3 Şubat 2009 Salı

sınırsızca şevk

4 yıllık bir beraberliğin ardından karısı kadını olmak için sabırsızlandığım adamın karısı oldum biz bu 4 yıl içinde sex’i kısıtlı olarak yaşıyorduk her şeyi yapıyorduk ama amdan sikmeyi yapmıyorduk onu o geceye saklıyorduk o gecenin bizim için özel olmasını istediğimiz için Sonun da evlendik o gece evimize gittiğimizde ikimizde ateşli ve istekli bir haldeydik kolay değil 4 koca yıl sonunda doyumsuz ve sınırsız sex’i yaşayacaktık birbirimizi soyduk öpüşmeye başladık kucağına oturttu beni sikinin tam üstündeydim öpüşüyorduk bu şekilde ben bu arada sikinin üzerinde ileri geri yapıyor sikinin şahlanmasını sağlıyordum istediğim gibi oldu da arada boynunu emiyor kulaklarını yalıyordum kudurdu resmen bir hışımla beni altına aldı üstümdeydi önce bacak arama soktu sikini amımın sulanmasını sağladı bekarken yaptığımız gibi bu şekilde orgazm olabildiğimi çok iyi biliyordu ben zevke gelince yavaş yavaş içime soktu içime sokması ile beni çığlık çığlığa zevk alamaya başladım benim bu halim onu iyice azdırmış sertleştirmişti zevk alıyor ve orospum kadınım fahişem sonunda altımdasın içinde patalayacağım yıllardır beni kudurttun diye cümleler sarf ediyordu ve sonunda içimdeyken ikimizde patladık ama ne patlama yetmezdi tabii 4 yılın özlemine 1 kere sikişmek dinlendikten sonra ağzıma aldım çıldırdı resmen tekrar amıma girmek istedi ama kabul etmedim bayılırdı beni götümden sikmeye ve götümden yapacaksın dedim vazelin sürüp iyice kayganlaştırdık ve domalttı beni o kadar kaygandı ki siki nasıl girdi anlamadım bile bir taraftan sikiyor diğer taraftan kıçıma tokat atıp elleriyle göğüslerimi sıkıyor bu şekilde boşaldık ve sabaha kadar gah 69 pozisyonunda gah bacağımı omzuna alarak gah aynanın önünde kucağında sikişmeye devam ettik ve 1 senemiz böyle güzel devam etti . Bir süre sonra benim gözüm dışarı kaydı ve kuzenim cem ile yatma arzusu oluştu bende arada bir evimize gelip giderdi onu arzuladığımı ona belli ettim ve onunda istekli olduğunu anladıktan sonra ilk fırsatta kendi evimde kendi yatağımda onunla da oldum kocam kadar iyi olacağını tahmin edememiştim ama tam bir sex arsızı çıktı değişik değişik fantezileri vardı. benim kocamla yaptığım gibi değildi başkaydı. Mesela bana onun kölesiymişim gibi davranır bana emirler verir bende ne isterse onu yapardım sikimi yala dediği an yalar göğüslerinin arasında sürtüneceğim dediği an onu yapardı arada bir beni tesettüre sokup o şekilde sikerdi dikkatimi çekmişti en çok o şekilde zevk alırdı türbanı başımdan çıkarttırmazdı mesela ve sorduğumda hiç türbanlı biriyle çıkmadığı için birlikte olmadığı için bundan bu kadar zevk aldığını söylemişti benimse en çok hoşuma giden birleşmemiz o sandalyede otururken onun üstünde olmam ve onu altıma aldığımda tüm kontrolün bende olduğu zamanlardı. Onunla bunları tattıktan sonra kocam bana yetmemeye başladı onunla yaşadıklarımı kocamla yaşamak istedim o da bendeki değişikliği fark etti ve nedenini sordu ben yok bir şey dedim meğer kocam benden şüphelenmiş ve yatak odamıza gizli kamera koymuş. Cem yine geldi bize ve biz yine uç noktalarda sevişirken kocamda iş yerinden bizi takip etmiş biz zevk içinde yatak odasındayken eşim de eve girmiş biz zevkten fark edemedik bile yatak odasına girdiğinde ben cemin üzerinde ateşli bir şekilde zıplıyor çığlıklar atıyordum cemin surat şekli bir an değişti kocamın odaya girdiğini görmüş biz kıyamet kopacak sanırken kocamda bize katıldı 2 erkeğimle saatlerce seviştik kocam amımdan yaparken cem göt deliğimden yapıyor sırtıma öpücükler kondurup iyice zevk almamı sağlıyordu 2 saat boyunca cemle sikişirken denediğimiz tüm pozisyonları yaparak sınırsızca seviştikten sonra cemi yolladık ama eşimle devam ettik 1 saat kadar inanın ikisi de harika sikiyorlar 3’lü olarak haftada 1 gün yapıyoruz eşimle ise her gece 2 saat etrafımdaki yakın kız arkadaşlarım az çok eşimle olan sex hayatımızı bilirler ve gıpta ederler bize Bizim ki gibi sınırsız ve zevk dolu sevişen çiftler değişik fantezileriniz varsa lütfen benimle paylaşın çünkü ben, eşim ve kuzenim ilişkimiz monotonlaşsın istemiyoruz tüm önerilere açığım bu yüzden Herkese sınırsız ve zevk dolu sex’li günler

0 yorum: