3 Şubat 2009 Salı

adım NİLAY;HİÇ ORDAN DÜŞÜNMEMİŞTİM

herkese selam.ben Nilay,sizinle bundan 3 yıl önceki ilk cinsel deneyimimi paylaşmak istitiyorum.yaşadığım ilçedeki lisenin benim gittiğim bölümü kapanınca,arkadaşlarla birlikte komşu ilçedeki liseye nakil olduk ama bu durum babamı oldukça endişelendirdi çünkü her gün minübüslerle gidip gelmem gerekiyordu ve beni çok seven babaciğım o tıkış yıkış minibüslerde rahatsız olacağımı düşünüyordu. neyse,okulların açılmasına 1 hafta kala babam eve gelip beni çağırdı ve beni okula nexxx abinin götürüp getireceğini söyledi.bu habere bayıldım çünkü hem okula özel arabayla gidip gelecektim hemde nexxx abiye kendimi anlamaya başladığımdan beri aşıktım.nexxx abi bizim aile dostumuzdu,benim gideceğim ilçede kuyumcu dükkanı vardı ama burada yaşıyordu arada 20k.m bir mesafe olduğu için her gün arabasıyla gidip geliyordu.babam benim durumu mu ona anlatmış ve benide götürüp getirmemisini rica etmiş oda büyük bir memnuniyetle kabul etmiş. nexxx abiye aşığım demiştimya, gerçekten aşık olunmayacak gibi bir adam değildi. uzun boylu,çok yakışıklı,harika yeşil gözlü,kibar,zengin ve malesef evli idi.zaten böyle adamlar hemen kapılır nexxx abide 12 yıl önce evlenmişti çok güzel bir karısı ve 2 kızı vardı.okulun ilk günü o lüx arabasıyla beni evimizin önünden aldı,arka koltuğa oturdum ve selamlaştık beni küçüklüğümden beri tanıdığı için hemen sohbete daldık yol boyunca havadan sudan,okuldan konştuk,ben devamlı dikiz aynasından görünen o güzel yeşil gözlerini izliyordum oda farkettimi bilmiyorum daha sık bana bakmaya başladı.o ilk gün kararımı vermiştim bekaretimi nexxx abiye verecektim.bu şekilde 3-4 hafta beraber gitip geldik ama hiç bir şekilde dikkatini çekemiyordum daha somut bir şeyler yapmaya karar verdim. sanırım salı günüydü bütün cesaretimi topladım ogün kesin bir şeyler olacaktı.sabah giderken yine bir şey olmadı,okul çıkışıbeni almaya geldiğinde arka koltuğa değil ön tarafa onun yanına oturdum ve otururken bilerek eteğimi yukarıya topladım şimdi çorapsız,bembeyaz bacaklarım meydandaydı.bu durum hemen dikkatini çekti yüzüme dikkatle baktı ama bir şey demeden devam etti şehrin dışına çıktığımızda,çaktırmadan bacaklarıma bakmaya çalışıyordu ve bu bakışların birinde onu yakaladım,yüzyüze geldik ve boğazına kadar kızardı bende gülümseyerek onu rahatlatmaya çalıştım bir süre sonra bana bir çıktığım olup olmadığını sordu. evet bu gün kesin bir şeyler olacaktı,hayır yok dedim,senin gibi güzel bir kızın nasıl çıktığı olmaz diye sordu bende,yaşıtlarımı şımarık ve ukala bulduğumu olgun erkeklerden hoşlandığımı söyledim.gerçekten bu doğru,şimdiye kadar 3erkekle çıkmıştım ilk ikisiyle öpüşmekten başka bir şey yapmadık son çıktığımla ise eski okulumda boş bir sınıfta sevişir gibi olduk yani göğüslerimi avuçlayıp,külodumun üzerinden amımı okşamıştı.sonrada bunu gidip arkadaşlarına anlatmış salak, böyle şeyler okulda çabuk duyulur okulda bunu duymayan kalmadı. hemen ondan ayrıldım tabi ve okuldan kimseyle çıkmamaya yemin ettim,aslında sexi fazlasıyla merak ediyordum. bütün bunları ,daha uygun olarak nexxx abiyede anlattım.hiç bir şey demedi ama yüzünde garip bir ifade oluşmuştu,bir süre sonra ana yoldan çıkıp bir köy yoluna saptık sonra bir daha dönüp toprak yola girdik.şimdi ben heyacanlanmaya ve korkmaya başladım işte o an gelmişti beni sikmeye götürüyordu.arabayı bir tarlaya soktu ve durdu.yüzüme dikkatlice baktı ben heyacanımı belli etmemeye çalışsamda resmen titriyordum,yine bir şey söylemedi,koltuğunu geriye çekip pantolonunun fermuarını açarak o kocaman şeyini ortaya çıkardı ve ağzıma almamı söyledi.ben bu kadar hızlı olaya gireceğini beklemiyordum yani ilk önce sevişiriz diye umuyordum sonra kucağına doğru eğildim ve ilk defa gerçek bir sik gözlerimin önündeydi,kocamandı ve garip bir kokusu vardı dudaklarımı aralalayarak onu ağzıma aldım ancak kafası veya biraz fazlası ağzımdaydı bir süre öyle devam ettim ağzımda biriken tükürüklerimi yutuyordum bana yutmamamı söyledi, evet şimdi ağzımda ve dilimin üzerinde daha rahat kayıyordu ama o kadar yavaş yapıyordum ki daha fazla dayanamayıp elleriyle kıvırcık saclarımdan tuttu ve beni kendisi aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı,şimdi neredeyse boğazıma kadar giriyordu midem bulanmaya başlamıştı ama sesimi çıkarmadım1-2 dakika sonra birden bütün vucudu kasıldı aynı anda ağzım, ılık ve koyu bir sıvıyla dolmaya başladı biraz öyle durduktan sonra beni kaldırdı ağzım meniyle doluydu ve ne yapacağımı bilemediğim için soran gözlerle ona baktım bana yutabileceğimi söyledi başımı sallayarak hayır dedim ve hemen bir şeyler yapmasa ağzımdakilerin hepsini onun üzerine çıkartacağımı işaretle anlattım,gülümseyerek torbidodan bir peçete verdi ağzımdakileri çıkartım sadece damadağımda acımsı garip bir tat kaldı bu sırada o pantolonlarını toparlıyordu ben hayal kırıklığı içinde eee hepsi bu kadarmı dedim .hayır yer uygun değil,yarın dükkana gel seni göttünden sikicem dedi çok şaşırdım hiç ordan düşünmemiştim.ben sana bekaretimi vermek istiyorum dedim.bana böyle bir şey yapamayacağını,ileride bekaretini verebileceğin aşkların mutlaka çıkacağını söyledi.ben sana aşığım diyemedim,çünkü benden uzaklaşacağını hissedip korktum.peki beni arkadan siksin bakalım.ama onu daha sonra anlatırım.
__________________ alıntı

0 yorum: