3 Şubat 2009 Salı

İş görüşmesi :D (gerçekten yaşadığım bir olaydır)

2001 Yılının Ağustos ayı. Beni Patronun zoruyla işten kovan müdürüm bana bir babacanlık yapmış işe girmem için bir kaç yere göndermişti. Önce üsküdara sonrada kağıthaneye göndermişti. Bize yakın semtteki bir benzin istasyonunun merkezi ordaydı. Neyse Kağıthaneye gittim. Derenin yanında uzun bir cadde. Yanlış hatırlamıyorsam Büyükdere cd. idi.Adresi kime sorsam az ilerde diye beni yönlendiriyorlar. 15-20 dk yürüdüm artık kenarda dükkan da kalmamıştı. Boş dükkanlar arasıra evler falan caddenin biteceğide yok sadece yürüyorum. İlerde diyolar ama herhangi bir işyeri veya Şirket tabelasıda yok. Dedim bu böyle olmaz. Evlerin birine sorayım dedim. Kenarda 2 katlı bir evin merdivenlerinden inen bir kız gördüm. Etrafta soracak başka kimsede yok. Kız merdivenlerden indiği sırada yaklaştım yanına. bakarmısınız dedim. Özür dilerim, ben bu adresi arıyorum diyerek elimdeki kağıdı uzattım. Kız 20-22 yaşlarında uzun kumral saçlı normal bi kızdı. Biraz sinirli bir hali vardı. Yüzüme baktı biraz süzdü. Pardon bilmiyormusunuz galiba dedim. Yüzüme baktı tekrar. Bende o tarafa gidiyorum size göstereyim dedi. takıldım peşine . baya bi yürüdükten sonra bir benzin istasyonu gözüktü. kızda tek kelime ses yok. istasyona girdik tuvaletlere doğru yöneldi. Az beklermisin dedi. peki dedim. Dedim kendi kendime herhalde tuvalete girecek bekleyeyim. Kız tuvalete girdi önce sonra kapıyı açıp gel işareti yaptı. Şaşırdım önce sinirli bi şekilde gelsene be! diye tekrardan söylendi. Mecbur gittim yanına. Yaklaştığımda kolumdan tutup içeri çekti ve kapıyı kilitledi. Beni sırtımdan iterek içeri soktu iyice. Bi an baya bi şaşırdım. Altında uzun bir etek vardı. duvara yaslandı . Eteğini yukarı çekip külodunu aşağı indirdi ve önümde eğildi. ben bi an bakakaldım. ne bakıyosun hadi indirsene pantolununu diyince hemen indirdim. Ama bi yandanda korkuyordum ya içerde biri varsa ya dışardan biri gelip kapıyı açın lann!! derse diye. içerde 2 tuvalet vardı onları kontrol ettim. boştu. kapıyıda kendi kilitledi. O an aklıma bakire olup olmadığını sormak gelmedi. aleti çıkarttım tam faaliyette değildi. eliyle yaklaş dedi arkasına geçtim. biraz okşadı biraz sürttürdü. benim asker göreve hazır hale geldi. Eline tükütüp, biraz tükütükledikten sonra içeri doğru bastırmaya başladım.eliyle kendisi yolunu gösterdikten sonra gidip gelmeye başladım. Bi yandanda stress yaptım her an biri gelecek diye ama durmuyordumda ara sıra kendide kalçalarını oynatıyordu. Bi ara ellerimi göğsüne götürmek istedim izin vermedi, kalçalarının üzerin geri koydu ellerimi . 5 dk sonra falan (kısa sürdü çünkü) hafiften inler gibi oldu kalçalarını aşağı yukarı oynattı dudaklarını ısırıdı. Bende habire çalışıyorum o ara belinden kavradım biraz hızlandım. Çok geçmedi hemen çektim dışarı boşaldım. Eline ordaki bir kağıt havludan aldı. birazını bana yırttı verdi. Tek kelime yok!. Kendiside kukusunu sildi. Hiç bir şey konuşmadık. ben konumak istedim cvp da vermedi. Toparlanık önce ben çıktım peşimden o çıktı. Yanıma doğru yaklaştı. Dedim bir en azından telefonunu ver ara sıra seni arar buluşur bişeyler yaparız.Sertçe telefonum yok dedi. O an aklımda adres madres kalmadı tabii kızın arkasından bakıyorum. Pompa Ögrevlilerinden biri geldi hocam hayırdır ne bekliyon burda diynce dank etti ya dedim ben bu adresi arıyorum. Eleman kağıda baktı burası dedi. marketten içeri gir. O kafayla ne mülakatta adam gibi cvp verebildim nede konuşabildim bi form doldurup Bu kız bana niye verdi diye, kendi kendime sora sora eve döndüm.

0 yorum: