri evine davet etti

Bu yaz ankaradan antalya kepez belediyesinde ufak bi işim olduğundan uçakla antalyaya gitmeye karar verdim.Akşam 18:00 gibi yolculuğum var niyetim bi gece orda otelde kalıp ertesi gün sabah işimi halledip dönmek.Çalıştığımdan dolayı sadece 1 gün izin alabilmiştim.

Neyse Ankara havaalanından uçağa bindim .3 lü koltuğun ortasında oturuyorum cam kenarında benim gibi 25,26 yaşlarında bi bayan var.Güzel giyimli hoş bir bayan.Üniversite öğrencisi filan zannettim ilk başlarda.Neyse uçak kaltı muhabbet ederiz tanışırız filan diye düşünüyorum ama lafa nasıl başlıycam ne sorucam karar veremiyorum.Birazda çekingen ve sıkılgan biriyimdir..Bayan belliki heralde uçakla ilk yolculuğu biraz tedirgin korkak.Uçak biraz hareketlense tedirgin oluyor böyle bana yanaşır gibi nerdeyse sarılacak korkudanYa kusura bakmayın dedi biraz korkuyorum siz antalyalımısınız dedi bana.muhabbet tanışma faslı başlamıştı biraz heycanlandım ve hayır biraz işlerim var dedim ankarada oturuyorum dedim.Sonra siz nerelisiniz dedim ben antalyalıyım diyince biraz oraların yabancısı olduğumdan bilgi almak için sorular sormaya başladım.Kepez belediyesini biliyormusunuz antalyaya ne kadar uzak belediye nerde filan.Şansmıdır kısmetmidir kızda bende kepezde oturuyorum hemen yakın dedi.Antalyayayada 10,15 dakka dedi.Kepezemi gideceksiniz dedi.evet bu gece orda kalmayı düşünüyorum otelde yarin belediyede işlerimi halledicem dedim sabah.Tamam dedi olmazsa beraber gideriz dedi inince yardımı seven cana yakın ve çok şeker biriBiraz daha muhabbet ettikten sonra uçaktan indik ve antalya havaalanına saat yanlış hatırlamıyosam 19,20 civarı .biraz daha tanışmak için oturalım biraz yorumdul filan dedim bi sigara içelim sonra gideriz diyince tamam dedi ve oturuken nerde kalıcaksın kepezde otel bulamayabilirsin dedi bu saatte.Bende bilmiyorum dedim eğer öyle bir durum varsa merkezde bi otelde kalım filan yabancısıyım buraları bilmiyorum dedim.İlk defa geldiğim için bilgi almaya çalışıyorum bayandan.Neyse bana ne dese iyi?istersen gel bende kal demezmiben bu sözden sonra durdum ve ne diyceğimi şaşırdım?sonra bunu belli etmemek için siz kimle kalıyosunuz arkadaşlarınızla filanmı?ailenlemi ?evde kim var dedim.Kimse yok dedi.Bende yine şaşkınlık bi şok hali bi korku.Ne bilim bir sürü aklıma tuhaf şeyler geldi.Tanımıyorum nasıl güvenebilirim iyi birisi olsa oda beni tanımıyor bana nasıl güveniyor vs vs.Sonuçta hiç bilmediğiniz bir memleket ve tanımadığınız bir insan.Biraz cesaretimi topladım ve kendi kendime en fazla ne olabilirki soyuluruz dedim ve üzerimde fazla nakit taşımadığım için 200,300 ytl civarı bişey var ve bide yüklü limiti olan bi kredi kartı.Kartı saklarım dedim parada gitsin dedim göze aldım yani hayatımda hiç böyle ilginç bir şey olmamıştı birazda macera katım dedim ve bayana tamam dedim senin için sakıncası olmayacaksa olabilir dedim kalırım gidelim o zamn dedim ve kalktık.
Bi taksiye bindik ve yaklaşık yarım saat yolculuktan sonra kepeze geldik.Antalya gibi hareketli ve kalabalık bi yer diil.Sakin ufak bi ilçe.

Eviniz nerde diyince biraz yürümemiz gerektiğini söyledi ve yürümeye başladık bi ufak marketin önüne geldik ve karnın acıkmıştır dedi bende açım dedi ekmek filan alalım bişeyler yapar yeriz evde dedi.Bende gerek yok dedim bidaha sana zahmet olmasın yemek yiyebileceğimiz güzel bi yere gidelim lokantaya filan dedim.Misafir olduğum için bayanı yormak istemedimo cümlesinden sonra zaten bayana biraz daha güvenim arttı ve kafamdaki bazı korkuları siler gibi oldum.Bunu zar zor ikna ettim ve gittik bi lokantaya bişeyler yedik ve eve gitmek için çıktım.Bi 10 dakka yürüdükten sonra eve yaklaştığımızı söyledi ve benim biraz arkadan gelmemi söyledi ve ben apartmana girdikten sonra peşinden gelmemi istedi uzaktan.Bozuntuya vermeden tamam dedim ama adımlarımı atarkende bi yandan geri dönmeyi düşünüyorumneden gizli giriyoruz evde birisimi var bir sürü şey dönüyor kafamda.Ama kredi kartınıda saklamışım ve dediğim gibi üzerimde fazla bi para yok artık cesaretimi topladım ve 7,8 katlı aparmanın hemen giriş katındaki evine peşinden girdim.Ayakkabılarımı filan içeri almamı söyledi.neyse aldık ve girdik eve.Şöyle bi evi göz kolaçan ettim birisi varmı diye.Görünürlerde kimse yoktu ve nromal bir ailenin kaldığı ev havasında.Neyse oturma odasına girdik ve rahat olmamı söyledi bi çay koyayım dedi içelim filan.Tv yi açtı kumandayı verdi v kendisi mutfağa doğru gitti.Kafamda hala soru işaretleri var.Acaba birisimi var diğer odada veya bana nasıl güveniyor filan diye düşünüyorum.Neyse biraz zamn geçti ve üstü değişmiş halde çayla beraber geldi.Üstünde normal aşofman öle açık saçık değil.

Neyse oturduk çay muhabbet derken saatler ilerledi ve gece 1 e doğru gelmeye başladı.Bi otelde çalışıyormuş evde ailesiyle kalıyormuş bu gün evde değilermiş.filan .O saate kadar tehlikeli bi olay olmadığından benim bu sefer aklıma bu macera arıyor heralde sexs yapmak istiyor yanıyor filan diye düşünmeye başladımama çekingen olduğumdan ve kızıda çok istediğim halde herhangi bir girişimdede bulunamıyodurdum.Bulunmak istesem belki kızda öyle bi niyet yokturdur bu sefer bizi misafir olarak almış evine ihanet etmek yakışmaz filan diye kendimi teselli edip öle gelişmeleri bekliyorumsanki bana saldırmasını bekliyorum yanisapık biri olmadığımdan öle tecavüzde etmek istemedimsaatler 2 ye gelmeye başladı ve bayan bana yarin işe gidceğini söyledi 6,7 de kalkacağı için yatması gerektiğini söyledi.Bende dedim tabiki nasıl istersen.Böyle diyince bana oturduğumuz odadan çekyatı açtı ve bi ince bi yorgan bide yastık verdi.ve kendiside iyi geceler ben yatıyorum diyerek diğer odaya yöneldi.Sanırım orasıda yatak odasıydı.Öle girip bakmadım .


Neyse bu gidip kapıyı kapatınca benim bütün hayallerim suya düştü .Yanıyorum resmen ama odasına gidemiyorum veya bir girişimde bulunamıyorum misafir olduğum için yok böle bişey Ama hala kafamda bu eğer seks istemiyosa eve biri gelebilir beni dolndıracaklar filan diyorum kendi kendime ve saat 2 yi geçiyodu ve sabah 6,7 de kalkacağımız için uyumamaya karar verdim ve öle sigara içerek uzanarak sabah olmasını bekliyorum.saatler geçmiyor apatmana birileri geliyor arada kesin eve girecekler diyorum apatmanın önünden araba geçiyor tek tük dursa doğrulup bakıyorum burayamı geliyor diyeuyumamak için kendimi zor turuyorum.uykudayken baskına uğramak istemiyor ayıkken kendime güvendiğim için öle bekliyorum saat 5 e gelirken bi baktım kızın gittiği odanın kapısı açıldı yataktan doğruldum benim odanında kapısı kapalı olduğu için kimin geldiğini göremiyorum ve böle gardımı aldım bekliyorum korkudanacaba kim geliyo?kapı bi açıldı kız uykudan yeni kalkmış gözlerini ovarak ya sen daha yatmadınmı dedi?yok dedim uyku tutmadı sen niye kalktın dedim hayırdır?ya sesler geliyo korktum dedi ve sarıldı bana.Bende korkaması gerektiğini araba ilan geçiyor birileri giriyor binaya filan dedim bişey yok dedim ve bende biraz sarıldım bu fırsatlaneyse kız bu sefer biraz burda uzanabilirmiyim dedi bende tabi dedim ne demek gel dedim beraber benim yattığım çekyata uzandık. olay burdan sonra başlıyor

Neyse benden artık çekingenlik utanma sıkılma gitmişti.Yanıma yatıp saırılınca casaretim gelmişti.ben başladım bunun göğüslerini ellemeye.baktım tepki vermiyor yani bişey demiyor bu sefer göğüsleri ufak olduğu için elime gelmiyodu ve üstündeki aşofmanı ve südyeni çıkarım ve emmeye başladım.Göğüsleri tam azıma sığıyodu hepsi azımıa alıp ısırıyodum bu heycandan inlemeye başladı.Bu sefer bende iyce heycanlandım ve göbeğiğinden yalayarak aşşaya doğru inmeye başladım.kilodunu çıkardım ve başladım amını yalamaya.Acayip hoşuna gitti inleyerek eliyle başıma basıyodu.Bu sefer göt deliğini yalamaya başladım artık böle delirmişti kız bu yarım saat sürdü artık böle ıslanmıştı su akıyodu sankiartık bende daha dayanamadım ve doğrulup kilodumu çıkardım ve benim malı azına verdim.Acayip bi iştahla yalamaya başladı.azına sığmıyodu zaten ve acayip heycanlandım birden boşalıcam diye dönderdim bunu arkasına geçtim.Arkadan biraz gidip gelince heycanıma daha fazla dayanamadım ve çıkarım dışarı boşaldım.O an öle kötü oldumki bu heycan bitmemeliydi naaptım diye düşünürken bu beni kolumdan tutup banyoya doğru çekmeye başladı.

Banyoya girdik ve birlikte bi duş aldık.Güzelce yıkandıktan sonra bunun yattığı yatak odasına götürdü beni ve öle uzandık bi sigara yaktık.Sigara biter bitmez bu başladı benim malı yalamaya.Hemen dimdik olmuştu benim alet ve geldi üstüme oturdu.Başladı hoplamaya.Bende aldım göğüslerini azıma artık deli gibi sevişiyodukArtık öle yolulduki sabahın 6 sonda terler içinde kaldık.Öle bi sıcak varki dayanılacak gibi değil.Bende terlemeye başladım ve bunu dönerdim tekrar arkasına geçtim başladım amını yalamaya.Çok holuna gidiyodu ve kalçalarını azıma burnuma sürüyodu.Yalayı tekrar sikimi sokuyodum çıkıyoruyoum yalıyodum.Bu arada bunları yaparken evin önünde bi araba dursa tedirgin oluyodum eve gelip basacaklar diye.Seks yapıyorum ama hala aklımda bir sürü soru işareti var.İş üstünde yakalayacaklar biri gelecek vs vs.O yüzden boşalmaktada zorluk çekiyorum ve en az 40 dakka devam etti.Artık kızda nerdeyse yeter diyecek seviyeye geldi.Ve en son zar zor boşaldım gittik banyoya.

Banyodan çıktık ve biraz uzandık bu bana evlismisin diyince bende evet dedim evliyim ve ayrı yaşıyorum dedim .Artık bu saatten sonra saklayacak bişey olmadığını düşündüm ve dürtçe cevap verdim.Ve bende başladım aklımdaki soruları sormaya.Sen dedim evlimisin?oda benim dürüstlüğüme güvenecekki evet bir tanede çocuğum var demezmi?ama ayrı yaşıyoruız dedi anlaşamıyorum yakında ayrılıcam dedi.resmen şok oldum ve ne diyeceğimi şaşırdım.Umarım herşey istediğin gibi olur diyerek bir an önce evden ayrılmak istedim ve saatinin geldiğini hatırlattım saat 7 gibiydi ve kalkıp üstümüzü giyerek evden ayrı ayrı çıktık.heralde başta bilsem böyle bi eve gidermiyim bilmiyorum sanırım gitmezdim.Ve biraz ilerde tekrar bir araya geldik.ve benden cep telefonumu istedi ve verdim.>Sonra bende işlerimi halledip uçağa binip ankaraya geldim.geldikten sonra bi kaç gün görüşmemiz oldu beni tekrar çağırdı ama fırsat bulup gidemedim.

Arada hala görüşüyoruz buluşalım filan diye ama tam ayrılmadığı için eşinden ve birazda uzak olduğu için pek sıcak bakmıyorum.ama hayatımda unutamadığım bir gece ve ilişkiydi.ve ilk defa yaşıyorum böyle birşey ve belki birisi anlatsa inanmayabilirimve hala sormuş değilim çekindiğimden bi kaç soruyu.

Mesela neden ben?neden diyorum öyle ahım şahım bir tipim yok.Ve nasıl bana bu kadar güvendi?
O gece acaba acayip bir cinsel istekmi vardı?
yoksa iyi niyetlemi beni çağırdır olanlar hoşuna gitti?ama nasıl güvenirki böyle tanımadığı birine?
yoksa gerçekten gece kokrtudamı yanıma geldi ?
ve benim yaptıklarım hoşuna gidip bişeymi demedi?
ve ben nasıl buna cesaret ettim bilmiyorum:=)

Bir daha görüşebilirsem ki çok istiyorum bunları sorucam bakalım

0 yorum: